Ellou, ako je na tom oprava elektrickovej trate z haldiska prognoz dokoncenia do zaciatku skolskeho roka? Vyzera to tam zatial vselijako...ale tak verim chalanom, ze to stihnu... ?
No to je pravda, ale tak autobusy z rokov 1997 a mladsie by sa dali este akceptovat.. To je na urovni veku nasich Ik435.. Okrem toho nemecke a rakuske autobusy jazdili po lepsich cestach, mali lepsiu udrzbu a neboli pretazovane tak ako v Bratislave..
Hmm, sú tam väčšinou jednotlivé kusy a vekovo často na úrovni práve vyraďovaných Ikarusov a Tambusov. Ako som to tak zbežne pozrel, mladších ako 12 rokov a početnejších je tam 6 Neoplanov zo Sittensenu a 6 VoleVole z Haachtu a Nuenenu. Staršie vozy by som sem už radšej neťahal.
"L32 je najvyhodnejsie spojenie s Hlavnou stanicou pre minimalne celu Karlovu Ves"
Dovolím si odporovať. Najvýhodnejšie je to pre oblasť Riviéry, všetky ostatné časti majú lepšie spojenie 5/9+13.
"medici iduci L32 z internatov Druzba a Mlynska dolina do skoly - do nemocnice na Kramare"
Lekárska fakulta sa presťahovala na Kramáre?
"Horšie by bolo, keby mal sa mala najprv spraviť na Starom moste 4-prúdovka, a koľaje by boli iba v pláne"
Nemaľuj čerta na stenu. Môže to tak ľahko dopadnúť, stačí, aby železnice posunuli výstavbu supervlakoelektričkoplytkotunelodráhy z Bosákovej do Janíkovho dvora a bude na svete zámienka na to, aby sa nestavala "dočasná" električka kvôli jednej zastávke za Dunajom.
Spomínal som o spojení Ovsišťa s centrom mesta čo v súčasnosti neexistuje aj napriek tomu, že to bolo propagované ako zmeny v MHD od 17. decembra 2007.
Ovsište sa podľa plánov DPB malo spojiť s Hlavnou stanicou linkou 210 trolejbusovou. A čo sa týka tých spojov, ja som netvrdil, aby sa ovsište spojila s Hlavnou stanicou.
Priame spojenie Ovsišťa s Hlavnou stanicou a Technopolu s Hlavnosu stanicou atď.... Prestupovanie nikomu nič nehovorí??? Z Ovsišťa 68+201, z Technopolu 99+93, 83+93. Spojení je mnoho. Treba si ho nájsť.
Boze, zosli nam tender na klbove autobusy a trolejbusy, a neuved nas do pokusenia vypravovat namiesto klbakov kratasy. So zatrolejovanim L32 nam pomahaj. Amen. ?
Ak by sme mysleli priepustnosťou križovatky počet ĽUDÍ prepravených v plechovkách a nie počet plechoviek, tak by sa nakreslením bus pruhu priepustnosť zvýšila výrazne. Lenže vysvetľuj im to, keď furt omieľajú svoje zbytočné číselká.
Práve som meral úsek od Molecovej po Patrónku a je to smerom tam sú to 3km, ktoré by trebalo zatrolejovať a smerom späť tiež takže by sa to javil ako dobrý nápad a mohli by aj na 32 premávať trolejbusy alebo sem dotiahnúť inú linku a zrušiť 32... Možno o 20 rokov sa dočkáme. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos