Na linke 11 máš poobede 7 vodičov a dvoch striedačov.
Ak by sa oddeľovali vodiči od vozidiel, bolo by treba 8 vodičov (napr. vodič poradia 1 príde do Rače, vystrieda ho nový, pôvodný po 30 min. prestávke prejde na poradie 3).
Medzi HlSt a Šafkom môžeš ísť na jeden prestup. Spojenie chýba najmä medzi Zochovu a Novým mostom resp. Šafkom, kde sa v súčasnosti dá prakticky len peši.
Oddelenie vodičov od vozidiel je síce použiteľné na všetkých linkách (pri striedačoch musíš mať vhodný bod na trati, vybavený WC a oddychovou miestnosťou), ale vidím tam určité mínus v tom, že vozidlá budú "bezprizorné", nebudú sa hlásiť závady, pretože "jedno kolo to vydržím a prečo by som mal byť práve ja ten zlý, ktorý píše závady" a pod.
Striedač je podľa mňa optimálny stred - znižuje spotrebu vozov a zachováva vzťah medzi vodičom a vozidlom.
V tomto prípade s tebou plne súhlasím. To však neznamená, že tvoje príspevky typu "Spravte všetko tak, ako vo Viedni, Viedeň je najlepšia" sú akokoľvek hodnotné. Videnčania sa sami sťažujú na ohavné jazdné doby električiek, postávanie na zastávkach a na semaforoch z dôvodu neexistencie preferencie...
Tých 20 minút ma rozhodne nevyvedei z konceptu. Len by to malo jazdiť aspoň po 2 hodinách v takte a nie trikrát denne, sovietsky systém spojenia (odvšadiaľ všade dvakrát týždenne) ma na Zločineckej Spoločnosti irituje celkom mimoriadne.
len aby sa tí Rakušáci neurazili, že im posielame staré busy ?
Re #106748 TeBeCe: "4-6ročný bus" 3529 som videl na L901 dnes popoludní, len som nestihol zrátať, koľko hláv s atam prevážalo ?
Re #106773 PVo: buď rád, že sú aspoň na zastávkach nové s (c) 2008. podĺa mňa s adakde nájdu v busoch aj z pred09/05 ?
Re #106780 Emo: choď na 12tku a môžeš ?
Re #106783 Emo: a čo tak rovno dva fungl nové klimatizované capašity? ale len na 901, lebo inde by to cestujúci zneužili ?
Re #106798 Emo: žeby aj vodič potreboval prestávku? či dokážeš vydržať xhodín sedieť za volantom bez toho, aby si musel ísť napr. na wc? a tuším vo voze nesmieš nechať nikoho, keď nie si prítomný...
Re #106807 luky133: za 1,5eura? veď to je už vlastne ako do Pombara od Wolfsthalu, prvého zahraničného vlka, ktorý má vlastnú linku ?
Voľnejšie grafikony podľa tvojej predstavy nie sú síce nemožné, ale sú nevhodné. Ale zbytočne s tebou diskutovať, keď na akékoľvek argumenty príde odpoveď, že hlúpy Slovák nechce pochopiť tebou prezentované viedenské superriešenie.
Nezbláznil, trvám na tom, že 133 je nesystémová linka. To, že ani prestupný terminál ani preferencia tu nie sú, resp. ani nebudú (v dohľadnej dobe?), realitou, síce zvyšuje atraktivitu 133, ešte neznamená, že riešenie ako také je vyhovujúce a rozumné.
Si sa zblaznil ? vsak 133ka je zachrana ked vypadnu rano elektricky,co nebyva zriedka.Okrem toho odchody po 7 hodine pod NM chodia hodne napraskane az pod New Bridge ( uz na Matejkovej je problem dakedy nastupit ).Nebolo by zle keby ju este predlzili po AS MN
Ked uz hovoris o ruseni , tak zrusit 180 ,901 okamzite !!! ani v 38 velky vyznam nevidim - identicka trasa s 37 - tych par dochodcov co odvezie .A vytvorit linku do Rajky ,ktora by denne odviezla stopro viac ludi ako vsetky tieto tri trapne linky .
Spolocna zastavka nebude nikdy s elektrickami - vsak sme predsa na SK - tu nic nejde , ale problem vidim aj v tom ,ze rano by ta spolocna zastavka pre busy,tbusy,eliny nezvladla asi 45 odchodov za hodinu .
O preferencii nebudem hovorit radsej nic - Skoda reci a hlavne penazi .
Otazka do fora :
V akom studiu je elektricka do Petrzalky ?
"...sak si cestujuci nevidis do toho poriadne tak to aj vyzera"
A ja som si naivne vždy myslel, že verejná doprava je aj v Bratislave pre cestujúcich, ktorí sú tí najkompetentnejší posúdiť, či im vyhovuje alebo nie. Vidím, že som sa mýlil. Verejná doprava sa riadi požiadavkami vodičov, len aby boli oni s ňou spokojní. Cestujúci je len piate, nežiaduce a otravné koleso u voza a najlepšie by bolo, keby bol z dopravy úplne vylúčený. Už mi je všetko jasné...
bb boli bezpreblemovi s mojou kartou, problemovy bol len ZV... kvoli nemu mi ISIC nestoji za to vybavovat.... mne sa najviac lubi ten vlakovy system, ze sa to normalne cita na citacke a je pokoj.....
To by sa určite stalo aj mne keďže mám nosiť okuliare a nenosím ich vždy. Takže na diaľku nerozoznám 8 a 9. Ale jeden fakt je, že aj s okuliarmi alebo bezchybným zrakom na zadnom displeji Ik435 často ťažko prečítať vôbvec číslo nakoľko je to sklo špinavé.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Ak by sa oddeľovali vodiči od vozidiel, bolo by treba 8 vodičov (napr. vodič poradia 1 príde do Rače, vystrieda ho nový, pôvodný po 30 min. prestávke prejde na poradie 3).