Tak ja si dovolím tvrdiť, že:
1) Je ZÁSADNÝ rozdiel medzi porušením zákazu vjazdu a jazdou na červenú,
2) Že za samotný priestupok porušenia zákazu vjazdu sa vodičáky NIKDY nebrali,
3) Že v inteligentných krajinách sa používa také riešenie ako v SRN, čiže sa dosť zásadným spôsobom do hodnotenia priestupku premieta to, či došlo k k ohrozeniu.
Návrhy typu "za všetko zobrať vodičák" pokladám za idiotské.
ja si pamatam, ze aj v CSS(F)R sa za porusenie zakazu vjazdu ci jazdu na cervenu vodicske brali. Dnes tomu tak nie je. Aj ked nevravim, ze sme (boli) civilizovana krajna ? (Ved dnes aj dvojnasobne prekrocenie rychlosti v obci vybavis na 5 ci 10 a jazdis dalej)
no to je jasne, ale bude to velky rozdiel oproti ostatnym bratislavskym parovodom? Je to az taky velky problem ked sa to nachadza v zakrute, kde aj tak vozy musia ist pomaly.
Ja by som skor videl probelm vtom, ze raz crocne pride do BA vietor s narazmi okolo 100km/hod a proste to tam moze urvat. Nie nevyhnutne, ale moze.
Nikde tieto taky zoznam nenajdes, lebo je to prisne tajne (samozrejme minimalne polovica diskutujucich ten zoznam ma) a keby to DPB zverejnil tak Dopravny podnik do dvoch dni bude musiet zatvorit, lebo cestujuci by taketo infomacie zneuzili. Presne tak isto by zneuzili ake su vzdialenosti medzi zastavkami v metroch a podobne informacie.
Pričom v civilizovaných krajinách sa to rieši použitím vyššieho výložníka, nižším zavesením troleja, použitím dorazových svoriek ale nie touto zvrátenosťou, ktorá úplne rozhodí parametre trakčného vedenia.
"Ten semafor tam samozrejme neslúži ako 'výložník' - trolejové vedenie je naň pripevnené len kvôli tomu, aby bolo zabezpečené, že sa nedotkne konštrukcie semaforu. Je to úplne normálne a nevyhnutné riešenie. "
- Ak príde silný vietor a ten semafor začne kmitať, neviem neviem, či nepôjde celé vedenie na križovatke dole. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023