Však Branko sa vyjadruje ako poslanec, nie ako predseda predstavenstva. Ale Farkašovskú si asi nepochopil (resp. ja tvoj príspevok). Ona sa nevyjadrovala, že rekonštrukcia znamená zbúranie starej budovy a postavenie nového objektu, ale že niektorí si to myslia. Ja sa tým niektorým ani nečudujem.
BTW, sledujete ten postupný odvrat od Ďuďuho nápadov?
Heh, KT4 s odpojenými tiahlami a vloženým nízkopodlažným stredným článkom s dvoma pevnými nápravami, myslímže len bežnými, nie hnacími. Takáto rekonštrukcia sa robila aj v iných mestách po svete, nielen v Tallinne Tu je skôr zaujímavé, že je to celé na Kaspickom rozchode a na tratiach s typickou osovou vzdialenosťou 2.5 m, na ktorých behajú výlučne vozne so skriňou 2.2 m širokou - T4 a KT4D
ad.Majo, S499.1023: Provozujeme Volvo B 10 LE z roku 1998 Euro 2 a tam ta spotřeba je taky přes 40 l/100 km v rovinatém terénu. Docela by mě právě zajímal ten vliv klimatizace na spotřebu.
K stavbe "stareho" mosta mam jednu zasadnu pripomienku:
preco by mala bratislava platit zvysene naklady na to aby splnila nejake kriteria pre plavbu na dunaji??? pre mesto bratislava by bolo najidealnejsie postavit nejaky nizky most s hustymi piliermi - co vyjde aj zlomok ceny mosta kriterii nejakej dubnajskej komisie...
niekto sa chce plavit po dunaji velkymi lodami - NECH SI TO ZAPLATI! zvysene naklady na stavbu mostov by podla mna mala niest dunajska komisia alebo by malo mesto dostat na to podiel z MYTA ZA PREJAZD LODI, alebo dotaciu od statu, EU alebo koho, ale je jednoducho nemyslitelne, aby bratislava na svojom uzemi niesla zvysene naklady preto ze niekto sa potrebuje plavit a este to drzo niekto predpisoval!!! z hladiska mesta bratislava by nebol problem postavit trebars aj pontonovy most za par halierov... aspon by bol pristav bratislava vyznamne prekladisko tovaru, kedze dalej by sa plavit nedalo ?
Modlím sa, aby to čo najskôr bola povinná výbava všetkých áut. Jedine, že by dovtedy už boli aj hlavné svetlá LED, to by sa mi páčilo ešte viac. Ale, ako som už raz napísal, presne tak querulovali na začiatku sedemdesiatych rokov proti heligónom a určite aj v tridsiatych rokoch proti biluxom a na začiatku dvadsiateho storočia proti elektrickým reflektorom na autách všeobecne.
Neviem, či to mali 10 rokov dozadu a zaujímalo by ma, koľko si už v živote stretol desaťročných áut s xenónmi. Ale 8 rokov dozadu to bola povinná výbava.
Samozrejme, ak by sa malo zaviesť mýto na všetkých verejných cestách, tak jedine s tým, že spotrebná daň z PHM (túto by som možno ponechal nejakú ekologickú daň - pár halierov, lebo znečistenie ovzdušia nie je možné rátať podľa ubehnutých km) a daň z MV (pre právnické osoby) by musela byť zrušená. DPH by som ponechal, keďže DPH slúži na úplne iné účely, ako by mali slúžiť tie predošlé dve.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
magiq