Najviac zaujímavá je strana č.5. Do roku 2011 sa dočkáme max. 32 nových trolejbusov a 28 električiek a to všetko s prihliadnutím na nové trate, ktoré sú v pláne? Teraz čo je pravda a čo prachobyčajný žvást?! Tie vozidlá sú zarátané pre obsluhu nových tratí pre predĺžené linky alebo to sa ráta individuálne? Komicky vyzerá, že 91 trolejbusov je po expirácii a pribnúť má 32 z toho 6ks minimálne stále tých sľúbených pre Dlhé diely. Hlavne som veľmi zvedavý na tých 100 autobusov v roku 2009, či to nebude znova nákup typu rámcovej zmluvy na 21Tr alebo nákupy SORov do 10ks. Hlavne som zvedavý ako sa tí vízia 100ks nových autobusov pre BA stotožňuje s pokrokom na kĺbové autobusy vo firme SOR.
Dostihová dráha je občasná zastávka a pravdepodobne slúži na mimoriadne udalosti a okolnosti, napr. Dni Petržalky. A pravdepodobne sa s týmto obratiskom ráta pri poruchách signalizácie na krížovatke Technopol.
Mapa siete MHD v Bratislave, platná na rok 2008, uvádza ako občasné konečné zastávky tieto: Vodostav(77), Potočná(56) a Dostihová dráha(83)...(aspoň tie, čo som si všimol)
Pýtam sa preto, či je naozaj zastávka Dostihová dráha,ak nie je úplne zrušená, braná ako občasná konečná, a či tam aj nejaká L83 občas zablúdi. ? ?
Obtazovanie zakaznikov? Keby trolejbus nebol lacnejsi ako autobus tak nic nepoviem. Ale preco by mal DPB vyhadzovat peniaze na to aby pol cloveka odviezol.
A že zahustenie 75 ráno na 10 min. a poobede na 12 min Veď ráno mala počas školského roku interval 8 min. a poobede 10, takže sa jedná o zriedenie Alebo sa tým myslí zahustnie oproti prázdninovému grf.? Znamená to, že na ostatných linkách ostane prázdninový grafikon?
Zo stanice ide cez vyluceneny useku N61 cize myslim ze to nikomu vadit nebude. Dokonca co ma prekvapilo oznamy na ASMN boli skor ako na iMHD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik