Zrekonštruovať BUS pruh na Panónskej? cha! a začo? Keby MG chcel postupne opraviť všetky povrchy ciest v BA, za koľko rokov by sa mohol vrátiť na to isté miesto pri súčasnom financovaní. Tipnite si!
( to aby vám bolo jasné, o akých peniazoch na dopravu sa bavíme.)
xxxxxxxxxxxxxxxje to400rokovxixixixi! dobrý vtip?
Na tému revízori a kontrola cestovných lístkov v bratislavskej MHD : Bol som dnes 29.04.2008 o cca 06:55 hod. svedkom, ako si istý cestujúci pán v linke autobusu 61 smerom z letiska na Hlavnú stanicu chcel na zástavke Zimný štadión oznaèiť (cviknúť) cestovný lístok v prednej èasti vozidla, hneï za šoférom pri prvých dverách, autobus stál na spomínanej zástavke s otvorenými dverami a v tom okamžiku sa k oznaèovaciemu prístroju chrbtom postavil nastupujúci cestujúci a znemožòoval tak svojim telom ozaèiť dotyènému pánovi cestovný lístok. Krátko nato vysvitlo, že do autobusu nastúpili revízori, autobus bol stále na zástavke a mal otvorené dvere. Revízor požadoval od dotyèného pána cestovný lístok, cestujúci pán sa domáhal aby mu bolo umožnené oznaèiť si cestovný lístok v oznaèovacom zariadení ktoré chrbtom blokoval revízor. Keï cestujúci pán zistil aká je situácia a nemal oznaèený cestovný lístok, domáhal sa vystúpiť zo spomínaného autobusu, no výstup mu blokoval a znemožòoval revízor. Autobus bol stále na zástavke a mal otvorené všetky dvere, dotyèný cestujúci nemohol vystúpiť ani prednými dvermi, nemohol si oznaèiť svoj cestovný lístok, lebo chrbtom ho zakrýval revízor, nemohol prejsť ani k druhým dverám vo vozidle, nako¾ko mu v ceste bránil druhý revízor. Dotyèný pán vyzval revízora aby odstúpil od oznaèovaèa lístkov, že si chce oznaèiť lístok,- no revízor argumentoval, že on si chce oznaèiť lístok. Dotyèný pán povedal revízorovi aby si lístok oznaèil ako prvý a že on si lístok oznaèí po òom. Autobus bol stále na zástavke a mal otvorené dvere, oznaèovaè bol stále blokovaný chrbtom revízora, dotyènému pánovi blokovali cestu von z autobusu, ako aj oznaèiť si lístok v druhom oznaèovaèi v autobuse. Dotyèný pán sa domáhal vystúpiť z autobusu, no revízori ho doslova "ZAISTILI" a to môže urobiť iba polícia. Dotyèný pán nahlas poprosil cestujúcich aby niekto zavolal políciu, musel to poèuť aj šofér a vtedy sa dvere zatvorili a autobus sa pohol zo zástavky, revízor ktorý blokoval svojim chrbtom oznaèovaè odstúpil, druhý revízor si oznaèil tzv. kontrolný lístok a odsúpili od oznaèovaèa cestovných lístkov až vtedy, keï bol oznaèovaè zablokovaný. UROBILI Z TOHOTO PÁNA ÚMYSELNE ÈIERNYM PASAŽIEROM.
V autobuse boli dvaja revízori a mali doprovod dvoch ochrankárov v civile a nijako neoznaèených, pravdepodobne zamestnanci niektorej SBS ...
Neviem ako to dopadlo, dotyèný pán sa domáhal privolania polície, revízorov varoval že sa bude na nich sťažovať, ja som vystúpil na nasledujúcej zástavke...
Ešte k tým stavbám. My ešte nemáme dobudovanú ani základnú cestnú sieť, predimenzovanie zatiaľ nehrozí. A ešte si predstavte, čo všetko sa ide stavať v širšom centre mesta, pričom cesty skoro žiadne. len v okolí Košickej sa plánuje cca 25 000 parkovacích miest, kadiaľ sa tam tie autá dostanú? Ani ďalší most Apollo by nestačil. Za 5- 7 rokov ešte budeme spomínať, ako sa dobre jazdilo po meste v roku 2008.
no hlavne ten BUS-pruh na Panónskej v smere do Petržalky je v strašnom stave.. Toľko hrbolov a pred ŽST Petržalka tá jama.. som zvedavý, kedy ten BUS-pruh zrekonštruujú..
Bolo to takto na Drobného. Viete ako to dopadlo? Manželka nejakého potentáta tam stála skoro 5 min, lebo stále išli elky. Dva telefonáty a elky boli spacifikované, dobré nie?
nehovoriac o tom, že stavaním mimoúrovňových ciest sa vytvárajú veľké bariéry pre chodcov, a teda im sťažujú pohyb po meste.. A tým sa znižuje kvalita života v meste..
Vzdialenosť, ktorú bolo možné prejsť cez prechod aj s čakaním na semafore za minútu, môže trvať podchodom oveľa dlhšie..
Ano viem si to predstavit na vacsine miestkrizovatiek v BA. Pri 4 linkach s intervalom 12 minut to je maximalne elina kazdych 1,5 minuty. Prejazd elektricky maximalne 10 sekund. takze na 80 sekund pre ostatne vozidla a 10 pre eliny.
Dnes vsak dostavaju zelenu neexistujuce elektricky a existujuce auta cakaju a naopak neeistujuce auta maju zelenu a elina caka na cervenej. Plna preferencia vacsiny krizovatiek, kde je to mozne urychli nie len MHD, ale aj auta.
"Radšej sa spýtajte kde je severná tangenta, mimoúrovňová Bajkalská, nultý okruh, R7."
Práve si vymenoval stavby, ktoré pomôžu len a len IAD.. A potom nastupuje známa rovnica: väčšia kapacita ciest=ďalší nárast IAD.. a stále dookola.. takže aj mimoúrovňová Bajkalská by sa skôr či neskôr opäť zaplnila autami, a zas by ju trebalo rozširovať..
"Lenže viete si predstaviť, čo by bolo, keby električky absolútne nestáli, ale stálo by všetko ostatné?"
Presne takto sa to má riešiť. Keď ide električka, má všetko ostatné stáť.. A keď bude električka rýchla, ľudia nebudú presadať do áut, a nebudú sa vôbec musieť rozširovať cesty.. Čo je na tom nepochopiteľné?
Takže viem si to veľmi dobre predstaviť..
Konečne, že to tam zase dali, kedysi aj sestrička z jasličiek mohla pomocou terčíka zastaviť vozidlá, aby detičky bezpečne prešli. Dnes môžu iba policajti a keďže tí nikde nie sú, tak každé ráno je pred školami ródeo, býci (skôr voly) rozháňajú kuriatka po ceste a ešte sú na to pyšní.
nie, vobec sa v BA nebuduju CSS na miestach kde ich vobec nie je treba.
Nikto tu nehovori o 4 prudovych cestach. ODP sa dlhdobo brani budovaniu buspruhov na 6 prudovych cestach.
enumaelish: K tej Vazovovej - Radlinského.
Pokiaľ viem, tak tie svetlá sa tam neosadili práve kvôli električkám, aby neboli nadmerne zdržované, čomu by sa na el. triangli asi nezabránilo.
P.S.: Jeden nadáva na budúcu signalizáciu na Kremnickej, iný nadáva , že nie je na Radlinského - Vazovova, xixixi
Ešte k tomu zdržaniu liniek MHD.
Každá nová svetelne riadená križovatka sa buduje na dynamické riadenie a ak sú tam elektičky, tak aj s ich preferenciou. Ale pokiaľ viem, tak tú preferenciu nevie žiadny projektant na Slovensku poriadne naprojektovať, takže sa stáva, že električky občas stoja na svetlá. Lenže viete si predstaviť, čo by bolo, keby električky absolútne nestáli, ale stálo by všetko ostatné? Iná vec je, čo s tým môžu robiť úradníci na MG ODP? Viete si predstaviť, že by tí úradníci kontrolovali statický výpočet mosta Apollo, či to projektanti dobre naprojektovali a most nespadne? Čo sa týka signalizácie, tak také niečo robia a za odmenu im všetci nadávajú, najmä tí, čo tomu najmenej rozumejú. Takže čo má ODP spraviť? Pred každý autobus policajné auto s majákom? Zobuďte sa a chodte sa pozrieť do reality ulíc, tam žiadne drobnosti od ODP nepomôžu. Radšej sa spýtajte kde je severná tangenta, mimoúrovňová Bajkalská, nultý okruh, R7. A hlavne prečo sa všade šetrí na doprave, viď prepojenie diaľníc s cestami 1. triedy - úrovňové ľavé odbočky so signalizáciou, to nie je ani v Albánsku, ani na Lazoch pod Makytou, iba v BA. Kým si štát neuvedomí, že BA je výkladná skriňa Slovenska so všetkým čo k tomu patrí, tak stále bude zadným dvorčekom, ako som kdesi čítal.
Tuto ironiu si zrejme hlavy pomazane dobre uvedomuju, preto tym viac ocenujem, ze svoju zbytocnu pychu dokazali zahodit aspon v pripade bystrickych 900-viek.
Hehe... vlastne vy po prvykrat budete mat v prevadzke Karosu 900, ze? 941 je otrasna trasuca sa vec, ale 961 je na prekvapenie velmi prijemna, pricom sa navonok lisi len v detailoch.
Ad hladanie... to si nepochopil? Oni nehladaju DOBRE vozidlo. Oni hladaju NAJLEPSIE VOZIDLO PRE BRATISLAVU. A take hladanie niekolko rokov trva, ze ano, takze zatialco ine mesta vzali, co bolo, a dnes maju celkom slusny vozovy park, DPB pomaly prichadza na to, ze nielen vo vztahoch plati: Ked si budes dlho vyberat, zostanes na ocot.
Inak, pokial ces, tak 2405 mam hotovu ako vystrihovacku[uprava imhd 1411...] a taktiez mam solace a 25Tr a reskiny nasich vozidiel ale D3KO sa to akosi rozhodol ignorovat a nece mi povedat, ci ta aspo prijal alebo ne..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01