sa necudujem keby som mal auto vporiadku tak sa vykaslem na ich ba mhd sak to neni normalne kto tie harmonogramy vobec vyraba sak aby som musel vecer cakat na autobus 20minut ked mi zdrhne o pokaslanych 6minut skor ako mi ide vecer prvy autobus stadial kde pracujem sak to maju postavene nahlavu to mozu len taky navrhovat co furt jazdia autom KOMPETENTNYCH ziadam aby sa zamisleli nad tym co potrebuje zakaznik a nie to co potrebuju oni ? pozrite sa nato ? dvomi ocami napriklad vcera som isiel na patronku smer tesco lamac 1 autobus zadruhym potom jak blby cakat s listkom v ruke kym dojde dalsi ,ste normalny , taktiez preco autobus do okrajovej casti (ktori chodi iba jeden v cca 20min intervale vecer plus jeho zahadne meskanie aby autobusar na konecnej nemusel cakat ale sa rovno otocil a isiel naspet) poslete skor ako autobus ktori ma mimochodom tri spoje ako posledny do lamaca , ...
kecho
1) stavebník, ktorý získa právoplatné stavebné povolenie na stavbu... - väčšina JeTi megaprojektov už povolenie má a asi bude dosť právne komplikované pýtať to od nich spätne... a čo v prípade, ak povoelnie nemá a začne stavať?
2) Použitie výnosu a spôsob jeho vyberania má spočívať na vôli konkrétnej obce a mesta. Budú si tiež môcť určiť, koho od poplatku oslobodia. - priestor na korupciu ako hrom...
3) Gy.: "Finančné prostriedky budú využité na zlepšenie dopravnej situácie a jej kvality v meste" - takže do MHD nepôjde tradične nič a budú sa opäť robiť rozširovačky ciest = ďalši nárast autistov...
4) keď niekto postaví obytný dom + každý byt = 1 parkovacie miesto - kto to nakoniec zaplatí?