V online BN je ****nku o prazdninovom grafikone, celkom good postreh od nejakeho diskutera, ze ci nam DPB vrati/predlzi elektricenku, alebo listok o polovicu ked budu spoje zredukovane o polovicu resp. 2/3. ?
Ja sa pripajam, ze by malo, ved mame kupene za full cenu a tak sme si kupili sluzbu v plnom rozsahu a nie v polovicnom ci v 2/3 ? ?
To vies, BA chce byt najsasupernejsia na svete. Co na tom , ze v dobrych podnikoch sa stoji fronta aj v NY, Parizi, Berline, Viedni.... U nas to nebude ? ?
To aj mňa zaujalo. Neviem z osobnej skúsenosti, ale predpokladám, že keď je na CP napísané od 30. 6. 2008, tak teda až od pondelka to bude.
Viac ma však zaujalo, že na www.dpb.sk ani www.bratislava.sk ani v SME (a asi ani nikde inde okrem imhd) nespomínajú zavedenie nových zastávok "Vápencová" pre linku č. 23 a "Vlčie hrdlo - záhrady" pre linku č. 77...
To, že zoznam premenovaných zastávok je IBA na imhd by som ešte ako-tak pochopil, pretože to nie sú až také významné zmeny pre cestujúcich. Ale aj to mohli uviesť podľa mňa...
K VÝLUKE DO RUŽINOVA:
Škoda, že X14-ky neukazujú na transparentoch zastávky po trase (najlepšie by to bolo podľa toho nového systému ukazovania zastávok po trase). Zmení sa to?
Páči sa mi, že na električkovej zastávke "Krížna" je z X14 na električky zabezpečený prestup na hrane. To tu tuším ešte nebolo (ak nerátam X6-ku na zastávke "Vazovova" spolu s električkami v smere na Hlavnú stanicu). ?
a hlavne takto sa vytvorí v meste akýsi "skanzen" pre turistov, kde bude všetko len pre turistov, no a tí môžu obdivovať akurát tak budovy..
Lenže turisti sem nechodia preto, aby mali to, čo majú hocikde inde, ale aby videli život ľudí v Bratislave.. no ale keď v meste nebudú žiadni Bratislavčania, lebo tam jednoducho nemajú čo robiť, tak na čo sa potom tí turisti budú pozerať? Čiže podľa mňa je to celé zvrátené, celá tá teória o prispôsobovaní sa turistom.. Nech život v Bratislave beží tak ako doteraz, a nech sa tu obyvatelia cítia dobre, a to si potom všimnú aj turisti.. a myslím, že aj to chcú turisti vidieť, nie len budovy..
Viac starostí za nezväčšenia dotácie sa rovná menej peňazí na vozy a pod..
Re #106941 Ike: Hlavný modrý zlodej (teda predátor) ti už povedal, že v meste nemá byť lacné jedlo, lebo sa vytvárajú rady a to sa neľúbi turistom. Teda vlastne ty obyčajný občan si ži na svojom sídlisku a centrum nechaj zlodejom (politikom a developerom a podobným údom) a turistom.
Re #106944 Martin Fundárek: Kto sú "buzíci"?
hej ale ty si nerobil v mojej starej robote ? tam by dlho nevydrzal ani Japonec... zasa mi to pripravilo niektore nezabudnutelne zazitky - zdochnutie motoru v 140kmh a podobne ?
no byvale vedenie DPB malo v prvom rade tlacit na mesto, aby dalo peniaze na autobusy..
Ked DPB netlmoci mestu potrebu kupy novych autobusov, mesto to same nenavrhne.. Takto to nikto neriesil, v DPB mali klud, a mesto bolo spokojne, ze nemusi nioc riesit.. A doplatili sme na to my vsetci, ze sa teraz vozime v tomto humuse..
Nove vedenie evidentne povedalo nahlas, ze je potreba kupit nove autobusy, presvedcili mesto a pripravili ten uver..
A mozno to vobec nebolo jednoduche presvedcit mesto... A pritom to mohli tiez nechat tak, poberat svoje platy a mat svaty pokoj.. Cize tu aspon nejaka snaha je..
Nevidim do toho uplne ale takto nejak som si to vydedukoval..
Tak ja už jazdím s firemnými autami štrnásť rokov a žiadne problémy som nemal - posledných pár rokov si vyberiem auto aké chcem (keďže som fanatický priaznivec fully loaded Fóbií, ešte aj šetrím svojmu zamestnávateľovi prachy ? (keď jazdí riaditeľ na Fóbii, nemôžu sa ani zamestnanci dožadovať Cocotávií RS, Prassatov, Touaregov a Cayennov ? ), do servisu chodím už 8 rokov do toho istého, poznajú ma tam, spravia všetko, čo mi na očiach vidia...
Akurát moja jediná neškodovka - Sopel Astra - s tým boli problémy ale to nebol problém firmy ani servisu ale auta ako takého.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01