Malo by byt nove. Inak tesim sa, ako budes penit, ak nahodou dostane nater LBC. ? ? A ked sa s nim budu vsetci chciet previezt ako s jedinym klimatizovanym autobusom MHD v BA, moze dopadnut aj nejako takto: http://www.sme.sk/c/4156882/prilis-vytazena-linka.html ?
ale to je tak ked ich zaujima skor vystavba OD Glavica lebo s toho každému kapne (a z gudronov nič)a hlavne taka nemenovaná poslankyňa ktorá to dosť ospevala.A mysliš že aké má záujimy nemenovaný poslanec ktorý má trvalí pobyt v dnv ale býva na Kramaroch ? no žiadne lebo sem chodí asi len pre výplatu. ?
tak tak, navyse investovat do Devina je hlupost z tohto hladiska, lebo nema sa kam rozvijat a dufam ze v tej dobe uz bude zahustovanie zastavby systemom "na kazdy zeleny flak 20 poshodi" OUT...
Devin ma potencial zoztat stale mestskou castou s poctom obyvatelov do 2000, ide oto len stavat s rozumom a citom k razu obce a k charakteru krajiny
No len sa obáva, že na mimoúrovňovú sa nenájdu peniaze ak to nezacvaká Penta... Aj Molecovú chcú prestavať na mimoúrovňovú a hovorí sa o tom niekoľko rokov, ale peniaze nemajú... Ale osobne si neviem predstaviť na Molecke také čudo...
neodbremeni... tam by pomohla len prestavba krizovatky tak, aby bola plnohodnotne mimourovnova...
lebo ono spominany vyjadz pri VW je strasna obchadzka pre devinskonovovestanov, pretoze by museli zist z D2 na krizovatke Stupava-Juh, ktora este nie je postavena, napojit sa na rychlostnu cestu N0 a tu opustit na dalsej krizovatke DNV pri VW...
Ale za tú stavbu si môže sám Devín... Kebyže nehospodári do mínusu bývale vedenie tak tie pozemky sú stále ich a nie investora... Preto by tam nič nestavali, takže čiastočne za to môžu aj oni i keď len čiastočne. Čo sa týka rozšírenia Devínskej tak išla by rozšíriť, ale bolo by to strašne finančne náročné a celý pohľad krajiny by sa zmenil. Trebalo by odkopávať svah a následne vystavať betónový oporný múr čo by defakto zmenilo celkový výzor lebo prírodne upravený svah by musel mať menší sklon čo nie je zase možné kvôli domom blízko začiatku svahu. Tak či tak predpokladám, že do 50 rokov bude nutnosť aj túto cestuje nejako začať riešiť... A čo sa týka toto výjazdu do DNV možno to odbremení výjazd z dialnice, ktorý sa plánuje istý čas oproti VW...
O gudronoch sa slubuje slubuje a nič sa nerobi,preto nemáme ani kúpalisko (dnes opät kopec Glavica)Tak už dnes z rozhodnutím z tej doby nič nespravime ale k zlepšeniu života treba spraviť prvý krok k zmene aby sa obmenilo zastupiteľstvo
co sa tyka tej L96, tak si myslim, ze by mali byt na Avion napojene tie casti mesta, ktore na Avion napojene zatial nie su.
Kedze Petrzalka je uz obsluhovana Avion-busom, tak sa mi zda vhodne, aby teraz dostala prednost ina mestska cast. Takou L96 by sa dal na Avion pekne napojit Ruzinov. Takze urcite by 96 nemala ist po D1, ale prejst Ruzinovom a potom sa napojit napriklad na Galvaniho alebo este lepsie z Max.Hella priamo na Ivansku (ako tu uz tusim bolo spomenute)..
Prides do obchodu a chces si kupit jablko. Pozeras po vylozenom tovare maju tri druhy jablk. Jedny zle vyzerajuce z vonka, tak trochu nahnile. Druhy a treti druh je z vonku krasny ale 2 druh je z vnutra nahnili. Spytam sa ta, ktore jablko si vyberies, to co vyzera z vonku pekne alebo to skarede. Berme do uvahy, ze nevies ake je z vnutra to druhe a tretie jablko.
Vodic v uniforme ma vacsi respekt a stava sa z neho pan vodic. Mam overene na vlastnej kozi zo Slovenska. A zaroven to robi lepsie meno firme aj.
A tak to je z uniformou vodica. To co tu bolo nedavno, tie zachar kosielky, to nie je vobec uniforma. Podniku zo zakona plynie, ze ma zabezpecit pracovny odev alebo uniformu zamestnancovi, ak nie tak mu musi dat dostatocne financne prostriedky.
Ja som sa teraz dostal do firmy, ktora robi MHD, primestsku ale i dialkovu dopravu. Ta mi zabezpecila podla uniformu a vybavu vodica o akej sa v BA len moze snivat, ale pani z vedenia DPB odporucam precitat.
Sucast uniformi zakladna vybava : 4 kosele /kratky a dlhy rukav/, vesta, 2x kravata, spona na kravatu, sveter, jarna bunda, zimna bunda, 2 krat nohavice, zimnu a letnu obuv, sal, zimna ciapka, siltovka, dazdnik, slnecne okuliare, opasok, hodinky / riadene cez satelit/, batoh alebo tasku, dokonca cezpolny dostavaju aj cestovne tasky na cestu domov. Kazdy rok si mozem dofasovat veci, ktore potrebujem formou bodoveho systemu. Kratasi nemame ako v Prahe, ale zato mame garantovane vsetky vozidla klimatizovane.
Inac cestujuca verejnost si v tejto krajine, kde aktualne posobim vsima, spravanie vodica, kvalitu jazdy, kvality sluzieb a informacii od vodica/ reprezentant firmy/ a dokonca ludia si tu vsimaju aj take detaily, ze vodic ma zle uviazanu kravatu a pod. V kazdom autobuse je pri tom policka z papiermi na pisanie pripomienok na vodica, sluzby a pod . Tu neexistuje nieco take ako v BA, ze ked sa cestujuci nieco opyta na informaciu ohladom dopravy odpoved : neviem, neotravujte, ja nie som informator, alebo lepsie vulgarizmi. Heslo zakaznik nas Pan, tu plati do puntiku. Lebo prave zakaznici, si vyberaju firmu, ktora im bude robit prave tu ich linku.
Tí ľudia možno ani nevedia, že také linky existujú (našťastie). Myslím, že tie linky nie sú veľmi známe. Vedia o nich len tí čo ich používajú a potom takí fanatici ako my. ?
ja tiez byvam v DNV, cize viem svoje je to skoda... DNV z enviromentalneho hladiska dostala vela podpasoviek ci uz to boli gudrony v Srdci, alebo absolutne zdemolovanie Glavice.. a potom pripojenie k BA (BA nam slubila plynofikaciu), ktore o par rokov sposobilo absolutne nedborny zasah v podobe monofunkcneho sidliska bez zazemia a centra vzdialeneho 16km...
presne tak... som pisal ze sa strati nadherna priroda... t.j. aj polia proste to ked niekto ide 21 z mesta do DNV tak ma pocit ze ide medzi mestskym autobusom na nejaku dedinku lebo je tam tak nadherna priroda... az v DNV na sidlisku sa tento pocit vytraca...ale zase na devinskej kobyle sa obnovy ... ale je mi strasne zle zi ich sposobu... tvaria sa ze chcu ludom pomoct...pritom im ide len a len o zisk...mnohomnohomnohomnoho nasobne vyssi ako naklady
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo