"V Bratislave už pred desiatimi rokmi predávali názvy zastávok hromadnej dopravy. Dopravný podnik je však už opatrnejší, pretože zastávok typu PPA Controll, ZIPP či Kon Rad bolo príliš. „K takýmto zmenám názvov už nebudeme dávať súhlas,“ hovorí šéf dopravného podniku Branislav Zahradník. „Mätie to cestujúcich, ak sídlo firmy nie je známe. Tie financie za to nestoja.“ Firmy platia za zastávku 100 až 300 tisíc korún.
Ide to v prípade, ak firma výstavbu zaplatí. Zastávku Au-park si nákupné centrum vybudovalo samo, stála 7 miliónov korún a 5 miliónov investovalo do priechodov pre chodcov. Aupark hradil všetky náklady. "
tu suhlasim so Zahradnikom... ak si firma zastavku postavi, nech nesie jej nazov, inak nie
to je inak tiez logika, pomenovat zastavku "Cesta na Senec"... tato cesta sa tiahne az po Bernolakovo, kde sa meni na Petrzalsku ulicu. Uz jednoznacnejsi nazov nemohli dat. Neviem co bolo zle na nazve Roznavska, popripade Zlate piesky - Roznavska. Tvoj navrh je tiez dobry..
Ale keď bol nevyhovujúci pre naše cesty akoto, že 412 Ikáče (aj keď len 3ks) u nás sú a premávajú aj na 22 kde si dovolím tvrdiť, že neni 2x rovná cesta s povrchom pre nízkopodlažné busy. Inak dobrý postreh to je, že sa na to došlo až teraz! Na čo tie testovacie jazdy sú? Aby sa tam šli pretŕčať čudá z magistrátu a potom známe tváre DPB?
Pekny postreh . Aj ked 435ky u nas su asi vazne neobycajne, to co vsetko znesu v premavke. Mna skor zaujalo toto "jeden nízkopodlažný autobus novej generácie Ikarus 417.18"
Zastávka Čierna Voda-Vajnorska by sa mohla nahrat znova,kedze je stale oznacovana po starom,a teda aj ze je na znamenie,cestujuci su zmateni,pretoze v cestovnom poriadku sa nic take nedocitaju,a davaju chudakovi vodicovi stale znamenia..
Zato novu linku 630 chvalim,pravidelne odchody su vitanou zmenou, navyse sa cestujuci z Ciernej vody,ktorych stale pribuda,tak netlacia s Vajnorcanmi.
Jedine co by som vytkla,vdaka odchodu zo zastavky o 7,08 nie je pre vacsinu studentov mozne dostat sa do centra nacas na osmu hodinu,kedze staci male zdrzanie autobusu a uz nestihaju elektricku c.4,s odchodom o 7,27, ktora je casto posledna co dopravi do centra nacas.
Alebo ešte lepšie, ukončiť spoj na zastávke Zlaté piesky. A vodiči aj električkársku búdu môžu využívať.
Re #101305 Emo: Však netvrdím, že je neznáma, ale že je menej známa ako Zlaté piesky. Naviac, BID linky majú byť ukončené na Zlatých pieskoch a nie na Ceste na Senec.
To, že ten názov pozná viac cestujúcich nič nemení na fakte, že to nie je konečná zastávka. Riešením by možno bol cieľ "Cesta na Senec cez Zlaté piesky" alebo možno aj "Cesta na Senec cez Vajnory a Zlaté piesky".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
"V Bratislave už pred desiatimi rokmi predávali názvy zastávok hromadnej dopravy. Dopravný podnik je však už opatrnejší, pretože zastávok typu PPA Controll, ZIPP či Kon Rad bolo príliš. „K takýmto zmenám názvov už nebudeme dávať súhlas,“ hovorí šéf dopravného podniku Branislav Zahradník. „Mätie to cestujúcich, ak sídlo firmy nie je známe. Tie financie za to nestoja.“ Firmy platia za zastávku 100 až 300 tisíc korún.
Ide to v prípade, ak firma výstavbu zaplatí. Zastávku Au-park si nákupné centrum vybudovalo samo, stála 7 miliónov korún a 5 miliónov investovalo do priechodov pre chodcov. Aupark hradil všetky náklady. "
tu suhlasim so Zahradnikom... ak si firma zastavku postavi, nech nesie jej nazov, inak nie