"...tak to sa radšej z Kopčianskej prejdem peši..."
Nie len ja by som rád zaplatil tých spomínaných 2x25 korún za päťminútové jazdy namiesto toho, aby som ako taký bezprízorný nejakú hodinu kráčal cez pustatinu. Nie som taký bohatý, aby som mohol plytvať časom...
"Linka do Wolfsthal,kde nie je žiadna občianska vybavenosť, teda jasne slúži len niekoľkým 'vyvoleným'..."
"... keďže v Kittsee je niekoľko supermarketov a obchodov, bánk, lekár, lekáreň, pošta, nemocnica, takže je predpoklad, že takáto linka by bola (zase) neporovnateľne využiteľnejšia..."
Ja by som predpokladal skôr presne opačnú situáciu. Teda tam, kde nie je žiadna občianska vybavenosť by som predpokladal väčší záujem o dopravu do veľkého mesta ako tam, kde tú vybavenosť majú. Nemáme v BA práve tých obchodov, bánk, lekárov... dosť?
Nie. Proste - ked raz prevadzkuju dopravu do obce kde je minimalny potencialny pocet cestujucich bolo by logicke aby ju prevadzkovali aj tak kde je vacsi. Samozrejme, obe linky su blbost.
"...Ale pokial prevadzkuju 901 nevidim dovod aby neprevadzkovali Rajku."
Typicky slovenské = nekonštruktívne myslenie. Kedy už začnete rozmýšľať, ako sa na civilizovaných ľudí patrí?
Linka do Wolfsthal,kde nie je žiadna občianska vybavenosť,
teda jasne slúži len niekoľkým 'vyvoleným', je jasným príkladom protekcionizmu, za ktorý by mal ísť niekto sedieť, ak by občania, ktorí platia dane a z ktorých peňazí sa linka financuje, mali civilnú guráž a ozvali sa. Ak bude realizovaná linka do Rajky, pôjde presne o taký istý prípad trestuhodného protekcionizmu.
Prečo sa radšej Dopravný podnik nedohodne s Gemeindeamt v Kittsee a nepredĺži tam linku 80!?
Asi preto, lebo taká linka by bola neporovnateľne lacnejšia (ide len o TRI kilometre), slúžila by neporovnateľne väčšiemu obecenstvu, keďže v Kittsee je niekoľko supermarketov a obchodov, bánk, lekár, lekáreň, pošta, nemocnica, takže je predpoklad, že takáto linka by bola (zase) neporovnateľne využiteľnejšia a teda aj využitejšia a zmysluplnejšia, ako dnes večne prázdna linka, premávajúca do Wolfsthal.
A co tak postavit podzemnu trat (pre nakladnu trat) ktora by sla od Pristavu a napojila by sa na trat do tunela pod Dunaj, pricom sucasna zeleznicna cast Pristavneho mostu by bola prebudovana na cestnu?
Moj nazor k nultemu okruhu: ak je pravda, co tvrdi Narodna dialnicna spolocnost, ze 70 percent tranzitu zacina alebo konci v Bratislave, tak nulty okruh nie je tak akutny ako sa zda.
Skor by sa mali urychlene spravit dve veci:
1)postavit novy most vedla Pristavneho mostu pre vnutromestsku dopravu (a na tom moste hned vyclenit BUS-pruhy)
2)postavit ten kratsi tunel pod Jaskovym radom. Hned po dostavani tunela a zlepseni situacie na Prazskej a Sancovej ihned vyclenit BUS-pruhy v oboch smeroch.
Tieto dve riesenia nie su len "platanim dier", ale dlhodobym riesenim, momentalne lepsim ako nulty okruh.
Veď im KISALFÖLD VOLÁN ponúka linku tak nech berú, načo spisujú petíciu na BSK? Či VOLÁN je drahší, tak radšej DPB??
A ten záver fakt nemá chybu:
"Zatiaľ patrí vďaka všetkým, ktorí svojím podpisom vyjadrili podporu obsahu petície (boli dokonca aj takí, ktorí majú síce doma 2 autá, ale ich podpisy na petícii nechýbajú) a tak prejavili svoju občiansku angažovanosť a najmä svoju krajanskú spolunáležitosť. Ďakujeme!"
Ja ti poviem preco. Lebo vidia ze DPB prevadzkuje zbytocnu 901 do Wolfsthalu namiesto toho aby prevadzkoval vyuzivanejsiu linku do Rajky. Na ich mieste by som tu linku ziadal tiez.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd
Nie len ja by som rád zaplatil tých spomínaných 2x25 korún za päťminútové jazdy namiesto toho, aby som ako taký bezprízorný nejakú hodinu kráčal cez pustatinu. Nie som taký bohatý, aby som mohol plytvať časom...