dik, aby sme nakoniec neprisli na to, ze clovek pracujuci v BA prispieva na MHD viac ako clovek s trvalym bydliskom v BA. Ved v novinkach je vyjadrenie roznych MC a tie sa odvolavaju na vynos z dane z nehnutelnosti. :)))
Re #108602 kecho: obyvatel BA prispieva 100%, kazdy iny obyvatel SR pomernou castou podla koeficientu - viac ide velkym mestam a najviac BA.
"Fakt frekvencia na vlak"
- 25 ľudí na letisko, 5 rakúšanov, 5 turistov alebo ľudí na kúpalisko, 1 slovenský zlodej, ktorých sa v prihraničí tak boja. To podľa mňa stačí na DOBUDOVANIE trate. Vo Wolfsthali nastupuje možno priemerne 5 ľudí, nechceš im poradiť, aby zrušili úsek Wolfsthal - Hainburg a nahradili to busom Hainburg - Kitsee? Chceš na doprave vo verejnom záujme zarábať?
☺
"Podľa mňa tender by sa mal vyhlasovať na také vozidlá, ktoré už existujú, a ktoré sú vyskúšané. To zaručuje, že investované peniaze nebudú vyhodené do vzduchu.."
Vidím, že si nepochopil podstate. Každé vozidlo si niekto musí kúpiť ako prvý. Keby všetci dopravcovia rozmýšľali tak ako Ty, tak sa žiadne vozidlá nepredávajú. ?
este raz to skusim vysvetlit:.. S7 ide z Viedne plna... napr. sa v nej vezie 700 ludi (max. kapacita 2x4020 je cca 800 ludi).. vsetci postupne vystupuju, vela ludi vystupi na letisku, dalej sa uz vezie len malo ludi, vystupuju v Hainburgu, atd.. do Wolftshalu sa vezie mozno uz len par ludi..
Ak by trat S7 viedla az do BA: z viedne sa vezie ca. 700 ludi, vela ludi vystupi na letisku, ALE nastupi vela ludi ktori cestuju z letiska do BA.. Vlak na konci svojej trasy teda nebude vytazeny iba par ludmi... Vytazenost vlaku sa zvysi tam kde by bola inokedy miziva..
a z Wolfstahlu, z Hainburgu a vsetkych tych dedin nechodi vlakom nikto? Trat do Petrzalky by bola de facto iba predlzenim S7, takze by to este prispelo k vacsej vytazenosti vlakom S7, ktore su teraz na konci svojej trasy takmer prazdne... Takto by sa naplnil vlak aj v koncovej casti trasy S7, cize ekonomicky by to bolo este vyhodnejsie..
a naco by asi cestovali ludia z jedneho letiska na druhe?
Myslis, ze letiska Bratislava a Vieden tvoria jeden prestupny bod?
Nie. Prestupnym bodom je iba Vieden. Cize ak niekto prestupuje, prestupuje vo Viedni, kde je spracovany aj koncept, podla ktoreho je Letisko Vieden prestupnym bodom medzi letmi zo zapadnej a letmi z vychodnej Europy.. Takze tie prestupy su priamo naviazane na seba, a uskutocnuju sa na letisku Vieden..
lenze to bolo v autobuse o 4:30 rano (!)
ak je tak skoro rano v autobuse tolko ludi, kolko je potom cez den? Okrem toho k tomu treba este pripocitat ludi, ktori sa vezu so Slovak Lines, a k tomu este potencialnych cestujucich, ktori by z auta presadli na vlak, ak by bola dostatocna ponuka vlakovych spojeni...
Okrem toho do Viedne cez Kittsee tiez nechodi rano 4:30 viac ako 25 ludi, a napriek tomu to spojenie existuje..
Ta trat urcite minimalne pokym nebude napojena aj na letisko Bratislava zmysel nema. Potom tiez neviem ci tam bude dost ludi. To ze ZSSK prevadzkuje vlaky kde chodi RegioSuk Single neznamena ze je to ekonomicke a ze sa kvoli tomu oplati stavat novu trat.
Teda ten lístok na vlak by stál skôr 6,8 (lebo 5,1 plus jedna zóna za 1,7) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo