hmm, no keď hovoríš že si tam brigádoval tak asi o tom niečo vieš, ale ja som tým šiel naposledy okolo 14:00 ešte cez školský rok a bolo nás tam tak 5 (z VW). Nie je to síce 901, ale stále si myslím že v súčasnej situácii je to mrhanie. No vidím, že riešenie je asi v nedohľadne.
aby som to uviedol na pravú mieru, myslím tieto spoje:
13 . 16. 36. 56
14 . 16. 36. 56
15 . 16. 36. 56
16 . 16. 36. 56
17 . 16. 36
ktoré k VW zachádzajú a sú prázdne:)
a tieto spoje:
05 . 20. 40
06 . 00. 20. 40
07 . 00. 20. 40
neviem ako sú vyťažené lebo som nimi neišiel, ale tipujem že je to šeredné.
co by ste radili podla dneska ako je najlepsie sa dostat na AS MN zajtra na 9-tu z petrzky? odviezt sa niekam na nam. hraniciarov a odtial peso na safko a odtial skusit cosi chytit resp. to prejst peso?
dnes som siel na 8-mu na mileticovu a nebolo to take tragicke, 7:10 lucanka, pred 7:40 mileticova, ale v neskorsich casoch to bolo asi horsie po 8-ej
Bol si sa pozrieť k VW aká býva plná 92jka keď sa menia zmeny vo VW? Ja som tam brigadoval a môžem povedať, že sú dosť plné preto som radšej končieval o hodinu neskôr kedy bola prázdna... Síce po ukončení striedania zmeny by tam nemuseli chodiť kĺbaky lebo vtedy končia len tý nižšie postavný z kanclov, ktorý nemajú autá...
Pomocou mesta. Uznávam, že toto je naozaj skôr vec mesta ako DPB, ale stále je to treba riešiť - teda už nie DPB ale mesto. Už keď hovorím o tomto, neviete niekto ako k tomu vôbec prišlo že DPB začal prevádzkovať linky pre VW? Bolo to ešte keď mal DPB dostatok busov?
NIE JE to lacnejšie. Keď si mesto objedná kilometre, tak DPB tam nasadí busy. Keď si ich neobjedná, žiadne sťahovanie nebude.
Platená linka NIE JE zbytočná linka.
A na margo obtiažnosti - myslíš, nemyslíš, popíš KONKRÉTNE, ako by ich "mal vykryť".
ja si to predstavujem z tohto pohľadu: čakáme na nové kĺbové busy, ale jednoduchšie a lacnejšie by v tejto chvíli bolo stiahnuť staré zo zbytočných liniek a využiť ich tam, kde treba. Je lacnejšie keď DPB bude platiť za prevádzkové náklady (nafta atď.) na buse z terajšej prázdnej 92ky, ktorý sa nasadí na normálnu linku akoby mal kupovať nový bus, ktorý by sa nasadil na tú istú linku. Samozrejme že BA potrebuje nové busy, ale v súčasnej situácii (hlavne kým prídu) by bolo podľa mňa lepšie použiť existujúce busy na linky ktoré sú vyťažené. A nemyslím, že "vykryť tie náklady" by bolo až také obtiažne.
Tak by tam aj zrušil 92ku. VW si platí za úsek Patrónka - VW, teda za naftu, vodičov, amortizáciu a neviem čo ešte vypočítané adekvátne úseku VW - Patrónka. Keby VW neplatil, DPB by prevádzkoval 92 iba v úseku Patrónka - Dolnozemská (resp. Patrónka -D. Dráha) za ktorý dnes neplatí VW ani halier, teda by to bolo rovnako ako dnes a o nič by neprišiel.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk