Čo bráni nášmu DPB, nakúpiť alebo objednať vloženie nízkopodlažného článku do K2? ? Je to fakt tak ťažké už v celej tej mizérii, keď nemáme na desiatky nových kusov električiek ročne tak ani čiastočnú nízkopodlažnosť nevedia zabezpečiť?
clovece ty mas kolko rokov? doterajsie K2S boli modernizacie K2 s tym ze sa na nich menilo skoro vsetko okrem vozovej skrine a neviem coho este, najnovsie K2S 7126 a vyssie maju aj vozovu skrinu novu, takze de facto je to uplne nova elektricka. nabuduce nez zadres nejaku kravinu aspon si nieco nastuduj ?
ta odpoved sa da pochopit aj inak. Ani vedenie nie je spokojne s pracou dielni, ale tak ako pri vodicoch je problem s ludmi. Menej ludi bude znamenat vyssie platy a teda aj vacsi doraz na kvalitu prace.
No oficiálne je to modernizácia s použitím novej vozidlovej skrine, ale snáď Ti netreba vysvetľovať, čo to znamená. Prečo nie sú nízkopodlažné? Lebo Pars nič také neponúka (iba K3 je NP) a vo výberovom konaní nebola podmienka, že musia byť nízkopodlažné. Ale keby výberové konanie vyhral napr. Inekon s VarioLF2, tak by NP boli, ale to by museli ponúknuť lepšiu cenu.
Záhradník to ani nejak nepotrebuje vedieť. Treba mu úmyselne dosrať nové auto a potom mu ho odovzdať neopravené ? A povedať mu po oprave "Mali sme viac práce so starými vozidlami" (fucka) ?
Tá otázka bola položená s dovetkom "však tam sám bývate tak to poznáte" či tak nejak. Pokiaľ viem, tak z KV môžu ísť do Dúbravky a tam na 20, ktorá v smere z DNV by mala byť prázdnejšia keďže ľudia idú do DNV poobede a na nákupy sa ide väčšinou poobede. KV má eliny v rámci možnosti po celej električkovej sieti. Linku na HL.ST. a napriek tomu furt otravujú s električkou na Hlavnú stanicu! ? Ovisište si môže trúbiť o spoj na smiešne vzdialené Šafko tri roky, na tak smiešnu vzdialenosť kde by stačili 3 až 4 vozidlá musia prestupovať ako spodina.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo