" Vzniklo ale more ďalších dopravných stavieb" - a v takom Rakúsku nevznikali dopravné stavby? Nemali náhodou v roku 1989 niekoľkonásobne viac km diaľníc ako my? A nemali dobre fungujúcu MHD?
Dnes sa stavia, ale iba ak si nejaký developer siahne hlbšie do kešene. Teraz sa už nestane to, že predseda MNV odklepne stavbu a v priebehu 24 hodín už sú na stavenisku maringotky ? Prečo? Lebo všetci sú na obede!
Za socíku sa síce stavalo pomaly, ale stavalo sa ? Nebolo kde bývať? Postavilo sa sídlisko Neboli vozy? Kúpilo sa ich 50... a normálny pracujúci občan to nijak nepociťoval (okrem rôznych obmedzení z vrchu)
Hovorím o socošoch a vtedajšej doprave, nie o ostatnom, nech im je zem ľahká. Vtedy ak sa podarilo presvedčiť nejakého súdruha o potrebe niečo postaviť, tak sa buchlo pascú do stola a stavalo sa (aj na cudzích pozemkoch). Lebo vedel, že tam bude aj o 10 rokov, tak si nebude sr... do vlastného hniezda. Teraz? Čo si máte myslieť, keď vám na 4 roky zvolený funkcionár zahlási, že problém dopravy nie je jeho problémom, ale problémom nevolených úradníkov bez právomocí. Ešte keby bolo z čoho vyberať spomedzi tých politických hajz...ov. Je to skoro ako za socíku, vtedy sa tiež nedalo vyberať.
"Táto téma je veľmi diskutabilná" - ja viem, ale ja som s tým nezačal ? Chcel som len upozorniť, aby sa nezjednodušovalo. Nič nie je zadarmo.
Zvoľte ma, postavím vám 1000 km diaľnic za 4 roky. A metro v Bratislave, Košiciach a v Bystrici ako bonus.
?
A zvýšim dane na dvojnásobok ?
A kde je chyba, že tu je taký žalostný stav v doprave, IAD aj MHD?
Vyzerá to, že peňazí už je v SR viac, ako za socíku, ale asi sa nedávajú na tie správne miesta. Bratislava by mala byť výkladná skriňa Slovenska, ale sme len zabordelovaným zadným dvorčekom. Do BA chodí makať pol Slovenska a čo z toho máme okrem kopy áut s mimobratislavskými špzetkami? Celé Slovensko kašle na BA, veď už aj trnaváci za humnami nadávajú na bratislavocentrizmus. Všetky národy v okolí sú hrdé na svoje hlavné mesto, ale choďte sa spýtať do Humenného, čo si myslí o BA . Pokiaľ sa toto nezmení, tak tu stále budeme žobráci, ktorí sa nemajú kade a ako dostať do roboty.
Lokalita Podhradie a vedenie Staromestskej ulice ňou je jediná veľká chyba, čo z dopravného hľadiska vyčítam komunistom. Vzniklo ale more ďalších dopravných stavieb, bez ktorých by sme si mohli navzájom gule lízať ?
na celej neznej revolucii bolo najsmiesnejsie to, ze to proti comu sme strngali tu zostalo a to co za sociku ako tak funovalo tak to sme zrusili.... holt Slovakistan ?
"Za čias bývalého režimu sa veľa vecí robilo lepšie, ako dnes. Stavali sa široké pozemné komunikácie" - všetko bolo také jednoduché, že? Povedalo sa, tadeto povedie cesta a zbúralo sa skoro celé podhradie (napríklad). Ľudia, nebláznite! Nehovorím, že teraz je všetko OK, ale nedá sa to porovnať.
ktora za sociku samozrejme bola sucastou ucebneho planu pre 1 rocnik ZS. Pol rok sa vyucovala doprava a pol rok pravidla slusneho spravania v divadle, kine,..
Po revolucii sa to vytratilo, mne z neznamych dovodov. Asi vsetci nasi ministri skolstva, vacsinou byvali matematikari potrebovali posilnit algebru.
Žili by sme si šťastne, ak by ste "neišli štrngať kľúčami na námestie" ? Táto téma je veľmi diskutabilná. To je ale jedno. Zvolili sme si Fika, budeme mať sociálnu demokraciu ? a potom po I. zjazde SMER aj socializmus ?
je uplne normlane ze rano medzi 7.30 a 8.00 v pracovne dni bude mat hliadka v danom rajone predpisane ist pred skolu a dohliadat nad prechodom. Ono kedysi bolo aj normalne ze policajti riadia krizovatky, kedze pod ich rukov maju krizovatky vacsiu priepustnost.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider