Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #113055:
Ten článok poznám, ale nie sú v ňom žiadné nové informácie... ? A je mi čudné písať do DPmB čo robia s tým trolejbusom. ?
Reakcia na: luky133 #113053:
Ale tak som to myslel, že ten trolejbus čo v tom reťom linku je na fotke, tak bol určený pre Ústí nad Labem kam sa už nedostal bohužiaľ - asi nebol dokončený no mal náter. Konec koncov pozri sa ešte raz na tie šedé pásy, presne také majú v Ústí n. Labem. ?
Reakcia na: Valec #113043:
no, tomu rozumiem ze prestavkuju. To je v pohode. Ale napr. cez vikend tam stoja 3x 68 pri dlhsom intervale. Najhorsie ak tam tri stoja a vynecha odchod.
Tu je na mieste otazka striedacov. A 94 ma konecnu aj na Vazovovej.
Reakcia na: eraser #113044:
Nie, máš vynásobiť počet vozidiel na konečnej intervalom v danej dobe. Ak na Holíčskej stoja v rannej špičke 3 vozy L94 a 3 vozy L68, tak vodič na L94 má prestávku 12 minút(3*4) a vodič L68 prestávku 18 minút (3*6). Tento výpočet je samozrejme len orientačný. Ale myslím, že dosť to dokazuje, že nie je možné ani jedno z nich presunúť na L78, aby tam stáli v zápche.

Re #113050 luky133: Veľmi dobrý článok o trolejbusoch Škoda 22 Tr nájdete tu: http://www.mestskadoprava.net/index.php?mod=staticpages_view&page_id=207
Reakcia na: luky133 #113053:
A tak už som zistil s wikipedie aký osud postihol 22TrAC, ale moju 22TrG nie. ?
Reakcia na: eraser #113052:
Nie ten tretí je fotený v závode bývalej Škodovky po jej krachu. Hej ten prvý nejde lebo Wikipédia používia už aj diakritiku takže tu máš stránku o jej popise:
http://cs.wikipedia.org/wiki/22Tr
Reakcia na: luky133 #113050:
Ten prvý link mi nefunguje a ten tretí link zachytáva myslím, že trolejbus pre Ústí nad Labem, lebo v tom vyfarbení ako je, tak také 22Tr sú práve tam ?
Tak JamaVOku ma predbehol kým som to dopísal. ?
Reakcia na: eraser #113047:
Áno dobre ta napadá. Je to prvý nízkopodlažný prototyp nízkopodlažného trolejbusu od bývalej Škodovky. Má interiér ako Karosa a zaujímavo riešené dvere na každom konci kĺbu sú jednokrídlové. Kĺbové 21Trky sa nazývajú 22Trky a jazdia v Brne ak dobre viem a potom sú ešte dva prototypy a to 22TrG a 22TrAC (to mal byť nasledovník 22Triek, ale po krachu Škodovky zostal odstavený u nej a ak Viem podľa starých info ešte z rokov 2005-2006 stále ho nikto neodkúpil. Tu maš foto:
22Tr:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/Trol_Škoda_22Tr_Brno.jpg/800px-Trol_Škoda_22Tr_Brno.jpg
22TrG:
http://bmhd.goo.cz/foto/2005/20050612/22trg-vozk03_ve.jpg
22TrAC:
http://www.mestskadoprava.net/galeria/galleries/SkodaOstrov/PIC_0150.JPG

A nakoľko som nič nové nenašiel by ma zaujímalo či teda už jazdí 22TrG a aký je osud 22TrAC, ale myslím že sa nezmenil škoda. ? Kebyže mi oba predajp každý za symbolickú 1Sk by som bol ak rád, ale to je jasné, že by sa nestalo to bolo len tak bokom. ?
Reakcia na: JamaVOku #113048:
Áno, áno toto ma napadlo ❤ tento trolejbus mám strašne rád, neviem prečo ale strašne sa mi ľúbi a škoda, že tak skoro sa prestal vyrábať ? inak super dokonalý nápad sú tie tretie dvere, lebo ľudia sa pri vystupovaní netrepú cez kĺb ale rozdelia sa na dve strany. To vystupovanie keď sa otvoria tretie dvere v klbáku je o nervy keď sa všetko tlačí cez kĺb ?
Reakcia na: eraser #113047:
vyzerá to nejako takto:
http://www.mestskadoprava.net/galeria/galleries/Brno/trolejbusy/P5085252.JPG

je to vlastne kĺbová verzia 21Tr, zaujímavosťou sú tretie dvere, ktoré sú rpzdelené na 2. osobitné pred a za kĺbom
Reakcia na: luky133 #113046:
To čo je za stroj? Nechcem povedať kravinu ale predsa sa radšej spýtam. Jediné čo ma napadá je kĺbový brácha našej jedinej 21Tr.
Nevie niekto aký osud dostal 22TrG? Nikde som nenašiel žiadne info len z rokov 2005 a aj fotky odtiaľ. Pokiaľ viem DPmB ho chcel upraviť do bežnej premávky...
Kedy plánuje DP včleniť trolejbusy do číslovania autobusových liniek? Dúfam, že mi niekto nenapíše, že to spravia keď začne BID. Preventívne by to mohli spraviť teraz aby to potom neratovali keď náhodou začnú jazdiť busy s očíslovaním a zrazu sa dakde zjaví prímestský bus 200 dačo, tak dovidenia ?
Reakcia na: Valec #113043:
Teda keď je ráno dĺžka intervalu 4 min, tak to násobím počtom vozidiel koľko ich beží na 68? Lenže kde si zistím koľko vozidiel tam je ráno? Zas tak šibnutý niesom aby som čakal 45 až 50min na kolečko kým sa vráti ten jeden voz a dovtedy by som rátal ostatné vozy.
Reakcia na: stevo #113040:
Tak si vynasob počet vozidiel dĺžkou intervalu a zistíš, akú prestávku má vodič na konečnej. A hlavne nezabúdaj, že obe linky majú len jednu konečnú.
Prečo cez víkendy treba na Východné z Rače interval 15 minút a cez sedlo pracovných dní stačí 30 minút?
Reakcia na: stevo #113039:
No skôr posledný update, čo sa týka stavu električkových tratí je horor a to myslím vážne ? od toho je snáď horší len Texaský masaker motorpílou ☠
Reakcia na: Valec #113038:
nemaju vsetky take meskania aby potrebovali posilovy voz. Chod sa pozret na konecnu Holicska, ako tam permanentne stoji okolo 6 busov (3x 68 + 3x 94).
Reakcia na: eraser #113037:
No je to nieco uplne ine ako nova trat na Zahradnickej http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6106

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.