"tak to bude jeden z dovodov upadku" - kam ešte môžeme upadať ? ?
Chce to kompromis. Aby sme nedopadli tak, že pred vstupom do električky budeme kontrolovať trvalé bydlisko.
"a teraz chcú, aby pre nich kraj zorganizoval dopravu" - prepáč, ale mne sa zdá súčasný stav nenormálny. Normálne by bolo, keby sa obce/kraje/štáty dohodli na nejakej spoločnej forme financovania (preferoval by som vlakové spojenie).
901 je dosť extrémny prípad (bez spojenia do Hainburgu), ale mohli by sme byť trochu veľkorysejší. 901 nie je dôvodom úpadku bratislavskej hromadnej dopravy, ani linka do Rajky by nebola.
no to zavisí od viacerých vecí. Tie do Košíc ak myslíš plynové na CNG vyšli na 6,8 mil. Sk s klimatizáciou pre vodiča. Ale to je individuálne. myslím ze pri väčšom kontrakte sa dá ísť aj s cenou nižšie.
dnes som isiel v celocervenej T6A5 3.serie (ev.cislo neviem), perfektna jazda, nebolo vobec nic citit pri prejazde vyhybkami, cize asi nieco zlepsovali aj na podvozku. Interier cisty (zatial), a ta cervena farba az tak zla nie je, nazivo to vyzera celkom dobre..
Nemuseli by to riešiť len predĺžením spojov 191 príp. 91. Kľudne môžu osloviť SL na prenájom jedného vozidla alebo SAD Dunajská Streda, ktorá robí spoje cez Rusovce do Dobrohošte a Vojky až do Gabčíkova. Na základe toho keby sa jednalo o separátnu linku prevádzkovanú DPB, by sa mohla stanoviť špeciálna cena určená od toho koľko si sú ochotní z rozpočtu Rajky na to dať. Neviem koľko dopláca Bratislava na 901 no ak tam nejaká suma je tak určite by mali aj 801 prípadne predĺžené spoje 191 nejak spolufinancovať, samozrejme ale tak aby to nebola väčšina. Taktiež MÁV denne pošlú každú hodinu až dve jednotky Siemens Talent, ktorá v Rajke končí a poloprázdna. Nevyznám sa do parametrov toho vlaku či by mohol chodiť do BA no určite by mal väčšiu obsadenosť keby chodil do Bratislavy.
No, trochu klud. Peticia ziada obnovenie hoci aj osobnej zeleznicnej dopravy, ktora tam dlhe roky jazdila a nelogicky bola zrusena prave vtedy, ked sa otvorili hranice. Keby vsetci striktne trvali na tvojom principe "nie su z tohto kraja, nech nic neziadaju", tak by nemal existovat ziadny medzinarodny osobny vlak, a pri pritiahnuti za vlasy ani ziadna autobusova linka prekracujuca hranicu kraja. Cez Rajku chodi jediny kazdodenny vlak, Pannonia, do Madarska o pol piatej rano, na Slovensko o pol jedenastej vecer. Ked si uvedomime, kolko spojov (osobnych vlakov - nie dialkovych rychlikov, ktore holt niekade ist musia) prechadza napriklad tratou Sturovo-Szob, alebo Kosice-Hidasnemeti (nehovoriac uz vobec o tratiach na Rakusko a Cesko), tak je frekvencia na trati BA-Rajka uplne trapna.
To predsa nemusi riesit ani starosta Rajky, ani zupan Gyor-Moson-Sopronskej zupy. Uplne staci, ak sa komunita Slovakov v Rajke dohodne, kolko su ochotni vyzbierat a zaplatit DPB, a potom sa s DPB dohodnut na cene.
Presne tak Ten interier je pre cestujuceho taky divny..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr