Mne sa páči aj veta: "Zámerom DPB preto je, aby vo vozovom parku boli vozidlá od dvoch, prípadne troch výrobcov." Podľa mňa chcel povedať "Zámerom DPB preto je, aby vo vozovom parku boli vozidlá od jedného, výrobcu značky Sor."
Najväčšia sranda by bola keby pred vyhlásením tendera na nákup električiek do Petržalky začal Sor vyrabať aj tie. ?
Najväčšia sranda by bola keby pred vyhlásením tendera na nákup električiek do Petržalky začal Sor vyrabať aj tie. ?
ivanbuto
1. Podzemné garáže by tu mali takú kapacitu, že by tým určite neboli ošetrené "nárazové" návaly IGK, ako napr. nedávno počas akcie s lietadielkami na nábreží, kedy sa z celej Mudroňovej v okolí Hradu stalo parkovisko.
2. Ďalej, prečo by mal ktokoľvek stavať miestnym obyvateľom nové parkovacie miesta zadarmo?
3. Podzemné garáže by boli spoplatenené, teda veľa ľudí by naďalej uprednostnilo parkovanie v okolitých uličkách zadarmo. Riešenie spočíva v rozšírení regulovanej zóny parkovania eventuálne aj na túto časť mesta.
4. Turisti si snáď nepotrebujú vyvážať zadok priamo na Hrad, keď je tam pravidelná MHD v dobrých intervaloch, a je to pár minút peši od historického centra.
5. Pri rekošntrukcii Hradu sa teraz uvažuje o podzmenej garáži pre vyše 200 IGK s vjazdom zo Zámockej ul., ak už hovoríme o probléme parkovania.
6. Lokalita si zaslúži, aj pre obyvateľov, plnohodnotný park, aj so vzrastlou zeleňou.
Inak je to OT, ale musel som reagovať.