Reakcia na: Lubomir #106387:
este si si nezvykol ze mesto Bratislava je maximalne neschopne a robi sa tu v zasade to, co je maximalne neefektivne? vobec sa nezmysla pre ludi...polovica semaforov v meste je zbytocnych a druha polovica je zle nastavena...
Re #106385 hoppusmark01:
a potom mame podporovat MHD. Ved to je v dnesnej dobe a pocasi samovrazda...
http://www.toyota.sk/cars/new_cars/yaris/pricelist.aspx - vsetky modely maju klimatizaciu...
proste DPB sa nevie spravat trhovo a vdaka tomuto mestu len vidime neschopnost spravania sa na trhu...
vcera som sa cely den pohyboval po BA, kebyze mam ist v autobuse, tak uz nie som medzi nami... cely cas som mal pustenu klimatizaciu naplno...
vravim viezt sa v tom MANE bol normalne zazitok (konecne som si pripadal ze cesta MHD moze byt aj pohodlna)... smutne na tom je ze ten MAN je standard... zial u nas budeme resuscitovat karosy este 30 rokov asi....
hoppusmark01
Chápem, že za všetky tieto rekonštrukcie (všetkých trakcíí) sa môžeme poďakovať hlavne bývalému vedeniu DPB, ale myslel som si, že nové vedenie už bude rozumnejšie a nebude v tom pokračovať.. A myslel som si zle.. ďalší tender na rekonštrukciu K2 a ďalší tender na Vrakosy..
Tieto tendere si už mohli odpustiť, minimálne u autobusov sú rekonštrukcie totálne nerentabilné..
Veď si zoberme, koľko rokov vydrží rekonštruovaná CNG vrakosa, a koľko fungl nový autobus.. Odpoveď: dvojnásobok rokov ako Vrakosa.. Takže síce za Vrakosy zaplatíme len polovicu toho čo za nový autobus, ale máme aj o polovicu nižšiu životnosť.. K tomu sa ešte pridá NEklimatizácia a extrémne vysoká podlaha, a zistíme, že tie Vrakosy nás vyšli oveľa drahšie ako nové autobusy..
?