vlastne takýto človek potom ani nevie, ako sa dá po Európe cestovať.. Možno keď si nabúce bude plánovať Ďurki cestu niekde z Paríža do Nemecka, tak bude zvažovať medzi TGV idúceho 160 km/h, a keď sa preňho nakoniec rozhodne, tak sa bude diviť, že to trvalo nejaký kratší čas ako si naplánoval ?
ako myslím si, že fakt, že niekto ani nemá tušenia, že TGV nejazdí 160km/h, už svedčí o dosť veľkej "nerozhľadenosti" daného človeka mysliaceho si tento fakt.. ako potom môže mať takýto človek schopnosť rozhodnúť o osude určitého architektonického diela (Starý most) a jeho význame pre spoločnosť. Toto už je na zaplakanie..
ako ja chápem, že nie každý sa zaujíma o dopravu, ale myslím, že každý normálny človek vie, že existujú na svete vlaky, a tak isto vie, že existuje nejaké TGV a vie aj, akou rýchlosťou jazdí..
Na toto sa uz neda divat. Durkovsky si mysli, TGV sa projektuje na 160km/h, Rackova kolajnice zasadne podbetonovava a vyrovnava. A novinari nie su schopni otvorit ani wikipediu a pozriet si, ci netrepu somariny.
Ešte taký postreh k L50: Smerom od Auparku k Starému mostu a aj opačne, sú všetky cesty označené tak, že L50 je vždy na vedľajšej ceste, a ostatné smery sú hlavná cesta. L50 teda musí dávať v každom smere cca.2 krát prednosť, čo znamená brzdenie, rozbiehanie atď.. pričom súvislé prúdy áut z iných smerov neumožnia L50 tak skoro prejsť križovatkami.
Nemohli by sa tie križovatky upraviť tak, aby L50 bola vždy na hlavnej? Myslím si, že aj toto patrí k preferencii MHD a výrazne by to urýchlilo prejazd L50 medzi Auparkom a Starým mostom..
Takto to vyzerá, ako by sa autobusom MHD naschvál kládli "polená pod nohy".. keďže musí na každej križovatke dávať prednosť.. ?
hmm takže natretie stĺpov patrí k reko TV? no dobre, ale z hľadiska estetiky by bolo dobré, keby aj v rámci reko trate niekto zobral kýbel so striebornou alebo šedou farbou, a tie stĺpy natrel. To hádam nie je taký problém.. Veď s TV nemusia robiť nič..
ja som ten článok náhodou našiel na internete, takže nie je to niečo, čo by som pravidelne čítal alebo podporoval.. Ale ten odstavec o električkách sa mi zdal celkom pravdivý.. aj keď ja nemusím ani 14T, ani VarioLF3..
Jediný problém je ten, že tie tabule sú polosádrokartónové a väčšina nich je už polámaná. Ja neviem pochopiť tú kultúru tohto nášho debilného národa.. Tí ľudia sú úplní k....i ? ? ? ?
Musím povedať, že tieto informačné tabule nielenže sú skvele vymyslené čo do obsahu, ako doplnenie fotomapkou ale aj veľkosťou a farebnosťou a znázornením samotnej cesty k linke 68. ?
poznáš ten cictát? "vidíte, jak jsou u nás zvocelení lidi" ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01
Nemohli by sa tie križovatky upraviť tak, aby L50 bola vždy na hlavnej? Myslím si, že aj toto patrí k preferencii MHD a výrazne by to urýchlilo prejazd L50 medzi Auparkom a Starým mostom..
Takto to vyzerá, ako by sa autobusom MHD naschvál kládli "polená pod nohy".. keďže musí na každej križovatke dávať prednosť.. ?