Vraj sa dačo plánuje na oživenie TAM BUS a vraj aj Ikarus chystá comeback. Ale neviem či to sú len domienky, alebo naozaj sa to niekto chystá postaviť na nohy?
Klbák ako klbák, nemôžeš na ne pozerať len skrz dĺžku a kapacitu. Dĺžka napríklad ovplyvňuje určite "spratnosť" vozidla do zákrut alebo tam kde sú tesnejšie pomery. Keď môžu inde žiť s Citelismi, Manmi a pod., tak BA by si tiež zvykla a museli by sa podľa toho aj intervaly možno trocha nastaviť, tie mimochodom na určitých linkách treba posilniť aj tak. Keď už sa spomenuli Many, tak ma napadlo, že Bratislava má záložnú dopravu komfortnejšiu než dopravu s vozidlami DP.
Ako krásne sa bavíte a bavíš o niečom čo som nepovedal.Prečítaj si ešte raz čo som napísal a zistíš,že tam nie je nič o tom,že SOR NEUSPEL.Aj ty máš 14 rokov?fakt,že nečítate noviny a sedíte len u počítača a potom nie nadarmo sa takým hovorí počítačový maniaci!Pre mňa tupci.Bolo to v Bratislavských novinách a na internete.Tak veľa šťastia....
Chytáš sa za slovíčka ja som nepovedal,že sor neuspel ale,že tá J&T v čechách neuspela.Asi si rozumovo 14 ročný a navyše ma bavíš ty sám a len krútim nad tebou hlavu a nad ostatnými podobnými k tebe.:-))))))
V podstate máš pravdu ale to je vizitka cestujúcich a potom DPB.Pravidlá cestujúcej verejnosti sú vylepené v interiéry autobusu a sú následovné:do vozidla sa nemá nastupovať v montérkach(špinavých alebo mastných) a už vôbec nie v oblečení v akom sú bezdomovci!Keby sa mala nejaká panička alebo pán sťažovať,že má špinavé nohavice alebo šaty od špinavých,mastných sedadiel tak by od nášho dpb nič nevysúdili ako v iných krajinách.Čo sa týka tých 18 m Sorov tak pokiaľ viem ešte nedostali licenciu a navyše nevyrobili 100ks CNG a 200ks naftových čo je v požiadavkách v tendry.
ráno som išiel z Meidlingu L59A, vodič prišiel na konečnú, do odchodu mal ešte päť minút, vypol motor, ľudia vystúpili, nechal samozrejme otvorené dvere a kto chcel, tak nastúpil. Ako obyčajne.
Kto hovorí o nastavení semaforu? Ja hovorím o bezohľadnosti vodičov DPB, ktorí odchádzajú zo zastávky aj keď vedia, že o pár metrov majú červenú a budú na nej čakať aj vyše minúty, pričom by zatiaľ mohli ešte nastupovať cestujúci. Tak, ako je to v civilizovaných krajinách bežné.
SIEG H***, bez do toho dokonaleho Rakuska ? (volby ukazali kým Rakusania stale su) Som rad, ze uz s nami nemas nic spolocne ak sa priznavas k tomu narodu a citis sa ako Rakusan!
A k tomu semaforu na Hodzovom. Co ma s nastavenim semaforov DPB? Ak chces pomenovavat problemy, tak to rob spravne. To ako funguju semafory je zalezitostou magistratu a Siemens. (Mimochodom tiez z toho dokonaleho zapadu)
Hej, verejenosť sa proti tomtuto vôbec nebúri. Možno časť príčiny je aj v tom, že vlastne sa o tom ani raz nepísalo v novinách. O Molecovej sa písalo, ale kedy si dal nejaký novinár námahu naštudovať si problematiku MHD a napísať aj niečo kritické?
A napokon, Kadnár je stále presvedčený, že vybrané riešenie je najlepšie. To vypovedá ale viac o Kadnárovi ako o vybranom riešení...
opäť musím napísať môj názor, a ten je taký, že radšej treba kúpiť autobusy odskúšané a spoľahlivé, keďže ide o veľkú sériu. Ak sa nové SORy odskúšajú napríklad v Nitre v menšej sérii a budú rovnako spoľahlivé, nevidím dôvod, aby sa v ďalšom tendri do Bratislavy nekúpili.
"a páteřní tramvajovou dopravu provozovat 100% vysokopodlažními vozidly, je čudné nebo potěmkioidní."
Áno, s tou tramvajovou dopravou máš pravdu. Keďže je to náš nosný systém, nízkopodlažné vozidlá by mali byť samozrejmosťou. Lenže v určitých reláciách sú v BA aj autobusy nosným systémom, napríklad celá Petržalka, Devínska Nová Ves a pod. takže nevidím dôvod, prečo nekúpiť aj na autobusové linky kvalitné nízkopodlažné vozidlá.
Investície do NP električiek by mali prebiehať súčasne s obnovou autobusov, nie na ich úkor..
...okrem toho hovoril aj dačo v zmysle toho, že nebudú už nakupovať po 10 až 20ks od jedného výrobcu aby bola ľahšia údržba vozidiel a unifikovaný vozový park. Mercedes mimo Capacity vyrába aj Citará kĺbové, nestoja tie náhodou menej ako Capacity? Mne osobne ten Capacity pripadá ako slon tak trocha.
Pokiaľ viem, áhradník hovoril o kúpe nejakých 10 - 12 kusov CapaCity ako doplnku k štandardným kĺbákom, na najvyťaženejšie linky ako 21. 240CCčok by bolo ďaleko, ďaleko za hranicou finančných možností DPB.
posledna veta sa mi paci. je sarkasticka a realisticka. Avsak busy musime riesit hned, lebo vcera bolo neskoro. Na NP eliny nemame. a ak pouzijeme balik na NP eliny, busy skoncia nadobro a elina vsade nechodi.
Re #113236 Ámos: zatial som nemal to stastie stretnut ani jeden NP trolej
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd