Hehe no mne prednedavnom ten novy strojcek nechcel zobrat kartu...mi to vypisovalo ze karta ineho podniku...to co uz... ? ...vodic nevedel co robit asi to v zivote nevidel tak som musel platit v hotovosti ale polovicny mi dal
Re #111805 eraser: Chlapi, byvam tam, takze sa mozem relevantne vyjadrit. Samozrejme, ze z pohladu cestujucich, vozokilometrov, atd. by to bola super zmena. Ale ide o lokalne sidliskove cesty, ktore by museli byt uplne priechodne (tak, ako v case vyluky, ked osadili znacky zakazu statia a odtahovali sa auta), lebo vytocit uzku cestu s klbakom je viac ako o zivot. Pri zahustenom parkovani je momentalne taketo riesenie cista utopia. A to sa ani nebavime o hluku hned pod oknom
eraser: Dobrý nápad. Vždy, ked vidím na Farského 78-čku, tak pozerám, že koľkí cestujúci idú dalej, smerom na Mlynarovičovu, zväčša sú to dvaja, traja cestujúci. ?
Odkedy sa pridala zastavka Apollo tak od Kosickej ci po Mileticovu je dost kratky usek na lepsie rozbehnutie. Kedysi to hlavne 207cka ficala aj 50tkou (myslel som si ze sa rozsype) od Kosickej na Mileticku aby stihala semafor...
Pripomienka k linke 78 v Petržalke : Nebolo by lepšie linku 78 v Petržalke viesť od Starého mosta priamo na zastávku Farského pred TPD kde by stála spolu s 95 (prstup bez prebiehania cez cestu) a otočila by sa okolo TPD, a ešte umožnila výstup cestujúcich na Vavilovovej (pred predajňou nábytku, čo by bolo od terajšieho výstupišťa Muchovo nám. cca 100m) tak ako teraz počas skladania tých dvoch žeriavov. Lebo v praxi to nevyzerá ani tak, že jeden deň tam 78 ide a druhý nie ale tak, že behom dňa sa to viackrát mení a tak neni na zastávke žiadny vývesok, že na linku 78 treba ísť na zastávku Vavilovova k TPD. Mimo toho, na zastávku Mlynarovičova pre 78 ide vždy do 10 ľudí ak nie do 5 a tí čo idú na Muchovo tak vystúpia na Farského lebo sú pešo skôr doma ako keby šli 78.
No hej, v niecom mate pravdu. Bol som totiz minuly tyzden vo Svajciarku v mestach Zurich, Zeneva a hlavne Bazilej. Tak v Bazilej ktory ma 180tis obyvatelov ma super spravenu siet elektriciek (aspon 14 lineiek) s intervalom 6min, chodia az do pol jedej rano a aj tak tam je kopec cyklistov. Parkovacie domy ci podzemne garaze pre bicykle pri zeleznicnej stanici niesu nejakou vynimkou. Len proste maju vybudovane cyklisticke pruhy a vela ludi, aj v saku, to vyzuiva. To uz nehovorim o autobusoch znacky Mercedes ci MAN s dopytovym otvaranim dveri a fotobunkou... Proste Svajciarsko Pre deti by som preferoval skolske autobusy. Alebo ako ja, chodit 12 rokov 500m peso do skoly
rovnako si rýchlejšie peši z Štúra na Šafko ako elinou - vďaka dvom semaforom, ktoré elinu brzdia...
Re #111770 NN: zabúdaš na pravdepodobnejší variant - že všetci nasadnú do áut - veď prečo by mali ísť na bicykli, keď sa môžu vyvážať?
Re #111774 810zssk: a čo takto strčiť pod zem autá namiesto elín?
Re #111797 Sati: OK, uvidíme, aké budú podmienky, či tam budú okrem podmienky NP aj toľko omieľané referencie a v akom počte. ak nie a hlavným kritériom bude cena, tak ti už dnes poviem, kto (a ktorý typ) vyhrá...
... ak vôbec bude mať čo prejsť po tej trati. ŽSR nemá zrovna najmodernejšie vlaky a tie moderné prímestské diesel jednotky jazdia aj tak všetky na strednom Slovensku.
25km/h je dobré? Teda pohroma by bola až keby jazdili 15km/h? Keď na radiále je priemerná rýchlosť bez počítania času čo električka stojí, tak je to v tých najväčších srač... ?
Ak máš na myslí Gymnázium Bílikova, tak to je nereálne, pretože zo "ŽST Lamač" (Slovak Lines) aj z "Alexyho" (MHD) je pešia dostupnosť naň porovnateľná - cca 5 - 10 minút.
Naviac, na "ŽST Lamač" je možné si prestúpiť na 23-ku a ísť ňou jednu zastávku - na "Bílikova". V opačnom smere sa 23-ka kvôli polohe zastávok a intervalu tým študentom asi neoplatí.
1; Slovak Lines "rozšírilo pole svojej pôsobnosti v Bratislave" už aj v decembri 2006, kedy (ako vieme) začali cez pracovné dni obsluhovať Vajnory aj Čiernu vodu, čím tak trochu konkurujú 630-ke. Z Čiernej vody však idú na Slovenský Grob a Viničné, niektoré až do Pezinka /a naopak/.
2; Za zaujímavé ďalej považujem (aj keď to nie je novinka), že spoj s odochdom 06:50 h z ASMN do Stupavy sa z Mariánky vracia do Záhorskej Bystrice, kde obslúži jednosmernú zastávku "Záhorská Bystrica,ZŠ" a následne ešte raz obslúži zastávku "Záhorská Bystrica,Krče" a až potom pokračuje do Stupavy.
3; Vieme, že dopravnú kartu môžeme prikladať až "PO VYZVANÍ HOVORIACIM STROJČEKOM". Poznáte však dôsledky tohto neuposlúchnutia? Snáď nie vo všetkých autobusoch, ale v jednom som videl ako sa kvôli predčasnému priloženiu karty ten strojček až na 7 minút zablokoval! Teda nikto ďalší si vtedy lístok nemohol kúpiť (a teda ani nastúpiť) a čakalo sa s vypnutým motorom na mieste
To bolo na východzej zastávke. Tento prehrešok sa podaril ešte ďalším dvom cestujúcim na ďalších zastávkach, tam však zablokovanie strojčeka nepresiahlo jednu minútu... Ja keď som v prvých dňoch nových strojčekov tú kartu nechtiac priložil ešte pred vyzvaním, tak strojček sa nezablokoval, iba vodič do tlačidiel na ňom márne ťukal, lístok to vydať nechcelo... Keď to však stornoval, mohol sa o to hneď pokúsiť znova.
4; Existuje v SAD-kách niečo ako "maximálny tolerovaný predčasný odchod zo zastávky je 5 minút "
Neviem si predstaviť, ako bude za súčasných podmienok fungovať pripravovaná BID s jej nadväznosťami v CP...
hmmm dobre teraz si ma dostal ale k tendru na klbaky sa zacalo vazne hovorit na jesen pred rokom cize to neni este ani 12 mesiacov a take keci ze sa caka na SOR su trapne
Na ODP pracujú asi taký istý "odborníci" ako vo VÚD.
Re #111785 ivanbuto: Štvorprúdovka ako štvorprúdovka, obzvlásť, keď v križovatke Záhradnícka x Líščie nivy x Mraziarenská má byť v každom smere jeden pruh vyhradený pre ľavé odbočenie (tu dávam tiež do pozornosti, koľko miesta budú mať oprotiidúce ľavoodbočujúce autá v priestore električkovej trate). Čiže aj tá štvorprúdovka bude stáť za ...., jedinou jej výhodou bude viac miesta pre státie z zápchach na križovatkách.
Re #111790 pepke: Ten semafór je tam kvôli chodcom (to že nedodržiavajú priechod je iná vec) a len dočasne. Po dobudovaní križovatky už bude semafór (v smere na Trnavské mýtoň len pred križovaním s cestou.
Od 1. 9. 2008 začali vybrané spoje na linke "Bratislava - Malacky" premávať zo Stupavy (okolo Poľného mlyna) na J. Jonáša - VW a späť. Nikde som nenašiel informáciu o tejto novinke (nemyslím teraz imhd)...
Myslel som, že to je kvôli VW, ale keďže všetky spomínané spoje premávajú iba cez pracovné dni školského roka + medzi Stupavou a DNV stoja až na J. Jonáša (ako linka č. 23) a končia na J. Jonáša - VW (konečná linky č. 21 - obratisko autobusov), tak pravdepodobne je to kvôli SOU J. Jonáša.
http://portal.cp.sk/Data/L102417_080901_22502.pdf
- Odchody z "J. Jonáša - VW":
a) 07:00 h - ide až do Malaciek
b) 13:50 h - ide iba do Stupavy, kde naň nadväzuje iný spoj do Malaciek
c) 14:35 h - ide až do Malaciek, a to dokonca cez Záhorskú Bystricu! Nie však cez Poľný mlyn, ale okolo Krematória (kde nestojí).
Týmto vzniklo nové jednosmerné vnútromestské priame spojenie (DNV so Záhorskou Bystricou).
Pritom práve z oblasti J. Jonáša je tam relatívne dobré spojenie MHD (jeden prestup na hrane z 23-ky na 37-ku na zastávke "Vrančovičova"). Horšia možnosť spojenia z DNV na Záhorie je práveže zo sídliska a z dedinskej časti...
- Odchody zo "Stupava - AS":
a) 06:47 h - ide až z Malaciek
b) 13:40 h - začína v Stupave
c) 14:15 h - začína v Stupave
PS: Pamätáte si niekto, existovalo niekedy v minulosti takéto podobné spojenie autobusom z DNV na Záhorie? A tá "pokusná linka" čo istý čas premávala medzi DNV a Záhorskou Bystricou - aké mala číslo a približne kedy a ako dlho premávala?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
1; Slovak Lines "rozšírilo pole svojej pôsobnosti v Bratislave" už aj v decembri 2006, kedy (ako vieme) začali cez pracovné dni obsluhovať Vajnory aj Čiernu vodu, čím tak trochu konkurujú 630-ke. Z Čiernej vody však idú na Slovenský Grob a Viničné, niektoré až do Pezinka /a naopak/.
2; Za zaujímavé ďalej považujem (aj keď to nie je novinka), že spoj s odochdom 06:50 h z ASMN do Stupavy sa z Mariánky vracia do Záhorskej Bystrice, kde obslúži jednosmernú zastávku "Záhorská Bystrica,ZŠ" a následne ešte raz obslúži zastávku "Záhorská Bystrica,Krče" a až potom pokračuje do Stupavy.
3; Vieme, že dopravnú kartu môžeme prikladať až "PO VYZVANÍ HOVORIACIM STROJČEKOM". Poznáte však dôsledky tohto neuposlúchnutia? Snáď nie vo všetkých autobusoch, ale v jednom som videl ako sa kvôli predčasnému priloženiu karty ten strojček až na 7 minút zablokoval! Teda nikto ďalší si vtedy lístok nemohol kúpiť (a teda ani nastúpiť) a čakalo sa s vypnutým motorom na mieste
To bolo na východzej zastávke. Tento prehrešok sa podaril ešte ďalším dvom cestujúcim na ďalších zastávkach, tam však zablokovanie strojčeka nepresiahlo jednu minútu... Ja keď som v prvých dňoch nových strojčekov tú kartu nechtiac priložil ešte pred vyzvaním, tak strojček sa nezablokoval, iba vodič do tlačidiel na ňom márne ťukal, lístok to vydať nechcelo... Keď to však stornoval, mohol sa o to hneď pokúsiť znova.
4; Existuje v SAD-kách niečo ako "maximálny tolerovaný predčasný odchod zo zastávky je 5 minút "
Neviem si predstaviť, ako bude za súčasných podmienok fungovať pripravovaná BID s jej nadväznosťami v CP...