Ešte sa ťa chcem spýtať či si videl trolejbus od SORU? Som si myslel, že debilita má hranice ale keď som videl ten trolejbus tak som zistil, že som sa veľmi mýlil. Hrbatý hnusný ? low-entry vajcovitý klasický SOR. Ten kto to kúpi, tak musí byť slepý, ale aj slepec keby nahmatal tie tvary tak by bol rád, že to nevidí ako to vyzerá.
Citelis ale vyrába klbáky aj kraťase s tým istým pohľadným designom a dobre dlho narozdiel od SORU, ktorý len nedávno prezentoval bus so znesiteľným designom a aj to neni odskúšaný natoľko aby sa dalo povedať, že sa na cesty dostaneme. Takže čakanie na princa na bielom koni je márne keď mu kôn skape na pol cesty. Pod oknami (Prešov, Žilina, Trenčín, Martin) behajú tiež krásavci a nemálo overení ?
Ak mysliš to 3-dverove čudo čo bolo na autosalone (Brno) tak to by sa hodilo tak na velmi vyuzivanu linku 901 alebo na linku 630. Dufam že nezakupia Tedomy .Ale ten facelift by mohli :):)
Co sa tyka dizajnu, ten sor je nadherny (a citelis tiez velmi pekny). Kiez by bol taky dobry a pohodlny aj pre vodica aj pre cestujucich. Zelam mu vela stastnych kilometrov.
Hlavne že v Petržalke sa jeden a ten istý les ide úplne zbytočne prerábať na lesopark (ktorým už je oddávna ❤) a pritom tie peniaze mohli byť použité napríklad ... žeby do MHD?
Nevidel niekto projekt rekonštrukcie trate Záhradnícka-Miletičova? Aký zvršok tam bude a kde bude umiestnená trať na Záhradníckej, v strede medzi cestami až po Jégeho, alebo už za Slovanetom bude kríženie s cestou do mesta?
a Crossway ma v zadnych dverach 4 alebo 5 schodov, ak k tomu priratas este vysku nasich nizkych obrubnikov, tak to mas 6 schodov. toto sa do mestskej premavky nehodi ani nahodou..
mozem ti odporucit moj prispevok 107283 a ked si ho precitas, tak zistis, ze az tak neobjektivny nie som..
"Low-entry neznamena ze musi byt hrbaty. Nemam dojem ze by bol Crossway LE ci Solaris LE hrbaty."
Ja som hovoril konkretne o SORe, a u SORu low entry ZNAMENA hrbaty.. teraz sem pleties uplne ine veci..
okrem toho je ti asi jasne, ze ak sa tam pisalo o znizovani nakladov a setreni, Solaris to asi nevyhra, a ked k tomu este pridame skusenosti s nasimi SU15, tak uz vobec nie..
Low-entry neznamena ze musi byt hrbaty. Nemam dojem ze by bol Crossway LE ci Solaris LE hrbaty. Sorry, ale skratka mam dojem ze vodic SORkam nie si objektivny. Ja netvrdim ze su to super busy, ale pre mesta s takymi financiami na MHD ako mame mi je to vhodne riesenie.
ucelove? ja som porovnaval hrbaty autobus, alebo ak chces "low entry, kedze prave ten sa bude kupovat do BA, a nie tento NB (aspon nie v tomto tendri na 12-metrove autobusy)..
a Citybus je skoro to iste ako Citelis, odlisuje sa to naozaj len v detailoch..
ale dobre, aby to nebolo ucelove, tak som mal spravit porovnanie BN12 a Citelisu, a nie BN12 a Citybusu. Pardón..
?
No pôviodne sa vraj došlo na túto myšlienku tak, že pri nich vyšiel najlepšie pomer cena/kapacia(dl´žka).. O linkách ako tradične nikto neuvažuje, až keď tu budú bude sa uvažovať kde je najmenšie zlo ich nasadiť.
Prímestské majú ísť: 3 ks autoškola, 2 ks 901, 2 ks 630, zvyšok netušim. Mestské netuším ale časť má nahradiť najstaršie sory, teda asi všetky čo budú vtedy po životnosti. Určite by mali zmysel na L28, 37 kde pomôže aj ten meter naviac.
Naprogramuj si na to system a ponahadzuj si vsetky data. Upozornujem ta ze ak tu stranku robis v systeme typu Webgarden.cz tak by si sa mal najprv naucit robit normalne stranky, inak toto nezvladnes.
keby tak DPB kupil aspon Citelisy.. ale mozem snivat..
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
lampash