Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #103608:
on si velice rad domysla co ludia nepovedali...
Reakcia na: S499.1023 #103569:
Je to môj názor na danú vec. Ty si mysli, čo chceš. Ale nebudem Ti nadávať, toto fórum čítajú aj normálni ľudia, ktorí nemajú záujem čítať nadávky á la IV. cenová.
Reakcia na: Papyr #103547:
A dalsie:

Menová reforma bola jasným dôkazom krachu 1. päťročnice. V ďalšom vývoji národného hospodárstva museli nasledovať dva prechodné roky 1954 – 1955, aby sa odstránili najkrikľavejšie disproporcie a mohol nasledovať 2.päťročný plán. Napriek viacerým problémom jeho plnenie bolo pomerne úspešné, ale 3. päťročnica sa zrútila ešte v jej počiatkoch a na začiatku 60. rokov nasledovala ekonomická kríza. Ani v ďalšom období plánovaná ekonomika nepresvedčila o svojich kvalitách a prednostiach. Metodika plánovania v Československu v 70. a 80. rokoch dospela do takých absurdností, že podnikové plány sa zostavovali až v novembri toho roku, pre ktorý mali platiť, a neraz dokonca až v prvých mesiacoch nasledujúceho roka.
Reakcia na: S499.1023 #103566:
Ak máš na mysli tebou spomínané adorovanie komunizmu, tak si na veľkom omyle. Rovnako ako Ike, tak aj ja sme sa bavili LEN o dopravných stavbách. Odkiaľ si nabral, že sme si pochvaľovali všeobecný princíp socializmu, si naozaj neviem vysvetliť ?
Reakcia na: hoppusmark01 #103591:
Ja neviem, ale ja si myslim, ze je normalne rekonstruovat byt po 25 rokoch uzivania. Systemove chyby a hlavne kvalita umiestnovania panelov, to uz je ina vec.

Re #103547 Papyr: Len co som narychlo vygooglil.
KRACH TRETEJ PÄŤROČNICE (1961 – 1965)
Jednou z príčin jej krachu boli nereálne úlohy. V apríli 1962, kvôli zlým výsledkom bola päťročnica zrušená a od tej doby nahradená jednoročnými plánmi. Tie sa sústredili na tie odvetvia, ktoré si vyžadovali urgentné riešenie. Celkový úpadok hospodárstva sa podarilo zastaviť až v 1964. V tomto roku vznikol projekt hospodárskej reformy[15].
[15]Ruší sa zbor povereníkov a obmedzujú sa právomoci SNR.
Reakcia na: ivanbuto #103567:
Mňa to až potom napadlo, že som vlastne napísal niečo iné, než som chcel. Holt, už po polnoci ?
Reakcia na: 810zssk #103604:
ee, ma byt odstavena bo sa ma aj robit obratisko.. sa presunie... cize sup-sup s fotakom este nafotit stanicu a obratiska tak, ako su bo o 3 roky zostane len budova stanice na svojom mieste....Setko ostatne sa rapidne zmeni...
http://www.youtube.com/watch?v=j2hUyEJO7qY
Reakcia na: fanatikmhd #103603:
Pokial viem tak s elektrickou na hlavnu sa rata, nie?
Reakcia na: Ike #103602:
no tak to hey, ale zas ked prihadzaju medzinarodne vlaky[hungaria, vindobona, jaroslav hasek, Slovenska strela a pod] tak ludia idu na 85% na tram, zvysok do busu......teraz pojde setko do busov.... a ked DP uz ma akutny nedostatok klbakov a vodicov tak napr. na 93 na keru ide 10% ludi z tych 15% nasadzuju teraz solo tak ked tam pojde setko bo tram nebudu tak z karosy bude Sm alebo 706RTO ..... ?
Reakcia na: fanatikmhd #103601:
Nechci vediet... tiez nevidim pricinu preco sa prestavba stanice automaticky spaja so stavbou 40 poschodoveho bussines centra... opodial ma byt dalsie vyse 30 poschodove... ja neviem, mesto nema oci? a elektricka? prosim Ta to je to najnepodstatnejsie na celej stavbe
Ozaj, ludia, co to chcu nasi ``milovani`` architekti v bratislave urobit s hlavnou stanicou???? jak budu jazdit tram? zeby pouzivali florianske ako triangel??? Alebo ako to s nimi bude vyriesene???
Reakcia na: Ike #103599:
Ved ja viem. Ja som napisal ako by sa to malo robit, nie ako sa to robi.
Reakcia na: 810zssk #103594:
ale vidis ako sa riesi MHD... aby sa rozsirila cesta pre buspruh, tak to by nas porazilo asi...
Reakcia na: hoppusmark01 #103591:
a to si trafil po hlavicke... kvalitne stavby sa stavaju aj dnes, rovnako ako kedysi... s jednym rozdielom.... v minulosti ti sice vyrastlo hnusne sidlisko, ale so vsetkym co k tomu patrilo - obchod, sluzby, parkoviska... dnes sa postavi nekvalitna budova, bussines centrum a o ostatne sa nestara... este ta aj okaslu roznymi sloganmi typy "byvanie pri jazere" byvanie v "kludnom prostredi" a pritom v prvom pripade hrozi ze jazero sa zabetonuje a postavi sa tam dalsi komplex v druhom zase je pod oknami najvytazenejsia cesta v BA. O tretotriednom dizajne nehovoriac.

Komunizmus mal negativny vplyv hlavne na nasu mentalitu, no co sa tyka dopravneho rozvoja v BA (este raz podotykam ze ja sa nebavim o slovensku, ale o Bratislave), tak v tom obdobi vzniklo vela stavieb co nam zachranilo prdel (aj prelozka zeleznicneho tahu BA-Rajka)...

Zeleznicna infrastruktura, to je samozrejme, ved sa komancov sa dokopy nic nepostavilo, zopar spojek, konec... Ale predstav si to dnes... ta prelozkla v BA by sa snad nikdy nezrealizovala, pretoze mentalita slovaka (a to je sposobene aj tym socikom) je taka, ze by chcel vyryzovat na vsetkom.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5716 - znamena to ze nateraz BID pokracuje s povodnymi ludmi, podla povodneho planu?
Reakcia na: ivanbuto #103563:
Ja sa obavam ze tam smeruje aj BA. Siroke cesty a zapchy. ?

Neviem v akom stave je tam metro, ale na fotkach to prave lakavo nevyzera..
Reakcia na: hoppusmark01 #103591:
Ale aspoň mal každý vyučený prácu a mládež sa neflákala po sídliskách, ako je to teraz. Dá sa povedať, že takmer neexistovali bezdomovci.
Reakcia na: Ike #103532:
Ano, ale predovsetkym by sa mala riesit MHD. Lebo inak sa utopime v zapchach.
Reakcia na: enumaelish #103527:
Vseobecne si myslim ze by DPB (ale aj ine dopravne podniky) mali nasadit metodu "mystery shopping" - t.j. akoze zakaznik, ktory je v skutocnosti zamestnancom DPB. Ti by potom kontrolovali vodicov a inych zamestnancov. Trebars ci revizor nechce zobrat uplatok, ci vodic v pripade potreby vylucy z prepravy cestujuceho, ktory z prepravy vyluceny ma byt, dispecera ci naozaj robi, alebo spi v C3 (ako som mal moznost vidiet). A vseobecne - kontrola zamestnancov v terene.

Viem ze urcita podobna forma kontroly existuje uz dnes, ale zazil som ju za 10 rokov (kam siaha moja pamat) jediny krat. A to bola normalna jazda, nekontroloval sa tym revizor.
Reakcia na: bwd #103518:
Ked je prispevok zmazany tak sa k nemu nedostanes nijakym sposobom. Takze zmazany nie je.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.