Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #104043:
Nemusí byť násyp, stačí otvorený zvršok po krajoch komunikácie.
Reakcia na: Ike #104041:
V článku ktorý som čítal ešte v roku 2004 o moste Apollo bolo, že trolejbusová trať sa bude cez neho stavať najskôr v roku 2006. Nieže neni postavená ale ani sa o nej nehovorí...
Reakcia na: Majo #104039:
No ale na Gagarinovej už moc nepomôžeš trolejbusom. Bus-pruh (ak tam ešte nejaký je) nepomôže,lebo neprežije, tak jedine električková trať vybudovaná v násype by to riešila. Odpadlo by tak státie spojov v zápchach a trochu by to skultúrnilo tú asfaltovú bariéru na ulici Mlynské nivy, kde by bolo veľmi zaujímavé sledovať koľko by vydržalo priecestie ten nápor prechádzajúcich áut na križovatke Košická-MN-Svätoplukova. Ale to musia kvalifikovaní ľudia stanoviť kadiaľ viesť trať v prípade potreby či po trase L201+202 alebo cez Slovnaft. Domové role ako som povedal by boli v trase plánovanej trolejbusovej linky. Takže by linky 201,202 a 208 mohli ísť ešte späť z centra po križovatku s Tomášikovou a odtiaľ by točili na juh do depa. Takisto by to zo Slovnaftu mali kúsok vozy z liniek 74,77 a prípadne dojazdové spoje 70 a 87 z mesta. Spomínam si, že ľudia odtiaľ nadávali na chýbajúcu linku 76 k ŽST Nové Mesto tak po zavedení trolejbusu do danej oblasti by mali tento problém vyriešený.
Reakcia na: Ike #104041:
Tak jak to potom bolo s Jarovcami/Rusovcami/Cunovom? a Stupava sa strati, to je len otazka casu, ale na tom nevidim nic zle 🙂
Reakcia na: Zvero #104038:
no neviem... priclenenie mesta k mestu je na slovensku dost ojedinely pripad (bol iba jeden a aj ten dlho nevydrzal) a navyse by podla mna STupava len stratila, ale kvoli Lamacskej Brane by sa ta vozovna urcite hodila... aj trolejbusova, aby sme tu nemali petrzalku II (rozumej vela obyvatelov a maximalna mozna neekologicka doprava)
Reakcia na: Ike #104036:
Keď sa na rozmiestnenie vozovní v BA pozrieme tak sú celkom dobre rozmiestnené, že každé sídlisko v podstate má vozovňu (Petržalka, Ružinov-Trnávka+Jurajov dvor,Rača-Krasňany,centrum-Hroboňova) len západnej časti mesta chýba vozovňa pričom sa nejedná o malá počet spojov ktorý je potreba vypraviť.
Môj názor je ten, že Hroboňova by sa dala odľahčiť keby bola vybudovaná trolej na Tomášikovej a mohli by sa určité spoje 201 a 202 vypraviť odtiaľ, pričom by sa dali robiť aj ďaľšie varácie linkového vedenia.
Reakcia na: enumaelish #104032:
V lokalite Lúčna, Domové role to nebude "trochu bokom"? ? A myslím, že električka by sa cez Slovnaft uživila... Nahradila by (najlepšie by bolo viesť trať cez Pribinovu) čiastočne linky 70, 74, 87, ktoré by sa dali poskracovať a okrem toho by sa odľahčili linky cez Gagarinovu, keďže je možné predpokladať, že cestujúci smerujúci na Šafko a pod Nový most by to mali rýchlejšie cez Vlčie hrdlo.
Reakcia na: eripmav #104007:
Moja rec, v severozapadnej Blave uz dlho chyba nejaka vozovna. Tymto smerom BA bude expandovat, mozno coskoro sa prida k mestu aj Stupava a okolite obce...No a co sa tyka zapch, tak je to myslim irelevantne - vacsina spojov vyraza uz okolo stvrtej rano a konci tak okolo 23:00 vo vozovni...ak to uz bolo spomenute nizsie, sry....
Reakcia na: 810zssk #104034:
Ale tie dojazdy teda ostanú dúfam,že dosť dlho, nedovolím si povedať, že navždy ale tak bolo by to logické myslím.
Škoda, že dojazdy autobusových liniek robia len v Petržalskej vozovni. Mohli by tak robiť napríklad aj L31 a L34 keď končia na Račku, resp. na Trnavskom, že ďalej pôjdu po Vajnorskej alebo Rožňavskej s možnosťou rozvozu cestujúcich na dané zastávky.
Reakcia na: Majo #104035:
ja si napr pamatam ze jeden cas rokoval DPB s MZ DNV o tom, ze by vozidla na vypravu liniek 20,21,22 nechaval v DNV v areali byvalej SOŠ PZ... nakoniec sa to prekvapivo nepodarilo
Reakcia na: 810zssk #104033:
Viem, aj mňa sa jeden pýtal, či to je "menší vozovna"? ? Teraz ma napadlo jedno riešenie, čo sa praktizuje v Ústí nad Labem - najvýznamnejšie obratiská sú oplotené a v sedle ostávajú vozidlá, čo jazdia len v špičke, odparkované tam a nemusia sa trepať do vozovne. To isté by sa dalo spraviť na Čiližskej...
Reakcia na: enumaelish #104030:
On bol objaveny uz davno, len sa muselo schvalit zrusenie paragrafu NIKDY SA TO TAK NEROBILO co bolo komplikovane lebo sa tym rusi jedna z najdolezitejsich vyhovoriek. 90%-na koalicia bola proti, ale nakoniec opozicia po dlhych rokovaniach dohodla ze sa to zrusi, zavedu sa dojazdy a potom sa to znovu zavedie 😃
Reakcia na: Majo #104028:
Nestaci ti obratisko? Uz dnes si to cesky sotousi mylia s vozovnou :D:D:D
Reakcia na: Majo #104028:
Na Ráztočnej je trocha bokom. Skôr by som novú vozovňu postavil tam ako je Lúčna, Domové role alebo v tej lokalite. Aspoň by to podporilo výstavbu plánovanej trolejbusovej trate. Dobre si spomenul električkovú trať cez Gagarinovu v trase L201+202. Podľa mňa by na Vlčie hrdlo bohate stačil trolejbus ?
Reakcia na: Solider #104026:
Reagoval som aj na ten na ktory si reagoval a aj na tvoj.
Reakcia na: Ámos #104014:
Je to dobrý nápad a škoda, že ho neobjavili skôr. Trebars by ho mohli aplikovať aj v iných oblastiach ako napr. L52 a L54 z Východného. Keby by ešte dopravili cestujúcich na Stolársku a potom by zastavili na zastávkach L59 a posledná pri vozovni. Teda ak sa nemýlim v tom, že L52 a L54 vypravujú Krasňany. ?
Reakcia na: Ámos #103997:
Tresol som dačo? ?
Reakcia na: Ámos #104003:
Podľa mňa by skôr stálo za úvahu postaviť vozovňu niekde na Dolných honoch, najlepšie v blízkosti obratiska Čiližská. Kombinovanú pre autobusy a trolejbusy. Mohli by sa odtiaľ vypravovať napr. linky 67, 70, 74, 75, 77, 78, 79, 87, 201, 202, čiastočne aj 208. Miesto by aj bolo - nezastavaná plocha sa nájde napr. v okolí Ráztočnej ul., kde by sa aj tak zišla nejaká linka (pokojne aj trolejbusová), keďže sa tam postavili nové domy (a nielen rodinné). Ale neverím tomu, že k realizácii ešte jednej vozovne na východe Bratislavy niekedy dôjde. Ešte by možno stálo za úvahu zatrolejovať linku 67 po Čiližskú, čím by sa dosiahlo zníženie počtu jalových km na výjazdoch a dojazdoch z/na Dolné hony (v prípade, že časť kĺbakov by sa presunula na Trnávku) a zároveň by sa vďaka tomu mohla napr. celá 207, ale aj 206, 209 vypravovať z Hroboňky, čím by došlo k ďalšej úspore km. Ale ako tak sledujem tú situáciu na Dolných honoch, tam tie trolejbusy už kapacitne naozaj nestačia. V ďalekej budúcnosti by sa preto mohlo uvažovať s výstavbou električky, a to nie len z Ružinova, ale napr. aj v trase dnešných trolejbusov či cez Vlčie hrdlo...
Reakcia na: eripmav #104011:
Nie, 207 je z Trnávky, ale väčšina z nej by bola lepšia a efektívnejšia z Hroboňovej.

Aj pri budúcom predĺžení 204/212 západným smerom, resp. pri zavedení nových liniek, ostávajú 203, 207, 201, 33... podľa mňa dosť na to, aby vozovňa Hroboňova mala význam aj naďalej. Závisí to však naozaj od celkového riešenia problému. Nejako mám pocit, že tie súčasné úvahy o rušení vyplývajú z úplne iných pohnútok ako sú záujmy o MHD a jej rozvoj...

A hoppusmark má pravdu, na tom pozemku, ak by sa mal aj predať, by kľudne mohlo byť niečo iné ako ďalšie obytné domy, ktorých je v celom okolí už habadej. Čo sa však týka plavárne, je otázne, či by nejaký súkromný investor do toho išiel.... aj keď mohlo by to byť podľa mňa ja rentabilné a propagovené ako celkový rekreačný areál (pláváreň/kúpeľ + Horský park).

Ešte je otázne aj to, čo sa nachádza pod tým pozemkom.
Reakcia na: 810zssk #104022:
To nebola reakcia na tvoj príspevok ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.