Nie, jasné, že neexistuje. To "S" na konci totiž znamená "Slovakia". A predpokladám, že vieš, že na Slovensku žiadnu K3 nemáme. Existujú ale K3R (Brno, reko z K2), resp. aj KT3 (Plzeň, Ukrajina, reko z dvoch T3).
Re #106327 aquila: K3S zatiaľ mať nemôžeme (píšem to sem už asi 10. krát), pretože žiadna z vozovní nie je vybavená dostatočne dlhou halou na údržbu takýchto vozidiel. A bol by fakt nezmysel pri každej KP-čke články vozidla rozpájať. To, že mesto nie je schopné DPB zafinancovať výstavbu novej haly v nejakej vozovni je už druhá vec...
zahradnicka pre 201, 209 smer trhovisko ma byt tesne pred krizovatkou, dufam ze aspon z osobitnym signalom a zakazom odbocit doprava pre IAD... to je aspon pozitivna zmena ?
no, neviem ci to je dobre... dobre to bolo kratku dobu ked mali 205 a 212 vlastny semafor kde mali signal volno pred autami a tak ich predbehli, myslim ze zastavka pred krizovatkou a preferencia, alebo aspon signal volno skorej ako pre auta (typicky a perfetkne fungujuce na americkom namesti) je idealne riesenie, nechapem preco nove normy uprednostnuju zastavky za krizovatkou, vsak to je podla mna nezmysel...
Aha, to su zastavky? Tak to je dobre, lebo dnes sa maju 205 a 212 problem zaradit, takto pockaju kym gumokolistom skonci zelena a potom pojdu... a budem mat o jeden semafor menej ked pojdem domov Ta zastavka Zahradnicka na Milda Street ma byt niekde v polohe byvalej zastavky Zahradnicka?
neviem ci ide o trvale riesenie zastavok, alebo len docasne pocas rekonstrukcie trate a celej zahradnickej, ale zastavka zahradnicka smer mesto pre 212, 205, 66 uz dlho v povodnej polohe nebude...
vsak prave... polovica tych aut je nejakeho dostojnika PZ SR z OR PZ Ba II a asi aj preto tam vodici elektriciek tie auta "neposuvaju", ako tu niektori navrhovali a davaju si pozor...
predsa na zahradnickej za krizovatkou v smere do mesta a na mileticovej pred krizovatkou v smere od trnavskeho myta - tam sa pripravuju uz nove zastavky, lebo zastavka zahradnicka pre 66, 212, 205 smer mesto sa zrusi a presunie za krizovatku a tiez zastavka pre 201, 209 zahradnicka smerom z trnavskeho sa posunie blizsie ku krizovatke... tiez sa tam robia inzinierske siete, ako priprava na rekonstrukkciu zahradnickej a krizovatky zahradnicka x mileticova... tymito pracami sa zabral chodnik inak "parkovisko" pre asi 20 aut, a tie teraz hladaju ine "parkoviska" v okoli, a nasli, napriklad oproti chodnik kde aj bez statia aut maju ludia problem prejst, najma ked vystupi stado dochodcov z elekticky smerom na trhovisko ?
"Vždy keď sa veziem v centre, tak mám šťastie na dlhé postávanie na zastávkach..."
Kde v centre postávaš dlho na zastávkach? Vo Viedni asi nie. Cez centrum Viedne jazdí 1A - intervaly cez pracovný deň 4-5 minút, 2A a 3A - 10 minút a to sa ešte navzájom križujú, lebo jazdia cik-cak.
"...pomalú jazdu..."
Tak to má byť. Načo sú pretekári za volantmi prostriedkov verejnej dopravy? Keď sa chcú naháňať, nech si sadnú do gumokola. Vo vozidlách VHD sú aj cestujúci!
"...akurát tak v okrajových častiach sa jazdí rýchlejšie."
Na rovnej trase nie je dôvod, prečo by nemal byť grafikon urobený tak, aby sa mohlo jazdiť aj rýchlejšie. Ale naháňať sa v centre mesta systémom brzda - plyn, len aby som stihol nejakú zelenú je známkou zlého grafikonu.
A ty mi skus vysvetlit preco rakusaci na igk ked opustia stat a jazdia po blave nepoznaju maximalku a o predpisoch ani nehovorim zastavka to je pre nich vyhradene parkovisko a pekne v strede sak to iba tupi blavaci zaparkuju but na konci alebo na zaciatku toto je aj jeden z dovodou preco ?
"Preco, ked sa uz mesto tak hrdo hlasi k takejto primitivnej akcii, ju nemohlo organizovat niekde na okraji mesta, na rozlahlom priestore niektoreho z P+R parkovisk?" - lebo ziadne nemame? U nas su akurat parkoviska typu P+S (Park and Shopping)..
Nie, nemalo za oknom ziadnu cedulku. Presne som sa na to zameral ci ju nahodou nema.
Ak je naozaj zakazane otlkanie Ignorantskych aut, tak ja mam na to uz dlho pripraveny plan - obtiahnut eliny kolajnicami po obvode karoserie a vsetky IGK rozrazat!
k druhemu bodu - mam taky smutny dojem, ze je to uz zakazane - co je rovnako nelogicke, ako aby kvoli jednemu zle zaparkovanemu autu stala na cca (pol)hodinu cela elektrickova doprava!
Pokial viem, tak vinnik za prestoj stale nemusi platit ziadne naklady za vzniknute skody....skoda!
Nemalo to BMW vynimku? Uz par som ich tak videl, za oknom povolenie a uprostred ulice ?
Re #106335 stevo: Asi tak niekde v 1997, som videl ako na vyjazde z Kapucinskej na Postovu, niekto zaparkoval v mieste, kde je teraz ta krcma ( co ma terasu, skoro az v elektrickovej trati , tiez dobre riesenie ? ? ), tusim novucickeho Opla a elektricka mu nadherne urvala zrkadlo, ktore ostalo vysiet len na vnutornostiach a ako som videl uspesne ho otlkali aj dalsie linky co tade sli a skrkali mu nim lak na dverach ? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo
Re #106327 aquila: K3S zatiaľ mať nemôžeme (píšem to sem už asi 10. krát), pretože žiadna z vozovní nie je vybavená dostatočne dlhou halou na údržbu takýchto vozidiel. A bol by fakt nezmysel pri každej KP-čke články vozidla rozpájať. To, že mesto nie je schopné DPB zafinancovať výstavbu novej haly v nejakej vozovni je už druhá vec...