Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Erik Pauer #104400:
Ja viem ale tak drzo tam vycapili túto vetu:"Společnost J & T pochází ze Slovenska a snad díky tomu se jí podařilo zajistit dosud největší jednorázovou zakázku: sto příměstských autobusů značky SOR si objednal bratislavský podnik SAD." čiže na základe toho veľmi ľahko sa domnievať ako nestranný bol SAD pri výbere dodávateľa nových busov ?
Reakcia na: enumaelish #104399:
jezisi to je stare uz, sak tie SORY jazdia v Slovenskych Lajnach uz dlho...
http://www.sor.cz/aktuality/Dlouhy-kloubak-vedle-pstrosa.html

V loňském roce prodala většina původních společníků své podíly finanční skupině J & T. Ta tak získala 92% podíl. Společnost J & T pochází ze Slovenska a snad díky tomu se jí podařilo zajistit dosud největší jednorázovou zakázku: sto příměstských autobusů značky SOR si objednal bratislavský podnik SAD. Poslední z autobusů pro Bratislavu dokončili v Libchavách v říjnu.

? ? ? KILL ´EM ALL!!! ☠ ☠ ☠
Reakcia na: hoppusmark01 #104395:
ten voz je nadherny ❤ len dufam ze ho nezhovadia s LBC ?
Reakcia na: hoppusmark01 #104395:
? ? ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=33783

Podľa mňa je to pekné takto bez reklamy a mohlo by to tak zostať..
Reakcia na: AAA #104391:
No niekde ich mám ale nenájde to v tých tonách papiera asi už nikto až keď budú po mne triediť pozostalosť.
Dnes som mal tu cest ist 4394 a mozem povedat ze celkom fajn voz, len dve pripomienky:
- mohli by dat prec stare nalepky NASTUP a VYSTUP, dokonca na kabine vodica je este prepravny poriadok SAD BB, hoci voz uz medzi tym jazdil aj u SAD ZV a teraz DPB. Zaujimavostou je (ale to uz nevytykam - to je mi jedno) ze v kabine tohto vozu je osviezovac vzduchu SAD Zvolen 😃

- ked uz odmontovali vnutorny transparent tak ten visiaci kabel mohli niecim zakryt ?

A inak, pochvala za dnesne clanky. Predovsetkym ten rozhovor je velmi trefny.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5724

Perfektný článok!
Ten BUS-pruh na Štefánikovej je treba ako soľ,
dúfam, že sa kompetentní spamätajú, aj keď tomu moc neverím..
Reakcia na: S499.1023 #104388:
Inak máš tie pravidlá k dispozícii?
Reakcia na: Ámos #104389:
Pravidlá technickej prevádzky mestských dráh z roku 1970, ktoré vydalo federálne ministerstvo dopravy.
Reakcia na: S499.1023 #104388:
aha. dik. (otazka, co je PTP MD)
Reakcia na: Ámos #104387:
Používaš zlý výklad. Maximálka pre električky NIE JE 60 km/h, maximálka MôŽE BYŤ 60 km/h. Ešte do toho vystupujú PTP MD a predpis DP D1/2.
Reakcia na: S499.1023 #104385:
a teda preco ked podla toho co napisal M.Fundarek je maximalka pre BA elektricky 60km/hod je povolenych len 50km/hod.
Reakcia na: Zora Pauliniová #104376:
Odo mňa karma taktiež.
Reakcia na: Martin Fundárek #104372:
Takto je to správen, nie tak, ako napísal Ámos (určuje prevádzkovateľ a podĺa konštrukčnej rýchlosti vozidla).
Reakcia na: Ámos #104361:

1) Pretože to stanovuje dráhový zákon
2) Nie
Reakcia na: stevo #104359:
Máš predstavu o rozdielnych vlastnostiach kovokolnej a gumokolnej dopravy napr. z hľadiska zábrzdných vzdialeností alebo polomeru oblúkov?
Reakcia na: Solider #104356:
Nielen v rámci BA.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.