Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: stevo #112454:
Kde kupuješ trávu? Mám záujem, evidentne dobrý tovar. Ktorý paragraf trestného zákonníka porušuje neprestupný lístok?
Reakcia na: Martin Fundárek #112453:
Bola aj maximálna, 600 km, potom ju zrušili.
Reakcia na: eraser #112451:
Odpovedal si si sám. Šľahnuté linkovanie je doteraz v prevádzke preto, že mestské časti požadujú čo najviac liniek (viď rev Dúbravky, že potrebuje ešte jednu električkovú linku) a nikto z DPB im nie je schopný vysvetliť výhody čo najjednoduchšieho linkovania a prekladaného intervalu.
Reakcia na: Ike #112449:
Žiadnu VÝHODU im to neprináša. Len sa vám tu snažím vysvetliť, že na desaťminútový prestupný lístok nie je žiadny právny ani morálny nárok a že ak DPB potrebuje zvýšiť svoje príjmy z cestovného, je lepšie, ak si to vyberie od občasných cestujúcich ako od pravidelných.
Reakcia na: ivanbuto #112448:
Je ďalej od trakčného vedenia smerom von z oblúka laebo donútra oblúka? Ak von, netreba robiť paniku. Empiricky vyskúšané, že tri metre od vedenia sa s lešenárskymi rúrkami dá ísť plnou rýchlosťou ? .
Reakcia na: eraser #112419:
tu staci aby 84 chodila po svojej povodnej trase cez ekonomicku univerzitu a nie potom nicit interval na 95 ktora v rannej spicek uz pride narvana na farskeho tam sa to len premiesa z tymi co chcu ist na 78 tak ako chodi 95 a jej intervalmi je to vsetko v ok jedine aby sa pobedna spicka predlzila o 8 minut tot vse k linkovanie a intervalu na 95 84 a 99
Reakcia na: stevo #112454:
"Zdrazenie zo 14 na 15 Sk nikoho nezaujima, ale znemoznenie prestupu v zavedenom PRESTUPNOM systeme fakt zaujima viacero ludi a mohlo by to zaujimat aj organy cinne v trestnom konani!"

Je mi až blivno z niektorých mozgových výpadov. Keď máš pocit, že by to nejaký orgán zaujímalo, môžeš mu podať podnet. Aspoň ťa vysmejú aj niekde inde, ako na tomto fóre.




Pre všetkých ostatných nariekajúcich:
Predpokladám, že absolútne nikto z Vás sa nerozumie teórii a tvorbe taríf. Priznám sa, že ani ja sa v tom úplne neorientujem. Avšak v žiadnom prípade PRESTUPNÁ tarifa NEZNAMENÁ, že všetky druhy lístkov musia byť prestupné. Obzvlášť už nechápem, koľkí z vás reálne a zmysluplne použili 10-minútový lístok ako prestupný. Ak si mám vybrať takéto ceny #112437, tak to radšej navrhovaný systém. Ale to by ste pochopili, až keby ste mali načrieť do kešene.
Reakcia na: stevo #112454:
"Zdrazenie zo 14 na 15 Sk nikoho nezaujima, ale znemoznenie prestupu v zavedenom PRESTUPNOM systeme fakt zaujima viacero ludi a mohlo by to zaujimat aj organy cinne v trestnom konani!" Nejdem sa tu vyjadrovat k tarife, ale ludia - Vam uz uplne j**e? Organy cinne v trestnom konani? 😃 😃 😃
Reakcia na: Ike #112455:
a nemusis si zakonite kupovat nove auto. kamarat si kupil ojazdene bmw za par korun a je maximalne spokojny. ja o tom tiez uvazujem, usetrilo by mi to denne tak 1,5 hodiny casu
Reakcia na: stevo #112454:
Dacia Logan uz od 200 000sk, sice to nie je kvalita, no urcite lepsie ako CNG karosa ktora ti vynecha...
a mam pocit ze aj zostrojena bola s vacsou laskou k buducim zakaznikom akou obdarovava nase mesto a DPB obyvatelov
Reakcia na: 810zssk #112450:
"bratislavsky slahnuty cestujuci co budu pozadovat priame spoje krizom-krazom."...
To tu uz fungovalo. Pred par rokmi sa to zmenilo pod filozofiou prestupneho systemu.
OK.
Ale ak dnes prestupny system burame neprestupnpu tarifou, bolo by na mieste vratit aj priame spoje krizom-krazom. Nemozes predsa zaviest prestupny system a potom do prestupneho systemu neprestupnu tarifu!
Sa rozmysli!
Tento problem nie je az taky velky a kriticky, ako ho Branko robi.
Keby nevysli do prestupneho systemu s neprestupnym listkom, vsetko by bolo v poriadku. Zdrazenie zo 14 na 15 Sk nikoho nezaujima, ale znemoznenie prestupu v zavedenom PRESTUPNOM systeme fakt zaujima viacero ludi a mohlo by to zaujimat aj organy cinne v trestnom konani!
Toto je tak neferovy postup az to boli!
Mne to moze byt jedno, lebo som "elektricenkar", ale za princip sa oplati bojovat, pretoze ak im prejde toto, nabuduce sa obuju aj do nas a sme v keli vsetci.
Oh, nie, nie my. MHD je v keli, pretoze takych k...k...tov sa uz neda nijak obhajit a kupim si auto a vys...kaslem sa na idealy MHD!
A nie len ja...
Reakcia na: S499.1023 #112439:
Maximálnu odpisovú vzdialenosť má česká KMB, na slovenskej bola len minimálna.
Reakcia na: Kami #112433:
Veď práve o to šlo, preto som sa ho pýtal, či mu to už niekto niekedy predal...
Reakcia na: S499.1023 #112438:
prečo teda také linkovanie električiek ako je, je stále v prevádzke? A ďaľšia moja otázka, v ktorých MČ sú šľahnuté linky, ktoré by sa mali podľa teba zlúčiť alebo rušiť a nahradiť inými? Teraz nechcem povedať, že tu bola reč o šlahnutých linkách ale konkrétne by som chcel vedieť, ktoré linky by mali podľa teba ešte dostať zmeny. Lebo z diskusií mám často pocit ako keby niekto ešte mal ťažké srdce na nejaké linky a pokladal niektoré spoje pre niektorú MČ, odvšadiaľ všade.
Reakcia na: S499.1023 #112446:
Problem su bratislavsky slahnuty cestujuci co budu pozadovat priame spoje krizom-krazom. To je na novej tarife nebezpecne.
Reakcia na: S499.1023 #112446:
ok a aku vyhodu im to prinasa? ono je lahke aplikovat prazske riesenia v Bratislave, lenze to neznamena ze budu fungovat a budu mat prinos...

Prosim bez neurotickych vyprskov, aby si mi, laikovi, objasnil, aky prinos ma 15 minutovy NEPRESTUPNY listok oproti prestupnemu v Bratislave... A nie, to ze to tak funguje inde, nepovazujem za prinos ?
Pre potešenie priaznivcov MHD, ďalší, síce malý, ale predsa, bratislavský dopravný skvost, tentokrát z Koliby:

Ako sa píše tu, zastávka Jeséniová smer hore kopcom sa posunula o kúsok vyššie:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6168

To samotné by bolo OK. Avšak:

1. Na komunikácii sa vybudoval ľavý odbočovací pruh do novej lokality Stráže. Fyzicke prekrýva pôvodný pruh dole kopcom, zatiaľ čo ten je posunutý na rozšírenú časť vozovky. Tým pádom je však už relatívne ďaleko od trakčeného vedenia. Teda ak by mal trolejbus dodržať jazdu v pruhu dole kopcom, musel by ísť zbytočne pomaly, aby mu náhodou nepadli palice. Ide sa robiť prekládka vedenia, ak nie, tak DPB si nevie zase nič ustrážiť, tak ako keď sa budoval ostrovček na Nám. 1.5. a ovyplyvnilo to odbočovanie trolejbusov z Kollárovho námestia (dodnes nevyhovujúci stav).

2. Pre istotu, aby sa ukojili policajti, dopravní experti, atď., ktorým záleží na priepustnosti a akože bezpečnosti cestnej premávky, zastávka Jeséniová smer hore kopecom je už mimo jazdného pruhu, takže je tu možné legálne obiehať stojaci trolejbus v zastávke, avšak vo veľmi úzkom pruhu, a rovno v zákrute, bez prehľadu. Takže bezpečnosť ako bezpečnosť, v Bratislave iba tam, kde sa to môže použiť proti preferencii MHD.
Reakcia na: Beus #112440:
Čo je to "lomené cestovné"?
Reakcia na: Ike #112443:
Škoda, že si nestihol svoje logické teórie oznámiť do Prahy, Brna, Viedne,Hannoveru - tam všade je najlacnejší lístok pri prestupnej tarife NEprestupný.
Reakcia na: Ike #112444:
DPB nic, ale mesto ziska. Menej cestujucich = mensie mnozstvo novych vozidiel, ktore treba kupit.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.