Ono je to hlavne o tom ze na busoch sa ani pouzivat nema a na zopar vozoch bol uspesne odpojeny. Treba aby bol funkcny a potom rozhodnut o jeho pouzivani.
Čo bráni tomu, aby ten dopyt dali v dielňach do takého stavu, aby fungoval, ako má? Na to netreba žiadne veľké financie! Vo všetkých autobusoch, ktoré dopytové tlačidlá majú, sa rozsvieti u vodiča kontrolka podľa dverí, pri ktorých bolo tlačidlo stlačené. Pár súčiastok (ak to naozaj už nie je namontované) a dvere sa budú otvárať na dopyt (alebo na pokyn vodiča). Nič zložité.
už sa to tu minule rozoberalo, že na Ikarusoch radu 400 ten dopyt nefunguje tak, ako by mal, teda je nepoužiteľný.. no a Karosy ho nemajú vôbec... Takže zatiaľ má funkčný dopyt len minimum autobusov, asi len tie najnovšie: SORky a Solarisy..
k poslednému paragrafu: dúfam, že tú klimatizáciu nakoniec do tých autobusov dajú.. Veď ak chce MHD konkurovať IAD, tak musí mať všetko to, čo má aj IAD- teda aj klimatizáciu..
Okrem toho vyhovárať sa na to, že vzdialenosti medzi zastávkami sú malé a stále sa otvárajú dvere je blbosť, lebo autobusy často stoja v zápchach a takisto čakanie na semaforoch dosť predlžuje jazdnú dobu medzi zastávkami ?
§ 1 - Nikdy sa to tak nerobilo
§ 2 - Ešte nič neprišlo
§ 3 - Všetci sú na obede
§ 4 - Cestujúci by to nepochopili
§ 5 - Cestujúci by to zneužili
§ 6 - Aj tak to bude celé na pxxx
§ 7 - Nehádajte sa a nejako sa dohodnite
§ 8 - Pokiaľ nemáte skener tak sa do toho nemontujte
1. April uz bol ?
Realita bude takato:
§1 nikdysatotaknerobilo
§2 vsetcisunaobede
§3 tosaneda
§4 cestujucibytonepochopili
§6 nizkopodlaznebusysunamzbytocne
§7 klimatizaciabybolavbratislaveneucinna
? Bože, ja sa tejto témy asi nikdy nezbavím. ? Nikdy som netvrdil, že názov Jurajov dvor je nesprávny, sám tej vozovni tiež určite nehovorím Trnávka-sever. Ale niekto na fóre poúčal niekoho iného, že 2. DPA nie je Trnávka, ale Jurák, tak preto som mu chcel vysvetliť, že aj označenie "Trnávka" je pre 2. DPA správne. Určite som sa tu nechcel hrať na nejakú encyklopRdiu. ?
Majo to presne vistihol lebo ked vstavas rano 2:30 a partak ta vystrieda niekde na trati a si doma o hodku skor tak aj to pomoze ale to vlcakov nezaujima lebo mi niesme ludia a sme za to plateny aj ked mizerne ale sme tak preto sa podaktore osadtky striedaju na trati
Nie kĺbaky sa majú kupovať, neviem, ako si Ty prišiel na to, že autobusy chce DPB už len prenajímať... ? Okrem toho, keď vypíšeš tender na nákup 240 kĺbakov, neznamená to, že všetky musia byť dodané v tom istom roku, ale pokojne aj v nasledujúcich rokoch. A to, že si DPB prenajme 20 sól ešte neznamená, že sa vydal na cestu prenájmov.
Re #101434 Ondro: Nejaká C734 firmy M-Travel pravidelne stáva (nocuje/parkuje) buď v obratisku Súhvezdná, alebo niekde na Astronomickej ulici.
Re #101435 MEG0: Tak tak, nech mu aj cievka na čele praskne od nervov. Ja už naozaj nerozumiem, aké blbosti ľuďom vadia...
Re #101440 hoppusmark01: Počul som, že po zavedení električky sa rapídne zvýšila v meste Vélez-Málaga úmrtnosť malých psíkov (Canis Familiarus Microscopus Zabitus Tramvajus). ?
Re #101441 Ike: Vodiči z Trnávky (1. DPA) majú na vybraných prestupných bodoch povinnosť čakať na prestupujúcich cestujúcich. Majú uvedené na nástenke tie prestupné body a v jednotlivých CP sú v prípade potreby uvedené aj časy, kedy treba na nejakej zastávke počkať na nejakú linku (týka sa to hlavne posledných a neskorých večerných odchodov). Ak sa Ti stane, že niekde vodič nepočká a mal by, treba naňho napísať sťažnosť a bude sa to riešiť. Akurát sa obávam, že sa ešte načakáme, kým sa v tejto oblasti dostanú Krasňany či Jurák na úroveň Trnávky. Ako je to v Petržalke, neviem.
Re #101445 hoppusmark01: Neboj sa, dajú si záležať, hlavne na veľkosti okien a pod. veciach, na ktoré cestujúci najviac nadávali.
k ŽST Lamač-nebude sa rušiť, práve prebieha rekonštrukcia nástupiska. Táto stanica je na dobrom mieste, prístupnom aj z Dúbravky. No otázka znie, má zmysel az tak husto zastávky ako sa plánuje? Podla mna aj áno a aj nie...najväčší nezmysel vidím vo vybudovaní zastávky TESCO-Lamač, nakoľko zo zastávky žel. stud. je to do Tesca popri trati cca 5 min (max)! cize by stacilo dobudovat len chodník, aj keď zase táto zastávka je dost blízko pri plánovanej Kramáre.....
Na druhej strane ak by sa vsetky ozaj vybudovali, tak v podstate tu máme náhradu za elektricku (lebo by vlak ozaj obslúzil komplet lokalitu), len aký bude interval...
A este nieco k Lamacske bráne v 2. etape sa tam má vybudovat prestupný uzol SAD, MHD a aj vlak.
ešte k nákupu 240 kĺbákov:
dúfam, že DPB si dá záležať na prevedení autobusov, tak aby čo najviac vyhovovali bratislavskej premávke, hlavne na rozmiestnení sedadiel.. no a dúfam, že objednajú nejaký pekný interiér ?
no hlavne tá trať je veľmi pekne spravená, pekná dlažba na chodníkoch, stĺpy trolejového vedenia a všetky ostatné architektonické prvky..
v Bratislave sa máme zatiaľ čo učiť..
je to velmi pekne, hlavne ta trat ? (fuuj ta barierovost)
aj elektricka ujde a celkovo prevedenie a okolie trate... ta elina sa tam proste hodi
co sa mi akurat nepaci je ten interier.. na moj vkus je to prilis umele - pripomina mi to toalety v ubytovacich zariadeniach Formula 1 ?
ale da sa asi to nie je narocne na udrzbu
mohol by DPB spraviť zoznam zastávok, ktoré sú prestupnými uzlami a kde autobusy budú vždy čakať.. tento zoznam by potom dostal každý vodič a bol by prezentovaný aj cestujúcim...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sati