Reakcia na: Ámos #102662:
Ak nieco garantovat, tak vysku trzieb, ale nie zisk a vykryvanie straty, ktoru uz teraz DPB ma pomerne vysoku (v roku 2006 takmer 200 milionov). Ty chces, aby SROcka s rocnymi prijmami radovo miliony Sk zaplatila podniku tuto stratu sposobenu roznymi faktormi a este k tomu plus zisk? Taktiez porovnavas stat s uplne inymi financnymi moznostami a spolocnost, ktora len koordinuje integrovanu dopravu na zaklade poverenia BSK a Bratislavy (prave oni vykryvaju stratu dopravcov).Tvoje paranoidne reci ma uz ale nebavia. Ak vyjadrujes pochybnost, ze SL moze podplacat, budem rad, ak to niecim dolozis. Lebo na rovinu ti poviem, ze to je uplna hlupost, kedze dobre viem, na zaklade coho cela tarifa vznikala. Vies, urcite totiz SL podplatila pred rokmi aj IDS JMK, lebo urcite vedela, ze ten ich system prevezmeme aj do BA... Nuz, nestacim sa divit, aka konspiracia je za tym celym
SL robia na uzemi mesta cca 4% vykonov miestovych km.
Ámos
cestujuceho inflacia nezaujima
cestujucemu je jedno, ze na pociatku spravil DPB chybu pri urcovani tarifnych zon a deleni mesta na dve zony. Dnes tymto krokom uskodis dohromady 63% cestujucich oproti 37% ktorym cestovanie zlacnis.
A tak sa pytam. Zda sa vam byt normlane ked sa podmienky upravuju tak aby sa zhorsila situacia vacsiny na ukor mensiny?
Nebolo heslom petrzalskych zmien v 9/2005 pre vacsinu je to vyhodne a tym by sa mal dopravca riadit?