Reakcia na: hoppusmark01 #109067:
pouzitie britskych zeleznic ako prikladu ma neprekvapuje, kedze je to ukazkovy pripad ako nespravne liberalizovat trh, stat tam zle nastavil podmienky pre prepravcov a nasledky sa dostavili, je to cele o nastaveni podmienok a regulacii, tak ako najnovsie EU reguluje medzinarodne hovory sa da rovnako regulovat MHD vhodne nastavenymi jasnymi podmienkami pre prepravcov v ramci ktorych si mozu konkurovatak vravite ze v tom nie je rozdiel co sa regulacie tyka lebo mesto prakticky moze regulovat vlastny dopravny podnik, tak pointa je v tom, ze v konkurencii su podniky tlacene k vyssej efektivite, zatial co v pripade nasho monopolu DPB netlaci k vyssej efektivite dokopy nic, lebo nema konkurenciu
NN
19.5.2000 - 48SKK/USD
19.5.2000 - 27.37USD/barrel
48x27.37= 1313Sk/barrel
http://www.nbs.sk/KL/ARCHIV/HISL0005.HTM
http://tonto.eia.doe.gov/dnav/pet/hist/wtotworldw.htm
18.7.2008 - 19SKK/USD
18.7.2008 - 136.32USD/barrel
19x136.32= 2590Sk/barrel
http://www.nbs.sk/KL/ARCHIV/HISL0807.HTM
http://tonto.eia.doe.gov/dnav/pet/hist/wtotworldw.htm
esteze tu mame expertov co vypisuju do e-mailov nezmysly ze ked stal dolar 50 (48) tak stal barrel viac (1313Sk) nez dnes (2590Sk) ked dolar stoji 19