Samozrejme, že uvádzanie čísel domov je nezmysel... Podľa mňa sa vždy dá utvoriť názov zastávky podľa názvu príslušnej ulice/námestia/významného bodu, resp. ak v danej obci nie sú, tak podľa názvu lokality, ktorý by určite niekto kompetentný vedel nájsť na nejakých podrobných mapách (napr. vojenských, ale každá obec snáď vlastní svoju podrobnú mapu) alebo na katastri. Takýmto spôsobom údajne nedávno vymýšľal Ing. K. K. nové názvy pre zastávky v okolí Železnej studničky, keďže staré názvy zastávok už boli neaktuálne.
Proti názvu "rázc." nič nemám, preto som ho nespomenul (požíva sa aj v MHD). Avšak som presvedčený, že keď už nejaká ulica či námestie (náves) má svoj názov, tak ho treba uviesť.
no napr. v Senci je Bratislavska c.d. 57 ? nechapem na co tam to cislo je, kedze na tej ulici ina zastavka neni a navyse v opacnom smere je uplne inde a pri inom cisle domu (minimalne parnom).
Ale tych prikladov je viac(aj s cislami)
Bernolákovo,,Hlavná ul.č.d.56
Modrany,,Horná č.d.151
Malacky,,Záhorácka ul.3.ZŠ
vsade v uvedenych by stacil len nazov ulice, neviem preco to nechali tak
Nemáš náhodou ty, alebo niekto iný nejake bližšie informácie o zmluve medzi DPB a Zájazdami? Ak niekto tieto info má a nechce ich napísať sem, nech prosím napíše na mail. ?
Č. d. znamená číslo domu ? To je väčšinou stanovené pre tie obce, kde nemajú ulice, ale len čísla (napríklad Červeňany 45) a zastávka sa volá Červeňany, č. d. 45 ? Ale využíva sa to minimálne v obciach, ktoré ulice majú.
co mas proti tym nazvom? to sa ma aj pri kazdej obci vymenovat cely nazov? je tam nám., tak je potom jasne ze je to centrum obce... ked je to zas rázc. tak je jasne ze to prechadza len okrajovo... a pod..
tym č.d. nechapem, obzvlast ked byva XXX,ulica cislo dveri... pricom vklude by stacilo XXX, ulica, ale inak je to ok
Ja naopak dúfam, že také tipické SADistické názvy zastávok, ako "XXX, nám.", "XXX, č. d. 24", "XXX, horný koniec", "XXX, poľovnícka reštaurácia" a pod. po zavedení BID zmiznú.
Aj mňa to minule dosť zarazilo, keď som sa rozprával s jedným vodičom Prejazdov BA a on mi povedal, že normálne je zamestananý v DPB a toto robí len brigádnicky. Nebol náhodou dôvod, prečo Prejazdy BA začali prevádzkovať záložáky, nedostatok vodičov DPB?
Už som písal v disp. fóru. Ide o to, že podľa mňa si niektorí vodiči vychutnávajú niektoré situácie. Dnes na linke 5 o 6.33 na zastávke Pri Vinohradoch nám čo sme vystupovali z autobusu 65 ušiel rovno pred nosom aj keď mu vodič autobusu dal znamenie aby nás čakal. Takže ešte raz pozdravujem toho ochotného vodiča električky. Pekný prístup k cestujúcim. Ďakujem.
No neviem, aj doteraz mali 53 a 63 rovnaký interval cez víkend a rozostup medzi spojmi bol asi 3 minúty, skôr by som to tipoval na víkendovú nákupnú turistiku do Soravie. Ono vlastne aj dnes má 53 rovnaký interval ako po novom, akurát je dosť rozhádzaný.
Re #101054 Peon: Ad 3. Ja som už vo vozidle dojazdov videl aj zamestnanca DPB. Teda ak medzičasom nezmenil zamestnávateľa.
"no to snáď nie, už vidím že to dopadne tak ako som predpokladal. po rokoch plánovania a projektovania metra a električky sa zistí, že najlepšie sú autobusy. ja asi odpadnem. električkovú dopravu na sídlisko má snáď každé mesto nad 100 000 obyvateľov, budeme asi unikát"
Tipujem, že je to preto, aby nechodili niektoré spoje naraz so 63, ktorá má tiež v sedle 30 min a cez víkendy 20 min. Ale v podstate aj doteraz bol v sedle viac-menej 30 min interval a cez víkendy 20 min...
Viaceré názvy sú tam iné ako v CP, čo je na stránke obce Chorvátsky Grob. Neviem, prečo tam nemohlo byť aj to "Hlavný dvor"... A takisto sa mi nepáči, že z názvu konečnej zastávky v Chorvátskom Grobe vypadlo "Nám. Josipa Andriča". ? Celý ten názov "Chorvátsky Grob, Nám. Josipa Andriča" mal niečo do seba...
Inak, nemala sa Cierna voda volat Cierna voda, Hlavny dvor?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo