COLOR (Ivo): podla mailu zistis ze je z NC.
Kalvaria: Sa mi zda byt dost neekonomicke tahat troleje do oblati, v kt. bule mat linka interval 2x za hodinu...a aj vtedy bude (v prip trolenbusu-14tr) naplnena asi na 50% ...+ rozsirovanie cesty...e...navidim to moc realne...SOR tam bude dobry...Okrem toho horna cast hlbokej je len pre chodcov... Este tak trat po PProkopa V. p okostol (krscmu), kde by bola konecna by som bral...ako-tak...A potom, ved potrebujeme trat potiahnut do KV, na Dlhace...ale, ked nevedia dokoncit ani tu patronku poriadne - obojsmerne...neviem kedy sa vobec nejakeho rozsirovania trol. trati dockame...
Kalvaria: Sa mi zda byt dost neekonomicke tahat troleje do oblati, v kt. bule mat linka interval 2x za hodinu...a aj vtedy bude (v prip trolenbusu-14tr) naplnena asi na 50% ...+ rozsirovanie cesty...e...navidim to moc realne...SOR tam bude dobry...Okrem toho horna cast hlbokej je len pre chodcov... Este tak trat po PProkopa V. p okostol (krscmu), kde by bola konecna by som bral...ako-tak...A potom, ved potrebujeme trat potiahnut do KV, na Dlhace...ale, ked nevedia dokoncit ani tu patronku poriadne - obojsmerne...neviem kedy sa vobec nejakeho rozsirovania trol. trati dockame...
d3k0
1. je jednoduche urobit vyhladavanie spojeni cez trasy, ale ovela horsie je to, ak to mas robit cez konkretne odchody.
2. udaje mozem mat u seba len ja, taka je dohoda s DPB.