Hihihi, Mikolaj vybabral s Durkovskym.. Tak mu treba, ked stale obmiena varianty, raz je to v Petrzke, raz nova hala, teraz prerabka Zimneho stadiona.. Podla mna ma Mikolaj pravdu...
predstav si to ze ked nieco robis a zaujimas sa o to tak sa dozvies mnohe veci ktore sa von nedostanu uz si to pochopil na vsetko sa treba pozerat zo vsetkych uhlov nie iba z toho vasho
"No, tak ale prečo keď sú všetcia tak múdri tak nikto z architektov nedá na web nič svoje?"
Ty by si robil niečo zadarmo? Ty by si sedel nad niečím a pracoval niekoľko hodín, možno aj dní, keby si už dopredu vedel, že to vyhral niekto iný? Stavím sa, že nie...
Aj architekti si musia na seba zarobiť, musia platiť účty, nájom a živiť rodiny, a nemôžu len tak zadarmo robiť na niečom, čo im neprinesie žiaden úžitok..
stavím sa, že nemáš ani najmenší prehľad v architektŕe, nepoznáš ani jedného z architektov, ktorí sa pod tú výzvu podpísali, a nepoznáš ani jeden projekt od tých architektov. Tak na nich nekydaj.
Okrem toho o tom, ako bude vyzerať stavba nerozhoduje iba architekt, ale aj a predovšetkým developer. Ak developer chce sklenenú kocku, a nedá na rady architekta, ktorý by aj chcel niečo lepšie, tak tam jednoducho tá sklenená kocka bude.
Veľmi to všetko zjednodušuješ..
Ja s tebou plne súhlasím v tom, že mnohé architektonické riešenia v BA sú na houby ( http://pauliniova.blog.sme.sk/c/106218/Naco-su-nam-architekti.html ).
Myslím si však, že do značnej miery za to, čo sa v BA deje (aj vo oblasti dopravy) môže nekoncepčnosť samosprávy. A v tomto prípade súhlasím s názorom, že hlasovanie o 3 variantoch mosta vytvára ilúziu o tom, že ľudia môžu niečo rozhodnúť...
Viem čo si chcel povedať. Ale v čom je problém, že jeden koniec oblúku je na pilieri v rieke? Dva dôvody za zvolené riešenie:
- Dunaj robí za Starým mostom mierny oblúk doprava, pri pohľade z Nového mosta je oblúk Mosta Apollo krásne v predĺžení rieky, ak by bol od brehu k brehu, bol by z tohto pohľadu "za rohom"
- oblúk od brehu k brehu by si žiadal upravenú technológiu výstavby, keďže mostovka by sa nedala naplaviť až tesne k brehu (na pravej strane je plytšia voda). Územný plán zóny pre pravý breh naviac uvažuje s rozšírením Dunaja o jedno mostné pole. Ak sa toto realizuje, bol by si tam, kde na začiatku, keďže jeden oblúk by končil na pilieri vo vode
Nezabudni na dôvod(y), prečo je súčasné umiestnenie oblúku zlé.
Nešlo mi ani tak o (ne)koncepčnosť jeho trasovania, ako o jeho spracovanie. Pri prejazde cez svetelnú križovatku (či už na Bajklaskej alebo na Miletičovej) treba zísť z bicykla, prejazdy cez cestu pozdĺž celej Trenčianskej síce pekne vyznačili na červeno, akurát, že diery v asfalte zostali, prejazd križovatkou s Miletičovou radšej ani nekomentujem a ukončenie pri Dulovom námestí veľkým schodom je už len bonbónikom na záver.
A najväčšou srandou je značka C7 - Cestička pre cyklistov na Dulovom námestí, za priechodom cez Košickú, avšak ani náznak o tom, kde sa tá cestička vlastne je a kam vedie.
Jaaaaaaaj to ako nacli v Novm Case tak to uz potom zodpoveda vsetky moje dalsie otazky
Diky za objasnenie tohoto problemu kde vznikol ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01
Okrem toho o tom, ako bude vyzerať stavba nerozhoduje iba architekt, ale aj a predovšetkým developer. Ak developer chce sklenenú kocku, a nedá na rady architekta, ktorý by aj chcel niečo lepšie, tak tam jednoducho tá sklenená kocka bude.
Veľmi to všetko zjednodušuješ..