Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #107113:
no lenze v Karlovke to robi tak ze napr na Borskej ti linka 5 listuje len jednu nacestnu zastavku Karlova Ves a potom na Krcacoch zacne listovat zvysok dubravskej radialy... inak tomu rozumiem ze 9 nacestnych, co si vsimam funguje to perfektne, len tento maly bug som si na elinach vsimol ?
Reakcia na: Mike #107116:
Nesla pred nami ina elina.
Reakcia na: stevo #107115:
Ak štartovala elina zo zast. Lafranconi na "gule" volno ale pod mostom mala stoj, to je chybné nastavenie predvesti, čo je chvalabohu ojedinelé, ale keď sa stalo teba reklamovať na kompetentných miestach (ODPa ODI BA IV KR PZ BA) a napraviť. Avšak pokiaľ viem tie slučky o boli za Lafranconi sú neaktívne, odkedy ich pred časom vytrhala podbíjačka a kamera ešte nie je zapojená, takže v tejto križovatke rpeferencia nehrozí.

Ad. Karlova Ves. asi najskôr je to zasa blbo nastavené, alebo to ide na pevný cyklus ? ? , ale teoreticky je ešte možnosť prečo vás to zastavilo: buď išla tesne pred vami električka, alebo tie autá zhora čakali dlhšie ako maximálny stanovený limit (napr. 5 min.) a vtedy ich pustí bez ohľadu na električku.
Vcera som tak rozmyslal, ako vlastne funguje ta elektrickova preferencia. Uz su skoro na kazdej zastavke kamery a gulove semafory a elektricky vsade stoja.
Startovala elina z Lafrancony k botanickej na signal volno a pod mostom uz stala. Rovnako vychadza elina zo zastavky Karlova ves na Krcace a najnovsia hyper inteligentna krizovatka nie aby ju prednostne pustila. Pekne zastavila elinu a pustila auta.
Zaver. Prisiel som na system Bratislavskej preferencie elektriciek. Funguje tak, ze kazdu elektricku co zbada zastavi, narata jej nejaku minutu na statie a potom pusti. Je to vlastne spomalovanie elektrickovej dopravy.
Bratislava (hl. mesto jedneho z najvyspelejsich krajin sveta) v roku 2008
Reakcia na: d3k0 #107113:
Moja mala pripomienka je len to, ze pokial linka jazdi iba v prvom ci iba v druhom pasme je uplne zbytocne aby info o pasme svietila 20s. Pri kratsich medzizastavkovych vzdialenostiach sa straca informacna hodnota. Kludne by stacilo aby infoo pasme svietila 10 či dokonca sekund. A inak dufam, ze po zavedeni BID nebude pasmo svietit na linkach DPB iba v ramci mesta. A ak, tak len 5s.
Reakcia na: Ike #107111:
Nie je to celkom tak, lebo
- listuje sa max 9 nacestnych zastavok (predsa len informacia o trase je len doplnkova, dolezitejsia je nasledujuca zastavka a ciel, ktore by mali mat prednost pred napr. minutovym scrollovanim trasy); znamena to teda to, ze pri ceste 5kou z Dubravky vidis 9 najblizsich nacestnych, a ako sa postupne posuvas po trase, meni sa ti aj tych 9 nacestnych, az pokial sa nezobrazi posledna nacestna v Raci, a dalej uz ich pocet zacne klesat
- vo vozidlach, ktore este nemaju zmenenu konfiguraciu palubaku, sa zobrazuje 1 nacestna zastavka - snad uz aj tie budu coskoro preprogramovane.
Reakcia na: Papyr #107108:

Jo jo, kéžby se začalo co nevidět kopat. Zatím je vše na dobré cestě. Daleko větší obavy mám o osud Masaryčky. Developerští supi se snaží o zrušení za každou cenu. A páni Bürgemeister a Langmajer z P1 udělají vše proto, aby jim uvolnili cestu. ?
Chcel som napisat nejake pripomienky k vnutornemu BUSE, no zistil som ze niekde je to uz ok...

takze... ked idem 1/5/12 z Dubravky, ukazuje nacestne zastavky len po karlovku... ostatne zacne az za karlovou vsou.

ked idem 1/5/12 do Dubravky, tiez ukazuje nacestsne zastavky len po karovku (to rolovanie konci Karlovou Vsou). Opat, dalsi zastavky na trase (Alexyho atd) zacnu rolovat az za Karlovkou. Viem ze je to drobnost, je to zvlastne ze napriek tomu ze ide elina do Dubravky, ukazuje zastavky len do Karlovky a verim ze sa najdu indiviua ktore to popletie.

No skor ako som to stihol napisat, som siel elinou (uz neviem kolkatkou) do Dubravky, a zobrazovalo to vsetky zastavky ?

cize mam chapat tak ze su dve nove verzie buse a stale sa to doladuje? 🙂

Re #107110 Valec: je smutne ze stranka, ktora ich propagaciou drzi na nohach a zastupuje to ich stranku, ktoru by vedelo spravit aj 8 rocne dieta, plnu "aktualnych" informacii, je v ich nenavisti... neviem preco. hlavne ze v linkoch maju odkazy na neexistujucu SAD BA a stranky ako FS sofware a pod ?
Reakcia na: d3k0 #107107:
Jasné, ale ten CP platí od 1.6. Ja som si to všimol už asi pred týždňom, len som nemal možnosť porovnať so zastávkovým CP, tak som si myslel, že tá diera je tam naozaj.

A čo sa týka tých významných zastávok pri prestupe. Ďaleko zaujímavejším prestupným miestom z električky na Regiobus je zastávka Odborárska ako Nová doba (však už len tá vzdialenosť medzi zastávkami). Koľkokrát vidno doslova dav ľudí prebiehajúcich z električky na autobus. Podobne tak aj v prípade PPA Controlu. Na Peknej ceste síce zvykne nastupovať do Regiobusu dosť ľudí, i keď predpokladám že asi nie z električiek.

Re #107109 810zssk: Tiež nechápem. Majú to (predpokladám) zadarmo a ešte budú ohŕňať nad tým nos. ?
Reakcia na: d3k0 #107107:
Logo mhd.sk oz nevadi a logo imhd.sk vadi?
Reakcia na: m@rtin #107105:
Konecne, konecne, konecne!!!
Reakcia na: Valec #107101:
Ale ved su prazdniny, tak preco vsetkych trapi skolsky rok? Ak to tam tak bude po 2.9., potom bude problem 🙂

Re #107102 810zssk: Mozno bude aj tato schema, ak DPB bude chciet tuto schemu pouzit aj za tu cenu, ze by tam bolo logo imhd.sk - lebo zatial to je najvacsi problem celej schemy, preco nevisi vonku...

Re #107103 Valec: Uvadzaju sa tie zastavky, ktore maju pri prestupe aj nejaky vyznam (podobne vid PKO, Lafranconi). 630 spada pod regionalne linky (fialovy autobus), takze niet dovodu ju tam uvadzat. 901 je specialny pripad, vzhladom na to, ze odtial ine regio busy nechodia. Mozno ju dam ale aspon fialovo 🙂

Frenky: zajtra opravim, teraz sa mi uz nechce 😉
Reakcia na: lampash #107099:
ty chces zobrat priame spojenie pre domov dochodcov v ovsisti z milaticka CITY CENTER nieze na 68 musia chodit az na Bosakovu z prazdnou karou ked z bulikovej to maju na skos ?
Reakcia na: d3k0 #107100:
Parada, akurat mi nejde do hlavy pri L11, je tam uvedeny rozsah premavky cez vikend 7-19 a naopak pri L9 cez vikend rozsah premavky 5-23... Ono to asi malo byt naopak, co? ?
Reakcia na: d3k0 #107100:
Možno by som ešte doplnil na Zlaté piesky linku 630 (keď môže byť aj L901, tak prečo nie aj 630) a zastávky regionálnych autobusov na Mladú gardu, Peknú cestu, Odborársku a PPA Controll ?
Reakcia na: d3k0 #107100:
Predpokladam ze ta vylukova mapa sa lepit nebude, ale bude sa lepit tento novy "styl" so standardnymi trasami? 🙂
Reakcia na: d3k0 #107100:
Nádhera, veľká pochvala autorovi.

A keď sme už pri električkách. V CP linky 11 je v odchodoch z Rače (a tým pádom aj z ostatných zastávok po trase) po ôsmej hodine asi polhodinová diera. Na zastávkových CP sú však odchody normálne vypísané. Kde teda nastala chyba?
Reakcia na: kecho #107098:
O tom som tu konec koncov nedávno písal. Potom by aj odpadol problém križovania vozidiel idúcich z Apolla a Prístavného mosta a 68 by mohla ísť priamo na zastávku Bosákova pred trhoviskom pri predajni kvások kde kedysi stávala linka 86. Ale IAD by sa búrili ako kone takže SNÍVAJME!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement