Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #113850:
Joooj, samozrejme že to je blbosť. ? Opačne to malo byť. Teda pri 50tke 3 sekundy, pri 60tke 4. Ale tie štyri sa nikdy ako minimum nepoužívali, vždy to boli 3.
Reakcia na: JamaVOku #113848:
Kabíny Vario sa vyrábajú v troch designoch (Kardaus, Kotas, Pelikán), tak neviem, o čom točíš...
Reakcia na: JamaVOku #113845:
Nezmysel. Koncepcia VarioLF je v poriadku.
Reakcia na: luky133 #113844:
V Bratislave sa skriňba VarioLF nepoužíva, nakoľko tá je čiastočne nízkopodlažná už zo svojho názvu (LF = Low Floor). V Bratislave sa používajú skrine VarioCB3.
Reakcia na: Valec #113842:
To hádam nie, s klesajúcou rýchlosťou sa doba svietenia žltej skracuje - samozrejme, nie lineárne, bo reakčná doba a technická "prodleva" (neviem si spomenúť na adekvátny slovenský výraz) bŕzd.
Reakcia na: Valec #113842:
To hádam nie, s klesajúcou rýchlosťou sa doba svietenia žltej skracuje - samozrejme, nie lineárne, bo reakčná doba a technická "prodleva" (neviem si spoment na adekvátny slovenský výraz) bŕzd.
Reakcia na: 810zssk #113847:
pokial by islo len o stredny clanok vario tak ok. Ale kabíny vario sú dosť zlé, aj čo sa dizajnu týka...
Reakcia na: JamaVOku #113845:
Pokial by si pravidelne jazdieval s kocikom, alebo bozechran skoncil na vozicku, tak by si bol rad aj za ten kusok nizkopodlaznej casti.. skratka, zakladnu funkciu nizkopodlazneho vozidla to plni.

Suhlasim ze treba plne NP elektricky, ale pokial si mam vybrat medzi K2S a Variom, zvolim Vario. A myslim ze takto by to skoncilo u kazdeho komu trochu zalezi na inych ludoch.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea - lol, to preco bola na 199 klbova Karosa? ? inak nie je na tej tabulke pouzity nejaky iny font ako zvycajne?
Reakcia na: luky133 #113844:
Myslím si, že VarioLF by tu bol zbytočný. Je to otrasné, samé schodíky a pod ? Nízkopodlažné je to akurát pri dverách, ináč je to normálne..jednoducho otras...Treba normálne NP električky a nie hľadať "dočasné" riešenie, ktoré sa u nás veľmi rýchlo stane konečným...
Taká otázočka prečo sa v Bratislave pri použití skrine VarioLF nepoužíva tá čiastočne nízkopodlažná čím by sa eliminovali aspoň čiasotčne stav bez nízkopodlažných električiek? Čo sa to nedá na 1000mm rozchod?
potreboval, by som, aby mi niekto vysvetlil system trolejbuosov.
kolko vodic caka na zastavke, ako je to s oddychom vodicov...
? dopredu dakujem
Reakcia na: S499.1023 #113840:
A pri rýchlosti 50 km/h by mal žltá svietiť 4 sekundy (podľa takého istého výpočtu, ako sa pri 60tke dopracovali k 3 sek.)

Re #113841 VLK: Červenožltá má pevne stanovené 2 sekundy, žltá 3-6 sekúnd.
Reakcia na: Mike #113839:
norma o projektovaní svetelných signalizačných zariadení na križovatkách hovorí, že žltá (pred červenou) musí svietiť 3-5 sekúnd. Žltočervenú si nepamätám.... ?
Reakcia na: Mike #113839:
Však to je v poriadku, doba svietenia žltej nemá nič spoločného s vyprázdňovacou dobou ale len s povolenou rýchlosťou. 3 sekundy plne vyhovujú pre 60 km/h. V časoch, keď ešte platila vyhláška 90 a rýchlosť v obci medzi 23:00 a 5:00 bola 90 km/h sa pri zavádzaní celonočnej prevádzky svetelnej signalizácie na niektorých križovatkách sa pred tieto križovatky montovali "šesťdesiatky" ale to som už myslím spomínal.
Reakcia na: VLK #113835:
Áno, ale v celej Ba je to ako píše BEUS, teda žlto-červená svieti 2 s. a žltá pred červenou 3s. Dlhšie to bolo akurát myslím na Mokrohájskej, tam bola pred červenou žltá 5s, potom sa skrátila na 4s. (lebo tade išli dolu kopcom rozbehnuté kamióny a aby tam nezrazilo postihov náhodou) ale ešte pred otvorením Shitiny sa to skrátilo na 3s, nakoľko tak je aj všade inde.
Reakcia na: stevo #113821:
Toto: #113722 ...Musis si zam vyhodnotit, kedy bezpecne zastavis na cervenu... som ja pochopil tak, že hájiš prejazd na červenú.
Reakcia na: Beus #113833:
medzičasy križovatky sú schvaľované policajtom a sú napevno dané v radiči križovatky tak, aby ich nemohol hocikto zmeniť (v dnešnej dobe ich väčšinou "natvrdo" zadá výrobca a ani dopravný inžinier pripravujúci signálne plány ich nemôže meniť)
Reakcia na: bwd #113834:
na oranžovú môžeš vojsť do križovatky, oranžový ťa informuje o príprave na červenú, kedy nesmieš vojsť do križovatky... rakúsna norma mi bola vysvetlená rpesne ako to formuloval S499 v #113832
Reakcia na: Beus #113828:
u nás je na to tiež norma, koľko má ktorý svetelný obraz svietiť... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.