Prudké rozjazdy striedané s prudkým brzdenením podľa mňa nemajú nič spoločnočné s tým, či dotyčný vodič jazdí rýchlo. Dosť veľa vodičov vie jazdiť rýchlo, ale pritom plynulo (no v BA ich, bohužiaľ, zas až tak veľa nie je, ale sú), ale zároveň sú tu, nanešťastie, aj takí, čo jazdia dosť pomaly, avšak mám pri nich pocit, že si pomýlili trolejbus s bicyklom (lebo tak do tých pedálov dupú). To však vypovedá čosi aj o inteligencii vodiča... Dnes som mal akurát šťastie na takého na 209-ne, to bola naozaj otrasná jazda... Ak vodič jazdí rýchlo, ale plynulo a ešte pri ňom aj vidím, že si vypočítava križovatky, tak viem, že mám šťastie na inteligentného vodiča... Takých by sme potrebovali v BA určite viac, ale je to podľa mňa aj o tom, aký prístup má dotyčný k práci (či ho to aj aspoň trochu baví, alebo či len ráta minúty do fajrontu a všetko ostatné má v paži...).
"Toto je dobra blbost.. Navrhujem, aby ku vsetkym operaciam vo Fakultnej nemocnici v Bratislave boli prizvani vsetci Bratislavcania a hlasovalo sa o tom, ako sa bude operovat.."
Je iné operovať a iné rozhodovať o podobe mostu! A nikto nepohŕda architektmi. Oni predsa vytvorili tie návrhy, verejnosť mala už len vybrať konečný.
ULF má ale úplne iný zvuk ako TV Progress, ktorý by som bzučaním určite nenazýval, ale to je v podstate jedno... TV Progress počuť určite bude, to sa nedá umiestniť tak, aby to počuť vôbec nebolo.
Ešte mi ale nedá nezareagovať na vetu z príspevku #109474: "V Rakúsku sa nehazarduje s financiami, existujúci vozový park sa starostlivo udržiava v spoľahlivom prevádzkyschopnom stave a zbytočne sa neplytvá tam, kde to nie je nevyhnutne potrebné." Máš pocit, že na Slovensku je to u električiek inak?
Bzučia aj súpravy ULF, takže to asi nebude pre Viedenčanov odo mňa nič prekvapujúce, alebo neznesiteľné, navyše nikto nevie, kde to budú mať tie električky umiestnené, možno to bude nepostrehnuteľné. V každom prípade túto modernizáciu vítam a teším sa, že sa moje dane zbytočne nevyhadzujú tam, kde nie je treba (aj keď by sa práve o tom dalo dlho hovoriť).
Niektorí ľudia nedospejú ani do dôchodkového veku.
"...diskusia s riaditeľom nemenovanej súkromnej železničnej spoločnosti má pre nás určite väčší prínos ako diskusia s Tebou..."
Ale pokojne si diskutujte len tí, ktorí máte rovnaké názory, zglajchšaltujte si tú vašu "diskusiu", nebude to na slovensku nič zvláštne. Lenže si nemyslite, že sa nechám odradiť, ako niektorí predomnou. Som rebel a kritizovať nenormálnosti budem až do svojej zdarnej smrti. Aj keď vás z toho šľak trafí.
Áno, je to rozdiel, a to nielen v hluku, ale aj jazda je "hladšia", keď je trať prebrúsená... Ale odhlučňvanie tratí nie je len o brúsení, ale aj napr. o mazaní oblúkov a hlavne o technológii, akou bola trať postavená (technológia zvykne zodpovedať aj veku trate). A tiež majú na hlučnosť vplyv aj podvozky saotných vozidiel, hlučnosť sa napr. v oblúkoch výrazne zvyšuje, ak sú tieto neotočné (dobre je to vidieť napr. na našich dvojnápravových historičkákoch či v ČR na Astre a jej odvodeninách).
Mne to netreba vysvetľovať, keďže som elektrotechnik... ? Ja nič proti TV Progress nemám a považujem to za úplne logický krok, že WL zvolilo práve túto elektrovýzbroj ako náhradu pôvodnej nehospodárnej odporovej výzbroje. Len som sa pozastavil nad tým, že to bude zaujímavé, keď budú mať typické rakúske električky zvuk, na aký sme zvyknutí z českých a slovenských miest. Ale určite som tento krok WL nekritizoval.
Je to fakt taký veľký rozdiel v decibeloch keď sa tie kolajnice prebrúsia? Napr. teraz som bol vo Viedni pred par dňami a tam to neboli hlučné, ale pravda, že tam majú viac €...
Sorry, ale čo má S499.1023 s nedospelými jedincami??? Myslím si, že diskusia s riaditeľom nemenovanej súkromnej železničnej spoločnosti má pre nás určite väčší prínos ako diskusia s Tebou (inak nič v zlom, ja tu nechcem nikoho vyháňať, ale láskavo to nerob ani Ty!).
Dědečku, pochop, že trolejbus sa naozaj rozbieha oveľa lepšie ako Abus. Postav sa niekedy na Patrónku (To je v Bratislave) a porovnaj si odchod takej pr. Sorky a 14 Trky. A potom posielaj do riti tých čo ťa poslali do riti ?
"Takže s takýmto spôsobom diskusie bež do riti alebo aj do Viedne."
Do riti páľ láskavo ty, mám toho z tvojej strany už naozaj dosť! Diskusia s nedospelými jedincami, ktorí si myslia, že zožrali všetku múdrosť sveta je síce zábavná, ale po čase začne liezť na nervy a brzdí diskusiu racionálnu. Trvám na tom, že trolejbus tu nie je na to, aby jeho vodič ukazoval, čo ten agregát dokáže! Je na to, aby cestujúcich pohodlne a príjemne, pritom primerane rýchlo odviezol z bodu A do bodu B. Neukojení vodiči a niektorí (ako napríklad Š499.1023) toto nechápu.
"Vieš čo, disidentík? Celú teóriu s raketovým rozjazdom A NÁSLEDNÝM PRUDKÝM BRZDENÍM si si vymyslel sám, tak si láskavo nevytieraj hubu s "niektorými Š", dobre?"
Vieš čo, 'Š'? Ty už nevieš, čo píšeš?
Autor: S499.1023
5.8.2008 20.22 #109399 Re:
Re #109395 Papyr: Práve naopak, trolejbus so svojou raketovou akceleráciou môže byť pohodlne rýchlejší. Povedal by som, že v takom Solingene aj bude. Paradoxné sú Pardubice s luxusným vedením ale šialenými chronometrážami, takže vodiči trolejbusov s výnimkou šotobrigádnikov sa tam ťahajú ako sopeľ po deke...
? ? opat to dedek z vidne nevidrzal a zacal nas tu drtit prispevkami lebo viden ach jaj sam si seje do ust ci klavesnice skor ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo