A postupuje sa niekde na svete vôbec tak ako píšeš v bode a)? Lebo ani v brutálne kapitalistickej Amerike to nevyzerá, že by mali problémy niekde postaviť cestu tak ako je to u nás.. Ako to je tam?
Ja viem,ale tie najzakladnejsie uz z dialky rozpoznatelne znaky su z vonku.. a neviem komu som to hovoril ale ten doticny si myslel, ze tam temer nie su... preto som to tak zo zakladu... Ono setky serie sa vzajomne od seba dost lisia ale ja som povedal cela preto pretoze na nich je to najviac vidiet...... Ale suhlasim s tebou na 100% ze sa lisia kazdy cm2!
hlúposť! rozdiel je cela nová karoséria! Dokonca dizajn 3. generácie bol robený v Nemecku.. to len tak mimochodom.. Keď už máš internet, tak si tam nájdi fotky 2. a 3. generácie a môžeš začať porovnávať. Každý jeden cm2 tej karosérie je iný ako u predchádzajúceho modelu..
Nabudúce si to radšej over, kým niečo vypotíš..
no vies, este raz ti vravim, v tomto state rozmyslat sedliacky a robit kompromisy, take sa nenosi...
k tomu zakonu, treba si nastavit priority
a) ci je dolezity jednotlivec, na ktoreho ukor bude nedostatocna dopravna siet
b) ci su dolezite potreby ludi na ukor jednotlivca, ktory z nicoho-nic pride o majetok
( c) ci je dolezity developer a jeho znami/pribuzni na ukor vsetkych ostanych ? - na odlahcenie)
ja si myslim ze spravne je a), zial v nasom absurdistane bude jednotlivec chiciet co najviac vyryzovat a vacsina si aj tak alibisticky vyberie b) pretoze sa drzi hesla, pokial mi nehori pod zadkom, tak ma to nezaujima... je to nase zrkadlo
Ty mas nejake problemy s uzivanim internetu?
1)s vynimkou jednej reakcie reagujem na jednovetove prispevky
2) v tej jednej reakcii reagujem na prispevky venovane mne (ale uznavam, tu som mal uviest na co som reagoval)
3) v internetovej etike a aj tu plati - nefloodovat... preto som dal vsetko do jedneho prispevku - nikto nie je zvedavy na strany mojich prispevkov...
Človeče nešťastný, kto má v tom tvojom neprehľadnom hnoji, ktorý svojimi reakciami robíš, rýpať?
V jednom príspevku máš reakcie na:
Re #103640
Re #103641
Re #103648
Re #103661
Re #103715
Re #103761
to si naozaj myslíš, že budú všetci pátrať, na čo vlastne reaguješ? Internetová etika (slovo pre niektorých neznáme - riadia sa len príkazmi, nariadeniami a zákazmi) káže odpovedať na každý príspevok zvlášť a odcitovať aspoň kúsok z pôvodného príspevku.
aby som konkretizoval co som este napisal... tak typicky priklad slovak obabre slovaka je nasledovny:
za sociku: stavala sa cesta, a nebralo sa ohlad na to ze niekomu ide cez pozemky... my samy sme takto prisli o rodinny dom...
dnes: stava sa cesta, zacne sa majetkove vysporiadanie a majitel pozemku ziada pomaly 300% ceny rovnakeho pozemku, ktory stoji 20km od miesta stavby (za predpokladu rovnakych podmienok)...
pozri sa... na nasom sidlisku bolo vsetko ok, dokym sa nemenovany posledny poslanec pred 2 rokmi neodstahoval do rodinneho domu a zacalo zahustovanie zastavby...
Re #103641 S499.1023: vzhladom na neschopnost a flegmatizmus slovakov si myslim, ze by sme tu mali asi druhe albansko... nechcem hadazat do jedneho vreca, ale pokial slovaka neobabre niekto iny, tak sa obabru navzajom, svedcia o tom aj dejiny aj pohlad beznych zahranicnych ludi na nas... Prisny rezim nas nutil aspon ako-tak dostat tieto vlastnosti pod pokrievku, ale ako padol socik, nasa natura sa nezmenila a preto ta chce kazdy o***abrat, preto tu kazdy na vsetko kasle, mame tu korupciu, kopec bezdomovcov a problem s Romami...
Slovensko zazilo len dva uspechy, kedy dokazalo ze nieco znamena a sice SNP a nastup na cestu Europy. Zial aj ten predseda ktory nas tam dostal evolvoval na tretie stadium premiera a teraz v parlamente nemame jedneho normalneho vplyvneho cloveka a vacsine ludom je to jedno - tiez to o niecom svedci...
Mimochodom to suvisi aj s dopravou - preco myslis ze mnoho vodicov jazdi neohladuplne s autobusmi a preco myslis ze najhorsi vodici su vodici firemnych fabii? preco myslis ze narozdiel od svajciarska a rakuska tu mame katastrofalne pocmarane autobusy? mentalita - z cudzieho krv netecie...
Re #103648 S499.1023: take funguje aj dnes (dokaz toho ze v mysliach ziadna zmena nenastala - a tam mala najskor), nezalezi od rezimu ale od ludi. Koluju tu informacie o vzniku liniek 121 a 122, rovnako dobre vies ze tie Siemensacke krizovatky sa nestavaju len tak z dobrej vole voci vodicom a chodcom
Re #103661 S499.1023: nevedel som ze si taky jednoduchy aj ty si cast totalitneho rezimu, a zial aj ja... co s tym?
Re #103715 AAA: kde pisem ze za sociku sa netunelovalo? v poslednej dobe je v tomto fore zvyk vkladat druhym do ust to co nepovedali? to hovoris ty... ja tvrdim ze tuneluje sa (zial) stale rovnako, len s inymi vymozenostami
Myslím, že pojem "preferencia MHD" je dosť široký, môže znamenať podľa kontextu vyhradený pruh, preferenciu na semafore alebo aj kombináciu viaverých opatrení. Každopadáne máš pravdu, trolejbus či autobus tu nepotrebuje žiadnu zmenu semaforu, potrebuje však vyhradený pruh, ktorý zabezpečí prejazd úsekom na jeden cyklus.
Ale toto je trochu iná situácia, semafor pri Cintoríne Ružinov je dynamicky a samostatne riadený, zatiaľ čo výjazd z Miletičky na Trnavskú funguje v pravidelnom cykle 100s. Riešiť by sa to dalo nejakou úpravou pruhov, napr. vyhradením budúceho pravého pruhu pre MHD až tesne pred križovatku, kde by vyhradenie zmizlo, a IGK odbočujúce z Miletičovej na Trnavskú by sa mohli zaradiť do pravého pruhu. Konkrétne tuto by takéto riešenie bolo podľa mňa vhodné, na rozdiel napr. od Prievozskej, kde takéto "zlepšenie" navrhovala istá dopravná štúdia.
Myslím, že na všetkých križovatkách, ktoré Ámos vymenoval, by stačil aj kruhový objazd.
A inak, otázka bola síce určená pre Ámosa, ale odpoviem na ňu (aspoň sčasti) aj ja: kruhové objazdy je výhodné budovať, kde je na ne miesto a kde kapacitne postačujú.
Hmm, tak ja som zase skôr za, a možno to pomôže "zachráneniu" vozovne... Nikto zatiaľ nepreukázal, kde by mala stáť náhrada vozovne, či by mala dostatočnú (rozumej zvýšenú) kapacitu, či by prekládka vozovne znamenala aj úsporu prevdádzkových nákladov pre MHD, atď. Aj ak dakedy bude vozovna v Lamači alebo Dúbravčiciach, určite je treba aj vozovňu v tej oblasti, ako je dnes Hroboňova. Hádam nebudeme vypravovať 203 či 207 z Lamača.
Noo, čo sa týka náhradných dielov, ja som zase počul na nedávnom školení, že ak sa nejako úplne pokazí rozraďovacia výhybka pri Suchom Mlyne (204/212), tak už nie sú ND, takže buď bude jeden smer alebo druhý. Suchého Mlyn je podľa mňa v ešte horšom stave ako okolie vozovne.
Inak tá výhybka blba už asi pred dvoma týždňami, čo by ale samo o sebe nebolo ešte natoľko závažné z hľadiska dennej premávky MHD (207 ide rovno). Takže nie som si istý, či práve sobotňajší "incident" mal na veci nejaký vplyv. (P.S. Dík za nahodenie zberača. ?)
Tak keď sa to tam poriadne urobí, 207 už bude môcť pomerne rýchlo letieť cez križovatku, na čo sa celkom teším. ?
Divam sa na zastavke Dvory na CP vsetkych liniek a co som si vsimol; niektore CP neboli "originalne", ale boli prefotene (zrejme z nejakeho knizneho CP, ak take daco existuje) ... ciary tam totiz boli na krajoch zvlnene - presne, ako keby sa to prefocovalo z nejakej knihy ...
Bud to tem dala nejaka dobra dusa nezavisla od DPB, alebo DPB zacal razne setrit a chybejuce CP prefoti, vystrihne a nalepi :)))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
Noo, čo sa týka náhradných dielov, ja som zase počul na nedávnom školení, že ak sa nejako úplne pokazí rozraďovacia výhybka pri Suchom Mlyne (204/212), tak už nie sú ND, takže buď bude jeden smer alebo druhý. Suchého Mlyn je podľa mňa v ešte horšom stave ako okolie vozovne.