Nerozumiem celkom, kde bola tá nehoda (teda približne aký úsek trate bol neprejazdný), že sa to podarilo obísť cez vozovňu, keď tá má len jeden východ?
Spoje do Rajky teda koncia skor ako zacali ? Ale zas kto by mal zaujem bude moct v lete ist na nejaku vecernu rodinnu navstevu do Rajky s kombinaciou Jadran + Amicus ?
? Tak zazil v Bratislavskej MHD viacero kuriozit ale ta dnesna ma dostala. Zatial na mojom rebricku boli najvysie 3 situacie. Raz ked elektricka c.4 z Chatam Sofer odbocila do Tunela a vodic zareagoval az ked mal polku supravy za vyhybkou. Vtedy som isiel prvy krat v zivote v elektricke dozadu. Raz ked autobus c.39 nemohol od nabrezia odbocit pre blokadu na Staromestsku a tak isiel na Novy most, zliezol na Einsteinovu, hned zase nabehol na most a dosiel v pohode na Zochovu (ludia boli uplne paf). Posledny krat ma dostala situacia, ked pred par rokmi rovno pred mojimi ocami zacal na zastavke pri medickej zahrade horet pristrojovy panel trolejbusu c.208. Napriek vyzve vodica okamzite opustit trolejbus ludia nereagovali a ten ich musel doslova vyhanat. No a dnes to zacalo byt zaujime ako som stal na zastavke elektriciek zatisie a cakal na c.2 na Zlate psieky. Preleteli okolo zastavky hasici so zachrankou a uz som vedel ze sa nieco stalo. Okolo 10:00, zrazka kamiona s Octvaiou na elektrickovom priecesti pri vozovni Jurajov dvor. Nastastie sa to dalo obist. Cez vozovnu ? Mlady vodic zasiel do vozovne, prehodil jednu vyhybku, zacuval celou eketrickou do odbocky a vysiel pohodlne z vozovne. Parada ☺ Take veci sa bezne asi nestavaju ?
Dufajme, ze nebudu mat naopak kneeling, roznorodu elektroinstalciu, nebudu horlave ? , ze neobjednaju okna ako do klimatizovaneho busu, ale klima tam nebude a v lete bude sauna na entu, fotobunku, ktoru budu musiet odstrihnut, lebo na BA to bude luxus.... ?
#1903 chodieva takto bežne označená (BUSE a čelná tabuľa) alebo to bolo len kvôli pózovaniu fotografovi? Lebo toto je 100 krát lepšie ako 1902 na L151. ?
Inak sranda, že máme (zatiaľ) 3 minibusy a už sú v nich rozdiely. To je fakt taký problém najskôr si rozmyslieť čo vlastne chceme a až potom to kúpiť? Som zvedavý, koľko a aké rozdiely budú potom v tých 240-tich kĺbákoch. ?
lebo podľa mňa najprv treba riešiť to, čo sa bytostne týka cestujúcich - a toto je napr. suma za jeden klima-kĺbový bus. a podobne "malé sumy" sa vyhadzujú na všelijaké iné v súčasnosti nepotrebné nezmysly. (nemali náhodou pred pár rokmi vodiči busov aj také svetlomodré košele á la dpb?) mne osobne je ako cestujúcemu jedno, ako je šofér oblečený za volantom a je to aj jeho vec, ako sa cíti pohodlne. hlavne, že mi príde bus včas. ak dpb splní túto podmienku, potom nech si mení logá, dáva vodičom bárs aj šiltovky s logom dpb...
Ani by som sa mu nedivil, keď naozaj na tejto diskusii u niektorých prispievateľov vládne fest-primitivizmus.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
zjavne to muselo byt v mieste kde odbocuje autobus na fotografii k vozovni, teda v casti triangla, ktora ide priamo po vajnorskej.