Vozidla na linke boli vybavene informacnym systemom ZV-Test - t.j. poloodtrhnuta A4 s cislom linky. Ale bola tu aj fotka kde bola normalna linkova tabulka (aj ked osobne som ju nevidel)
ano, je to standart, ale na EMUckach, pripadne na vagonoch - takto na lokomotive to vidim prvy krat.
Bratisalvska linka 155 bola oznacena typicky bratislavsky-beusacky - papiere s cislom linky a trasou prilepene samolepkami zvnutra spinavych skiel na dverach. Najlepsi bol aj tak linkovy tercik vo Vajnoroch ?
Prei tendri na kĺbaky bude časť z tých 240, tušim polovica?, na CNG. Ale aj dieslové majú EURO 5 a čochvíľa bude platné EURO 6, potom EURO 7,... a tam už je to skoro jedno, teda pre ŽP tam nie sú nejaoé zásadné rozdiely podľa mňa.. Teraz sa už iba jedná čo je lacnejšie a efektívnejšie palivo.
alternatíva á la DPB:
SOR Libchavy posilnil svoju pozíciu vo vozovom parku DPB víťazom tendra na kĺbové autobusy. Ich hodnota predstavuje okolo sto miliónov eur. DPB si objednal 240 kusov SOR NB 18 CITY s dieslovým pohonom. Tieto síce nie sú k životnému prostrediu vôbec šetrné, v praktických podmienkach nie sú odskúšané a klimatizáciu nikoho ani nenapadlo požadovať, ale budú dodané medzi decembrom 2008 a voľbami 2010.
Celne transparenty maju zmysel tak na supravach dlzky RegioSuk Single az RegioSuk Tripple. Na dlhsich (teda na vacsine tych kde mas rusen + vozne) postacuju bocne..
(pre tych co to potrebuju osobitne napisane: ide o moj osobny nazor, ktory v ziadnom pripade nevydavam za fakt)
Rozmyslanie dovolnekar = vylucne niekto kto ide k moru je pomerne divne zmyslanie (aj ked vacsina k moru ide). Je vela ludi co uprednostnuju navstevu zahranicnych miest (a to vacsinou v EU).. A dalsich X ludi chodi po EU na pracovne cesty.. skratka casy sa menia, ludia ovela viac cestuju po Europe.
K samotnej regulacii: s tym celkom nesuhlasim kedze som proti akejkolvek forme regulacie..
lenže posrancov zastupiteľstva je tuším 80 a vtipné je, že si vybrali práve človeka, ktorému nefunguje ani zverený podnik. z odborníka na smsky, superstar, televíziu, mhd, solaris a vyšetrovateľa príčin nehôd ešte skôr ako sa k tomu vyjadria kompetentní sa stáva odborník aj na štadióny... čo bude nasledovať? vyjadrí sa nabudúce aj k rekonštrukcii Kamenného nám.? ?
Re #109121 Valec: práve - aplikoval som jej myšlienku čo pre ľudí znamená reko na 2 prípady - most a štadión, prípadne by sa mohol pridať aj hrad... všetko sú rekonštrukcie - som zvedavý, či sa bude postupovať rovnako...
ozaj, kedy začne Starý most horieť? ? keď sa chytil amfiteáter, stein, tak sa to pomaličky blíži už k Dunaju...
už pri tom taxikárskom prejave som Ti chcel napísať niečo pekné, o tom, aké blbosti tam máš, ale teraz sa opýtam, či si naozaj myslíš, že regulácia v prípade roamingu bola na niečo dobrá.. Totiž nad výškou cien medzištátnych hovorov v rámci EÚ sa už veľmi nezamýšľame, že áno, to roaming je to čo potrebuje dovolenkár a domasediaci načúvač, ktorý z rodnej hrudy vytiahne päty tak akurát na dovolenku do Hrvátska od slovakoturistu.
K tej dotáciám a taxíkom Ti uvediem skutočnosť, že taxikár jazdí na požiadanie na určené miesto, kdežto dotácia, ktorá je okrem iného práve naopak prinízka, je tu kôli málo vyťaženým spojom resp. slušnému intervalu. Nemaj obavu, v prípade, že by si prevádzkoval výlučne ťažiskové linky, na ktorých jazdí 300 ľudí na klbák, v prípade 18 korunového cestovného si ťažko v pluse.
Tak například Škoda, výrobce slavných tramvají 14T s designem od Porsche. Tyto tramvaje příšerného vzhledu, mizerné ergonomie a stísněného a nepohodlného interiéru se v Praze budou vyskytovat v celých šedesáti kusech, přičemž jedna taková tramvaj stojí 55 miliónů. Již teď si na ně cestující stěžují, a značné problémy s nimi má i Dopravní podnik. Tramvaj totiž díky absenci otočných podvozků způsobuje výrazně vyšší opotřebení kolejnic a nehodí se do provozu s křižovatkami a ostrými oblouky, jako je to v Praze. Je zajímavé, že existuje alternativa v podobě kloubové tramvaje VarioLF3, taktéž nízkopodlažní, která uveze až 320 cestujících (14T Porsche jen 270), daleko lepší ergonomií a vnitřním prostorovým uspořádáním, a hlavně s otočnými podvozky, neničícími koleje. Jezdí např. v Ostravě a je k mání za pouhých 37 miliónů. Ovšem o jejím provozu v Praze se ani neuvažovalo, protože pražská radnice zkrátka chtěla něco „extra“.
LED - ky by sa pacili aj mne, inac toto sa tiez uz riesi velmi dlho ale stale nic... preco by xenony mali byt povinna vybava? Ked mi halogeny svietia dobre a som s nimi spokojny, nevidim dovod preco by som musel pouzivat nieco ine....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider