Aj keby sa látkové poťahy tepovali po každej službe, čo Ti to pomôže, keď sa nejaký tchor zo sedadla zdvihol na predchádzajúcej zastávke? Látkové sedadlá sú podľa môjho názoru v našej MHD zvrhlosť - minimálne do doby, kým niekto nevymyslí nejaký geniálny spôsob, ako zabrániť osobám z čl. 5 ods. 1 Prepravného poriadku vstúpiť do vozidla.
ja by som v BA rád videl rovnaké sedadlá, ako majú tie dva pražské Citelisy - koženkové. Pri bratislavskej údržbe totiž nemožno očakávať, že budú udriavať látkové sedadlá. Okrem toho napr. v Karosách nikomu koženkové sedadlá nevadia, a ešte si ich veľa ľudí chváli, aké sú pohodlné.. Prečo by potom nemohli byť aj v nových autobusoch koženkové sedadlá? (samozrejme, už tie moderné, nie tie z karosy)..
Aj ja si v Karose na koženkové sedadlá sadám vždy, v Ik 435 si nesadám nikdy..
A KDH? (Kade, há?) Z Dunajskej môžeš len a) doprava na Špitálsku, b) hore Staliňákom, ak využiješ električkové gule. a) je z hľadiska mostu a Auparku od veci, pri b) by si musel cez Suché mýto a Hodžovo, čo je už dosť veľká zachádzka. Okrem toho, NM je viac prestupný bod z karloveskej radiály, než cieľ. A na električku by bol prípoj na námestí (1), resp. za rohom na Jesenského (4,12,17).
Po Dunajskej - to je dobry napad, ale nech to pokracuje az k Auparku, resp. pod most.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek