No, tak co sa tyka Hrobonovej, ta vozovna je na velice dobrom strategickom mieste... Vozy sa na linky dostanu do par minut vdaka tomu, ze tato vozovna je najblizsie centru..Ale zas na druhu stranu je tak mala, ze sa nedivim ze koli 25Tr museli ist vozy 14Tr vypravovane na 203, 207 na Trnavku.. Mozno keby sa rozsirila, tak by sme tam mohli vratit aj historaky a sanosy z niv.....Ale ako to uz byva v nasej Blawe, mesto ju zrusi a nova bude medzi Dubravkou a Lamacom tak, aby sa nakupili Tatry a odtahovali ne-dualne vozy na linky...
Tu mas ten prispevok-precitaj si to a snad pochopis moju myslienku..
Inak, ludia, co mate s vozovnou v prievoze? Ja som vravel ,ze ako poznam mesto, tak to bude za dubravkou a hoppusmark01 povedal, ze skor ju postavia v prievoze.. A vy? Kde presne bude, kedy bude a tak!! Nik predsa nepovedal, ze sa vobec daco take planuje!!
No, sak tak isto ich nenapadlo nechat zhnit sanosy... Tiez jediny svojho druhu-Prototyp [ex70] 301-TMB, 1seria-6505, 2seria-6517, 3seria-329 DSZO! my mame posledne vozy z 1 a 2 serie a co s nimi robime?? hniju... Co urobil zlin so svojim proto a 3 seriou? Zachovane ako nadherne vozidla... Niekedy zosrotujeme to, co sa nezda vzacne a dnes placeme, ze to neexistuje...
Jediny existujuci exemplar trolejbusu Skoda T11 je byvale vozidlo Plzenskych mestskych dopravnych podnikov ev. c. 248, momentalne v depozitari Technickeho muzea v Brne. Je plne pojazdne, viezol som sa nim a jeho jazdne vlastnosti su stale este obdivuhodne. Bezne sa vyskytuje na sotooslavach po celej CR.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fanatikmhd
Tu mas ten prispevok-precitaj si to a snad pochopis moju myslienku..