Si ÚPLNE MIMO! Nechaj si porozprávať od rodičov, ako vyrástlo sídlisko "so všetkým". Parkovanie v blate, jeden potravinový a žiaden iný obchod na celé sídlisko, dve telefónne búdky, zúfalé rady a nakupovanie všetkého v centre cestou do práce a z práce. Infraštruktúra vyrastala s obrovským meškaním za bytmi!
By si neveril... Pokial sa pozres na tu vizualizaciu na ktoru som poslal linka, tak pochopis a videl som predbezne plany... MHD A-busy a D-busy sa budu moct otacat v tych ulickach vedla resp smerom na stromovu z prazskej zabocia dole a ulickami prejdu k prvemu podchodu pod tratou a tade dole na sancovu.... Ale to je len DOMIENKA!!! Neviem, ako to urobia pretoza tak ci onak bude treba odstavit dopravu na hlavnu stanicu minimalne na pol roka kym aspon bude moct tam ist tram.. Ale ako poznam ZOP, poslu 813+913 ako nahradnu dopravu z noveho mesta, dalej dalsie z DNV a tak..
no mas to stym nastupom socializmu trosku popletene, takze:
Po roku 1945 sa riadila CSR ustavou z 1920 aj ked uz fungovali viacere statne institucie, ktore tato ustava nepoznala. Ako narodne vybory, Narodny front, SNR. Komunisti upevnovali svoju moc v krajine. To sa premietlo aj do novej ustavy z 9. maja 1948 v ktorej sa deklarovalo politicke vitazstvo robotnickej triedy - odhodlanie budovat novy rezim - ludovu demokraciu a ze su na ceste k socializmu. Ustava hovorila o socialistickom vlastnictve a dovolovala drzbu pody do 50ha a podniky do 50 zamestnancov. Boli prijate zakony na ochranu republiky a zriadenia, o statnom sude a zakon o nutenych pracach. 11.7 1960 bola prijata nova ustava v ktorej sa deklarovalo splynutie slovenskeho a ceskeho naroda do jedneho ceskoslovenskeho a otom ze v CSR je uz socializmus a tak sa CSR premenovala na CSSR. zrusili sa organy a v ustave sa objavil clanok o veducej ulohe strany v state. Najzvlastnejsie je, ze po prijati tejto ustavy zacalo postupne uvolnovanie a napriklad v 1962 sa zacali pripravovat rehabilitacie odsudenych z 50tych rokov.
Trochu inak. 2+13 - moze byt.. Ale posilnenie 11 a 14 je trosku blbost, skor si viem predstavit trasu ZST Vinohrady - Vazovova - Ruzinov a spat. Myslim ze tak to pri nejakej podobnej vyluke bolo.
NADka by mohla byt linka trolejbusu X8 po trase Ruzova dolina - Zahradnicka (prestup smer Ruzinov), Trnavske myto (prestup smer Vajnorska), Racianske myto (prestup smer Raca), Hlavna stanica a spat. Len ma nenapada nahrada za 13.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5715 - No neviem ako to myslel autor článku ale keďže sa k tej druhej časti môžem vyjadriť tak, neviem na základe čoho autor usúdil, že iba tieto slečny mali cestovný lístok? Ja som išiel z Mlynskej N31, a bol som milo prekvapený, na nástupnej zástavke si označilo minimalne 20 ľudí lístok ak nie aj viac. Dajte si skontrolovať palubáky pred tým ako niečo usúdite. Takže logicky následne pri prestupe sme ešte mali platné cestovné lístky. Mimochodom aj ja som mal platný cestovný lístok, iba som ho nevyťahoval pred ostatními. Čo sa týka otvorenia dverí, vodič 2629 ich otvoril rovnako so všetkými vodičmi. Prečo teda autor článku nepíše, že všetci vodiči si hoveli v autobuse? ale vyfarbuje práve tohto ako toho najhoršieho. Mimochodom otvoril tie dvere ešte skôr ako ich otvorila napr. N80 ? A k tomu vyhodeniu tých slečien. Áno bolo tam veľa ľudí, ktorí mali vypité ale správali sa slušne, to je rozdiel! Možno má vodič zlé skúsenosti a tak využil svoje právo a vyhodil ich. Takto som včerajšiu situáciu videl ja z inej strany a možno bez zbytočného zaujatia. ?
Neplet si pojem Komunizmus a Socializmus. V CSSR NIKDY komunizmus nebol, komunizmus ma tak maximalne Severena Korea. Ono Socializmus (to co bolo v CSSR) bola predpriprava na komunizmus.
Mimochodom Socializmus , tu bol po 2. sv. vojne , oficialne uz po roku 1948 (formalne uz skor) a nie od roku 1968, vtedy sa tak mohla zacat Normalizacia.
Ja zase poznam pribeh, ze prazska-brnianska je preto 3+3 , lebo Husak, byval niekde tam blizko, tak aby mohla vladna kolona lepsie prebehnut, eventualne ukazat sudruhom zo socialistickeho tabora, ako skvelo sa tu mame a staviame, planujeme... ? Tos este aj dnes ju kopec ludi vola husakova cesta ?
"no, teoreticky hey, ale zas tu mas iny problem: z hlavnej stanice idu 4 linky elektriciek... Ako narves ludi z mtolkych elin do jedneho soru???????"
to ze na Hl.st. teraz chodia 4 linky elektriciek neznamena, ze su vytazene... Vytazena je akurat L13, a to je asi vsetko...
Keby sa zrealizovalo to nove linkovanie elektriciek, tak by na Hl.st. chodili len 2 linky elektriciek- a to by zodpovedalo aj kapacite, ktora tam je potrebna...
Jedine casy, kedy treba kapacitne posilnit dopravu na Hl.st., su pioatky vecer v smere na Hls.t a nedela vecer v smere z Hl.st. do mesta.. Vtedy by mali byt aj intervaly liniek (a nielen elektrickovych) na Hl.st. posilnene (a ziadne posilove spoje, ale normalne zahustene intervaly v grafikone)...
Ale okrem toho 2 elektrickove linky na Hl.st. uplne stacia..
V súčasnosti chodí zo stanice toľko ľudí na "elku" ? preto, že je to pre mnohých priamy spoj. Ak budú musieť prestúpiť, tak im budú kombinovať spojenie inak. Preto počítam, že ďaleko jednoduchšie pre nich bude do východnej časti mesta (kam v súčasnosti smerujú 3 zo 4 liniek) ísť napr. L201 s prestupom na Račku, Trnavskom alebo Záhradníckej. Do centra bude zasa ďaleko jednoduchšie ísť L93. SORka by zabezpečovala len lokálnu obsluhu.
Navyše, ak bude prebiehať taká rozsiahla prestavba stanice ako aj priestoru pred ňou, je dosť pravdepodobné, že časť vlakov bude odklonených inde.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus
Mimochodom Socializmus , tu bol po 2. sv. vojne , oficialne uz po roku 1948 (formalne uz skor) a nie od roku 1968, vtedy sa tak mohla zacat Normalizacia.
Sorry za OT ?