Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ondro #108831:

1) Xenóny neoslňujú.
2) Aj keby oslňovali, nepočul som ešte nikdy, že by oslňovali toho, čo sedí ZA nimi ? . Ja potrebujem vidieť,
Žabožrútsky produkt so svojím zlosovacím zariadením medzi sedadlami skutočne nie je pre mňa voľbou. Žaponec je aspoň kvalitný ale mne nevyhovuje. Asi som doživotne odsúdený na používanie nemeckých a VW Gruppe IGK.
Reakcia na: aquila #108832:
"predlzenie S7 fakt moc zmysel najma pre rakusanov nema. im to nic neriesi"

Ved im to prioritne ani nic riesit nema. Ja som hovoril o spojeni Ba a Letiska Schwechat.. Cize najvacsiu vyhodu by to malo pre Bratislavcanov (ak by to spojenie bolo v porovnani s autobusom rovnako rychle), ako "nieco navyse" by bolo aj spojenie vsetkych dedin s BA (vyhoda pre obe strany, teda oba staty)...
Čo to bol dnes za blbý deň, že na L88 boli minimálne 3 krátke CNG Karosy a na 87 detto? Na druhej strane sa na 96 vypekajú prázdne klbáky. Aspoň keby 96 zriedili z 8/-/10//- na 10/-/12//-, tak by tie klbáky dávali rozum. V DPB sú nepoučiteľní ?
inak podchod na hodzku je tak "kvalitne" zrekonstruovany, ze dnes tam nie ze kvapkala, ale tiekla voda spoza kachliciek, hotova potopa.. to tam nedali ziadnu izolaciu?
vidim ze u nas sa stavia aj nadalej kvalitne..
Reakcia na: hoppusmark01 #108826:


1) U2 nie je ten najstastnejsi priklad .. vela ludi to povazuje U2 ako taku za velky omyl vystavby viedenskeho metra .. o zbytocnosti U2 sa presvedilo aj kopu radnych, ked ho na par mesiacov odstavili a len mierne zahustili 1 & 2 .. nikomu U2 nechybalo ..

to je skor politicke rozhodnutie ..

trat do petrzalky bola stavana preto, lebo videli tam ozaj potencial a kym reko marcheggskej strate by vela neporiesilo v tej dobe, tak skusili aspon jednokolajku do petrzalky.

cez wolfstahl to moc nema buducnost, je to ukrutne pomala trasa, vlastne autom sa dostanes aj teraz 2x rychlejsie do W ako vlakom ..

predlzenie S7 fakt moc zmysel najma pre rakusanov nema. im to nic neriesi. co im riesi je marcheggska osa .. dokonca aj zdvojkolajenie do petrzalky im moc neriesi .. kedze na hodinovy takt bohate staci jednokolajka a carga tam moc nechodi ..
Reakcia na: S499.1023 #108744:
Moze byt, ja na xenony moc nekukam, nerad zbytocne oslnujem protiiducich ? ale male kombi japonci ani tusim nerobia, momentalne ma okrem fabie napadaju len Frantici ?
Reakcia na: S499.1023 #108828:
No nevedel som, ake linky autobusov chodia na letisko, a nemal som vobec prehlad, kedy su odchody autobusov do BA z Letiska..
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=32296&idt=u&idg=3087&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Takato reklama sa mi paci. Je dostatocne velka a viditelna, a pritom neotravuje ludi v autobuse dierkovanym (ne)vyhladom a nekazi oci..
Reakcia na: hoppusmark01 #108827:
Prečo si musel ísť okľukou cez Viedeň? Čo ti bránilo ísť na letisko a tam nastúpiť do autobusu?
Reakcia na: S499.1023 #108813:
Su.. Tak ale tu nejde len o spojenie dvoch bodov: Viedne a BA.. mozno niekto chce cestovat aj do tych dedin na trase S7..

Vybudovanim toho kusku trate BA ziska priame spojenie so vsetkymi tymi dedinami. Mozno sa to zda zbytocne, ale treba to brat tak, ze je treba spojit co najviac dedin a miest v celom tomto regione.. Pretoze nikdy nevies, kedy tam budes chciet alebo potrebovat cestovat..
Napr. ja som raz potreboval cestovat zo Schwechatu (z mesta Schwechat, nie z letiska) do BA.. Samozrejme som musel ist obchadzkou cez Vieden, co mi dokopy trvalo cca. 2 hodiny. Keby chodil S7 az do BA, bol by som doma za 40 minut..

A este priklad k naplnenosti S7: par ludi pojde z BA na letisko, par ludi z BA do Hainburgu (napr. na kupalisko), z kazdej tej dediny nejaki dochodci na vylet do BA, a tak sa to postupne nazbiera..
Reakcia na: S499.1023 #108814:


"A ako sa to robí v Rakúsku?"
Ze dokazu odhadnut, kde je potencial cestujucich a spravit dobre spojenie este skor, ako sa zacne viac vyuzivat. .Napr. aj zeleznica do Petrzalky.. necakali na to, kym budu chodit plne autobusy z BA do Wien a ludia budu v autobusoch nadavat na neexistujuce zeleznicne spojenie...
Alebo aj predlzenie U2 do Aspernu.. este tam nestoji ziaden obytny dom a oni tam uz stavaju metro, pretoze je to buduca rozvojova zona. a necakaju, kym sa ludia budu musiet tlacit v autobusoch..

"Prečo už nemajú dostavanú trať z Wolfsthalu na štátnu hranicu?"
To netusim. Toto je asi priklad, ked vyssie spominane zasady nefunguju..
Ale funguju aspon niekde.. na Slovensku som este nepocul o podobnom priklade. Ale to asi preto, ze infrastrukturu zabnedbali uz za komunizmu, takze teraz sa uz musi len dohanat, o budovani niecoho v predstihu asi nemoze byt ani rec..

"Prečo sa na ICH kus diaľnice muselo zo desať rokov čakať?"
To tiez netusim. Mozno z nejakych obav zo Slovenska.. Asi z podobnych obav, ake boli, ked sa otvarali hranice, teda schengen..
Reakcia na: aquila #108817:
No veď o tom hovorím - trať S7 je proste bývalá električka a dnešný S-Bahn a nie diaľková trať.
Reakcia na: 810zssk #108822:
"Konecne si to pochopil."

Ja to chápem už strašne dávno. Od volieb v roku 1991. Nerobím si však nádej, že to niekedy pochopíte aj vy, ktorých sa to všetko bytostne dotýka...
Reakcia na: 810zssk #108820:
ako je zachádzanie na Tehelnú opodstatnené? ja tam dôvod nevidím
Reakcia na: bwd #108821:
Konecne si to pochopil.
Reakcia na: 810zssk #108780:
"...len nech sem nedorazi BWD..."

Žiadny strach, bwd tu je a pozorne sleduje tie kraviny, ktoré tu potíte. Len už nejako nemá chuť rušiť vaše kruhy. Eto vaše delo, povedal klasik, vy v tom hnoji budete žiť. Mňa sa váš hnoj dotýka minimálne.
Reakcia na: david1 #108819:
Zachadzanie na Tehelnu je opodstatnene. Napad ze 60 min interval okrem spicky je blbost, kedze v spicke tu linku NETREBA posilovat. Podla mna je sucasny stav idealny, kedze pri hodinovovm intervale by ti to nikto nerobil.
K teme financovania lokalnych liniek autor pozabudol na Karlovu ves L33,Dubravka Devinska Lamac L23,20,24 Petrzalka L99.Podla mna to ma platit mesto,ako hlavny vyberca dani.Kazda z liniek ma opodstatnenie az na L151,ktora by stacila v starej trase Od Slimak- Lopenicka s predlzenim az k OSDK byvala zachadzka L48 v hodinovom intervale okrem rannej a poobednej spicky. V tejto trase je urcite vyuzivana.Zachadzku k Tehelnej si vybojovali nasi starsi spoluobcania ,aby sa mohli z oblasti Teplickej ul.bez prestupu dostat do Polikliniky Tehelna. Tak isto maju na svedomi aj nezmyselne zachadzanie L51 na zastavku pred vchod Polusu s narastom cca.10 min.jazdnej doby.
Reakcia na: zakaznik #108815:
O Rakusakoch pracujucich na Slovensku dost pochybujem, ale budis.

Som za to aby bolo uzemie pripravene na pripadnu buducu stavbu tejto trate. Momentalne je to vsak hovadina.
Reakcia na: S499.1023 #108814:
dialnica bola jednak politicke rozhodnutie, a jednak beru EIA kusok serioznejsie ako my .. vid kolko tam je biokoridorov ci uz vo forme tunelov, alebo nadjazdov ..

trat od wolfstahlu je pre rakusanom teoreticky nezaujimava skor sa planuje sprovoznit aj pre osobnu doprabu spange schwechat.. cize vlaky by sli cez petrzalku ..

S7 trat ma relativne zle pomery tratove, tusim vmax je 100 resp miestami len 80kmh .. kym trat do petrzalky je na 160kmh .. a s malymi zmenami do 200 kmh ..

planovalo sa to, keby rakusani kupili letisko..takto to nema prioritu.. skor ma prioritu zdvojkolajenie a zelektrifikovanie marcheggskej trasy ... lebo je vyuzitelna pre cargo .. a tiez sa da upravit na trat do 200kmh ..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.