Autobusy z Dúbravky do mesta napr. moja rodina uprednostňuje preto, že trasa cez Karlovku je dlhšia aj po ceste, električky majú príliš "nahusto" zastávky a o tom množstve nezmyselných semafórov s antipreferenciou električiek ani nehovorím... Preto ma prekvapilo, že 83-ka je podľa CP z "Alexyho" na Zochovej iba o 2 minúty rýchlejšie ako 5-ka na Kapucínskej.
Okrem toho, karlovesko-dúbravská radiála je dosť dlhá (v Karlovke na dlhom úseku bez alternatívnej možnosti spojenia) a prípadná mimoriadna udalosť jednej električky na trati znamená (na rozdiel od autobusov a trolejbusov) prestoj viacerých nasledujúcich spojov. A zabezpečenie NAD sa, pochopiteľne, nedá zvládnuť okamžite... Preto električky do mesta využívam iba vtedy, keď mám dostatočnú časovú rezervu.
Zastanem sa Peona. Aka je lepsia forma ako riesit to priamo s dopravcom? Ak si z toho mal problem tak je to skor chyba nechapaveho nadriadeneho ako toho ze nejaky zakaznik poslal navrh na zlepsenie (aj ked je pravda ze neviem ako to bolo presne formulovane - ale v ramci toho co trochu z netu poznam Peona nepredpokladam ze by to bolo nejake "ostre")..
No povedz mi, co ti ma DPB odpisat, ked ho (vratane mna) obvinis zo zavadzania cestujucej verejnosti len preto, ze v CP je napisane, ze spoj konci na VW, pricom on tam aj skutocne konci, len niektory ma aj pripoj dalej (t. j. nie je uvedena doplnkova informacia). Aj touto cestou ti pekne dakujem za sposobene problemy. Namety na zlepsenie sa daju pisat aj inou formou...
pravda, rano to je v elektricke z Dubravky a Karlovky peklo..ale za tie 2 roky co pravidelne rano cestujem, mam pocit, ze cestujucich v elektrickach rano trocha ubudlo...aspon pred tymi 2 rokmi bola rano vzdy tlacenica, dnes uz to nie je uplne kazdy den..to vravim o case medzi 7:30-8:00, samozrejme, ze o tej 7:00 je to horsie..a co sa tyka naplnenosti, najplnsia chodi asi 1, potom 5 a najprazdnejsia 12..to plati aj poobede v smere do Dubravky..
Dobry napad ?
Ten šerbel by uz ani nemali opravovat , mal by ist tou cestou ako 4507 or ine Ikace 283 ,ale nebojme sa Soudruzi ho opravia
?
Tipnime si co nas caka zajtra ? .
Este by to chcelo daky trolejbus ,napriklad taky hrzdavy 6292
ZSSK povodnu tarifu budu mat dalej platnu. U SL sice "dualna" tarifa nebude, avsak nic ta nenuti aby si pocital zony. Skratka prides za vodicom, povies mu kam chces ist a on by ti mal dat spravny listok
Dobre, tak teda je to polopravda. ? Overil som si prakticky tie "tajné" prípoje 23-ky na "J. Jonáša VW" a musím povedať, že v oboch smeroch vzorne fungujú. ?
Re #110353 810zssk: No aspoň, že tak. Dúfam, že nikoho nenapadne na zaintegrovaných úsekoch zrušiť klasickú železničnú tarifu cestovného. ? A myslíte, že aj Slovak Lines súbežne zachová klasickú kilometrovú (t.j. terajšiu) tarifu?
"Električky sú prázdne preto, že je dlhý interval a NIE naopak" - len keby sa táto pravda dostala aj do vzorcov našich dopravných inžinierov! Možno aj taká malá motivácia, ako je jazda dvoch osôb na jeden lístok cez víkend by tiež pomohla "rovnomernosti" dopytu.
inak navrhujem vznik dalsej sekcie a sice s nazvom "Preco ste to zanedbali?" - myslim ze by sa celkom uzivila - poziare, zlomene ramy, vypadnute motory ?
A to nam teraz uz spicka konci az o deviatej, teda posledny spoj zo ZP kym by sa vratil do vozovne by bolo 11.00 a popoludni spica zacina s koncom skol, teda od 13.30, cize 12.30 by musela ist z vozovne. Naozaj neviem, ci by sa to kvoli tej hodine a pol oplatilo...
Tak zrusime aj 2. A potom vsetky elektricky. Potom aj trolejbusy. Potom celu MHD. Nasledne aj 901. A vsetci budu spokojny - LoLo nebude mat v Petrzalke ziadnu zlu, skaredu elektricku a Durkovsky bude mat viac penazi na stavanie v podstate zbytocnych autostrad.. Trebars aj v plytkom tunelY.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pepke