Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #105928:
Vsak aj ten tu mame 😃
Reakcia na: zakaznik #105919:
Pre to iste preco 630.
Reakcia na: hoppusmark01 #105934:
ja este nechapem preco mesto zbytocne plati za elektricku energiu pre pravazdku tychto zbytocnych zariadeni...

priklad je napriklad CSS Prokopa Velkeho-Brnianska. Nonstop tam blika zlte svetlo. Molecova, vyjazd z CS. Je tam betonova zabrana ale svieti tam cervena... naco?
Reakcia na: Beus #105932:
ako písal ivanbuto v jeho článku: keby vytvorili na magistráte pozíciu riaditeľa dopravy v meste alebo niečo také, s právom veta, a s kompetenciami rozhodovať atď.. a bol by tam človek, ktorý má naozaj záujem a znalosti na zlepšení dopravy v meste, tak aj keby mu platili 100.000 Sk mesačne, mesto by dokázalo ušetriť stovky miliónov za zbytočné a predražené "riešenia" (CSS a podobne)..
Reakcia na: kecho #105929:
A ešte by ma zaujímalo jedno: kto ten nezmysel preboha dovolil skolaudovať???
Reakcia na: kecho #105929:
Chce sa mi plakať. DPB žiadal zabezpečenie výjazdu z obratiska. Čo tam postavili? Mnohonásobne predraženú, zbytočnú, všetkých zdržujúcu svetelne riadenú "križovatku" so semaformi každých pár metrov. Bravo, súdruhovia. Možno budeme kvôli predĺženiu jazdnej doby pridávať po jednej súprave na 4-ky, 17-ky, a snáď aj 1-tky, 5-ky a 12-ky. Takže suma 11 miliónov nebude zďaleka konečná cena, ktorú daňoví poplatníci za túto "srandu" zaplatia. A zaplatí aj životné prostredie, pretože zasa ďalší húf cestujúcich presadne z električiek do áut. Ďakujeme, súdruhovia.
Defenestrovať! Naozaj už iné riešenie nevidím. Škoda, že nemám žiadnych známych vplyvných novinárov, nech sa tento bordel čo tu naši súdruhovia páchajú roznesie po médiách a oboznámia sa s tým širšie masy obyvateľstva...potom by ich to možno donútilo konať v prospech občana, alebo by to aspoň donútilo občanov defenestrovať ich...

A trocha subjektívnych pocitov: ako som kedysi najradšej jazdil práve 5-ky, tak ich teraz už asi nadobro prestanem jazdiť...a možno aj 9-tky... tfuj.
Reakcia na: hoppusmark01 #105923:
Zasa súhlasím, mne sa tiež najviac páčia nátery pozostávajúce z dvoch až troch farieb (pre tento účel sa čierna za farbu nepovažuje) a ktoré sú tvorené vodorovnými pásmi v súlade s dizajnovými líniami vozidla. A samozrejme, stĺpiky medzi oknami by, podľa mňa, mali byť bez výnimky a bez ohľadu na zvyšok náteru čierne, aby okná tvorili súvislý tmavý pás pozdĺž celého vozidla 🙂 Optimálne by to pri lepených sklách malo vyzerať ako na Karosách 95x a 96x - súvislý pás skla, prerušovaný len tenkými (1cm) medzerami s tesniacou gumou, žiadne viditeľné čierne stĺpiky medzi sklami, len čierne pod sklom 🙂

Re #105926 hoppusmark01: my vieme že tam bolo samozre.j.m.e. .b.r.a.tislavské - prečítaj si v inkriminovanej vyhviezdičkovanej časti každý druhý znak (aj medzera je znak) 🙂 Týmto znovu apelujem, on už vie na koho a prečo 😉
Reakcia na: kecho #105929:
tolke zavadzanie! by ma zaujimala ktora svetelna krizovatka postavena po v tomto desatroci zlepsila dopravu... fakt by ma to zaujimalo. Aspon jediny pripad!
ako to mozu tvrdit? svetelna signalizacia v sucasnom prevedeni je najvacsi retarder dopravy ako takej v bratislave a este su tie zariadenie platene z nasich penazi
tak na víkend ešte jeden vtipný:
http://bratislava.sme.sk/c/3914684/V-Karlovej-Vsi-zlepsi-dopravu-nova-svetelna-signalizacia.html
vodiči električiek, úprimnú sústrasť ?
Od sobotného rána 7. júna (05.30 hodiny) bude spustená nová cestná svetelná signalizácia na križovatke ulíc Kuklovská Karloveská v bratislavskej časti Karlova Ves. "Svetelná signalizácia zabezpečí minimálne časové straty električiek s bezkolíznym riadením všetkých električiek, ako aj bezpečný pohyb vozidiel a chodcov," Mária Račková z magistrátu Bratislavy.
Reakcia na: hoppusmark01 #105923:
uz vidim ako sem zachvilu pise igorko a uplne nas sprdne, ze natery sa tu uz riesili ? ? ? ?

Osobne sa mi celkom paci aj ten viedensky nater (cerveno-cierny) 🙂
Reakcia na: hoppusmark01 #105926:
no super, takže zasa hviezdičky... nebola tam žiadna nadávka..
Reakcia na: hoppusmark01 #105925:
namiesto hviezdičiek malo byť: samozre***tislavské 25Tr
Reakcia na: hoppusmark01 #105923:
a ešte samozre***tislavské 25Tr a električky K2S a T6A5 3.generácie s KOTAS-náterom ?

Podľa mňa tu máme veľa pekných náterov, z ktorých by sa určite dal vybrať jeden pre každú trakciu ako unifik-náter..
Reakcia na: Beus #105921:
"napr. náter celočervený"
podľa mňa je pekný nátere minimálne z dvoch farieb, a najlepšie keď sú to pásy (viď napr. BB Karosy, MANy z Viedne, Ik435, trolejbusy s "bratislavským" náterom)..
Reakcia na: Ike #105920:
Tak nejak. Začínam sa čudovať, že pri súčasnej politike v reklamách si ešte Recar neobjednal jazdy prázdnych reklamných vozidiel po meste len tak, bez cestujúcich, aby sa predviedla reklama... veď načo im je cestujúci? Len zbytočne kazí dojem z reklamy a znemožňuje jej plnohodnotné nasadenie... fakt mi z Recaru začína byť blivno...a DPB sa divím, že ho necháva si takto dovoľovať viac a viac...
Reakcia na: hoppusmark01 #105917:
Presne tak, plný súhlas - byť to na mne, tak 99% všetkej reklamy po meste (a 100% BigBoardov) okamžite zmizne...možno nie zo dňa na deň, lebo toľko buldozérov ani autogénu naraz nemáme, ale v priebehu pár dní určite 😉
Musím však čiastočne súhlasiť aj s Pukim, že ruka v ruke s odstránením reklamy z okien a vozidiel vôbec by malo ísť vyčistenie ich interiéru, a jeho udržiavanie v čistote, a tiež veľmi striktné vyhadzovanie kdeakých podivných indivíduí z vozidiel. Tá (ne)čistota sa však netýka jednej prevádzku, ale úplne všetkých vozidiel bez rozdielu, jedno z akej prevádzky pochádzajú. A aby nebol dojem, že sa tým obviňuje DPB - o čistotu sa (ne)stará externá firma, ktorej výber bol vysoko politickým rozhodnutím, a tak to potom aj vyzerá...ešte zatiaľ nikto nenabral odvahu reklamovať u nich nevyčistené vozidlá...

Re #105918 hoppusmark01: tie 'možno' a 'alebo' v mojej vete som myslel tak, že ak by bol univerzálnym náterom napr. náter celočervený, tak na ňom nie je veľmi čo prispôsobovať proporciám vozidiel, ale inak máš pravdu 🙂
Reakcia na: hoppusmark01 #105917:
Tak tak, reklama cez okna je jasne povedane, kde maju cestujuceho... A je tym jasne povedane ze dolezitejsie su peniaze ako nejaki ufrflani cestujuci...

Myslim ze v DPB este nepochopili principy trhovej ekonomiky a to, ze DPB prevadzkuje MHD od toho aby ziskaval financie predovsetkym od SPOKOJNYCH cestujucich ktorym poskytne najlepsie sluzby (tymto apelujem aj na magistrat mesta BA). Reklamy mi v tomto mnozstve pridu ako keby DPB nevedel ziskat financie tym cim ma (poskytovanim sluzieb prepravy osob) a tak hlada nahradne riesenie a sice poskytovanie reklamy. Neviem preco teda vedenie DPB je este stale vedenie DPB a nezalozia vlastnu reklamnu agenturu, tam mozu na cestujucich kaslat uz uplne.

Ako cestujucemu mi pride nechutne byt zabedneny v elektricke, nevidiet von a ked aj chcem vidiet von, tak ma z toho boli hlava. Jedna z mnohych veci, kedy opat vedie IAD. Mam pocit ze v nasom meste je to jasny debakel a zial to tak vyhovuje aj predstavitelom, ktorych sme si zvolili
Reakcia na: igi151 #105559:
A prečo by mala byť L901 na schéme MHD???
Reakcia na: Beus #105909:
"Mala by sa určiť kvóta, koľko percent vozidiel ktorej trakcie smie niesť (celovozovú) reklamu. A rozhodne by nemala byť vyššia než 10%. Všetky ostatné vozidlá by sa mali lakovať do náteru buď univerzálneho, alebo nanajvýš špecifického pre danú trakciu, a možno mierne prispôsobeného dizajnovým líniám daného typu vozidla."

Plný súhlas..

Aj to prispôsobenie dizajnovým líniám vozidla jby určite malo byť... A tiež nemôže električka dostať rovnaký náter ako autobus, keď má úplne iné proporcie a rozmery..
Čiže pre každú trakciu jeden náter..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.