Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Beus #103164:
ta krizovatka je jasna... 4 semafory za sebou a nakoniec to nespustia... kseftiky boli a budou... ?
Reakcia na: Papyr #103161:
Ja keď som to čítal, tak sa mi oči pretočili okolo všetkých troch osí, a nebol som schopný slova... ja nerozumiem, ako môžu vôbec indivíduá, schopné vypotiť takéto stupidity, a schopné schváliť tak idiotskú križovatku, disponovať volebným právom a osobnou slobodou...
Reakcia na: 810zssk #103162:
§7 - Nebudem s tebou touto formou komunikovať. Ked nemas co k teme povedat, bud ticho.
Reakcia na: Papyr #103161:
Treba brat do uvahy
§3 Vsetci su na obede
§5 Niekto by to mohol zneuzit
§8 Nic o tom nevieme
§12 Nie je to v nasej kompetencii

= §15 Neda sa to

Takze prosim aby si sa riadil podla §6 - Nerobte problemy a nejako sa dohodnite. Od tohto momentu sa budu kompetentny aj tak riadit §14 Nevidime dovod odpovedat na Vase otazky...
Reakcia na: Nick #103153:
"Systém prehadzovania výhybky pri výjazde z obratiska bol urobený tak, že vodiči si musia prehodiť výhybku na konečnej ručne, vystúpením z vozidla a stlačením tlačidla na špeciálny kľúč sa prihlásiť do križovatky. Až potom ich signalizácia pustí na zelenú do obratiska.

Podľa informácií z GIB, vodiči údajne nechcú vstávať a vychádzať z električky von. Chcú, aby sa to vymyslelo inak.

Je teda určitá obava z toho, čo sa po spustení križovatky bude diať. Takto to bolo podľa GIB prerokované s dopravným podnikom - iné riešenie by znamenalo vložiť do každej električky elektronické zariadenie, čo by si vyžiadalo desiatky miliónov korún."

PRE RANY BOZIE. Take nieco ako trolejovy kontakt alebo kolajovy kontakt mudre hlavy nepoznaju?
Reakcia na: Peon #103142:
ano, presne tam...
Reakcia na: Zvero #103152:
sudne natahovacky so solarisom, zle nastavena reklamacna zmluva pri kupe, mozno aj ciastocna neschopnost oboch stran na kompromisnej dohode

v kazdom pripade je iste len jedno...ak to takto bude pokracovat dalej, tak sa pomaly, ale isto ten voz rozrabuje...ked som ho videl pred tyzdnom, tak mal omnoho menej suciastok v sebe, ako bolo na fotkach po poziari, ked bol cerstvo odstaveny a prikryty plachtou...
Reakcia na: Zvero #103157:
gr@dpb.sk tusim, tam sa pytaj...
Reakcia na: Max #103156:
OK, opytam sa inak: bola poskytnuta nejaka nahrada za tu zhorenu 1216-ku? Ak nie, preco?
Reakcia na: Zvero #103152:
čo nejazdí, to nezhorí a čo horelo, to nejazdí, aby to náhodou nezahorelo ešťe raz ?

ale mohol by doňho udrieť trebárs blesk za búrky, a bolo by...
Reakcia na: intony #103154:
koľko že stálo celé to úchvatné veľdielo? Nejakých 10.500.000 Skk z našich daní vyhodených úplne zbytočne?
Reakcia na: Nick #103153:
Veď predsa nadjazd sa využiť nedal, pretože autá, chúdence tam parkujú, tak prečo im to zakázať.

A čo sa tka Harmincovej - predsa je to jasné - autobusová zastávka sa nachádza v ceste a chúďatká autíčka sú predsa neskutočne zdržované, ak autobus ide resp. stojí pred nimi. To, že vo zvyšku Bratislavy autá združujú autobusy, to nevadí.

?
Ozaj ludia neviete niekto, preco 1216 stale stoji v Trnavke prykryta plachtou? Co sa stalo ze nie je furt opravena a stale nejazdi?
Reakcia na: enumaelish #103147:

Daj svätý pokoj,stačí nám bohato aj 2xT3!
Reakcia na: enumaelish #103149:
Nerob tu zo seba ukrivdeného. Si obyčajný alibista, pretože keby si vedel čo píšeš, nenapísal by si to a punctum. A keď ti to niekto vysvetlí, hráš sa na to, že "jáj, veď ale to som ja vedel". Nedúfal som, že až takto nápadne budeš zakrývať že si niečo nevedel, alebo že si sa nad tým nezamyslel. Nie je hanba niečo nevedieť, hanba je nepriznať si to. Howgh.
Reakcia na: Beus #103148:
Tak sprostý niesom, vedel som, čo píšem keď som to písal, ale nedúfal som,že ma tak niekto podcení. Viem,že stredný voz neni tak dlhý ako električka normálna... ?
Reakcia na: enumaelish #103147:
Dunčo, Dunčo... ty si asi slepý, keď nevidíš rozdiel v dĺžke T3 a VV60LF... a keď ho skutočne nevidíš, tak si zisti technické parametre a porovnaj si to. Potom si to spočítaj, a nakoniec prídeš k poznatku, že súprava T3+VV60LF+T3 má menej než 40 metrov, na rozdiel od súpravy 3xT3, ktorá má viac než 40. Pochopil? 🙂
Dávnejšie sme tu rozoberali tému na trojičky z T3 resp. T6A5 http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=28984&idt=u&idg=2864&gi=0&gn=20&gs=c&gsd= v Brne to napríklad funguje ako vidno. U nás by nešlo trojičky robiť? Majú v ČR iný zákon čo sa týka povolenej dĺžky vozidiel alebo hento premáva na výnimku? Prípadne ako to je u nás? ?
Reakcia na: Sommelier #103145:
Teraz fakt neviem. Ukrajinské plyňáky nie sú CNG? To je všetko LPG? Vie niekto?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.