Reakcia na: Marcelllooo #100073:
e #100073 mój, ale ty tu nikomu nemusíš vysvetľovať čo je to rýchlosť. A tá rýchlosť je len jedným z tisícov aspektov pri pomere VHD/IAD. No a teraz tým čo chceš povedať ? Že ten tvoj vlak tam na tej trati bude rýchlejší ako električka ? A že to ním hlavne bude rýchlejšie ? Hej ? Tak to by som sa pozrel.Ešte niečo ty pravobrežné centrum. Vy ste sa v tej Petržalke trochu zbláznili. "Husté" miesta tam rozhodne budú. Práve preto, lebo obyvateľmi budú zväčša noví Petržalčania a celá tá električka sa vlastne nestavia pre takého papučového paneláka. Ako správne tušíš, je to špinavá konšpiračná hra, vznikajú už hotové klany slušného cestovania chtivých prisťahovalcov. Električkou sa títo zakuklenci aj s hŕbou kancelárskych krís chcú napojiť na existujúcu električkovú sieť. Nejeden z nich trúfalo zoberie aj ten posledný kus betónu čo si ty naplánoval na tunel. Celé to znamená, že títo vlezlíci sa chcú z Petržalky dostať aj inam ako vlakom na Nivy a na Trnavu. Neslýchané Správne tušíš, že treba urobiť podpornú trolejbusovú vetvu. Lebo ďe sa dostanú s trolejbusom cez ápôlô ? Keď nerátam Prievoz a Dolné Hony zase na Nivy a cez Miletičku na Trnavskéé, že ? Úžasné.
A je to aj o tom, že keď budú mať čokoľvek jednu, dve zastávky ďaleko, použijú električku. Aj podľa mňa je to tak hrôzostrašné.
Jój a ty čo dávaš ? "dopravne riesenie sa prisposibuje situacii a nie naopak (ako navrhujes - postavime elktricku a potom dobudujem evsetko okolo)."
Ty si už dobudoval. Okrem toho, že som nikdy nič podobné nenavrhol tu obhajuješ územné plánovanie a zároveň kričíš po prispôsobovaní situácii ? Tak si to skús, mudrlantko. Som zvedavý ako ďalej budeš vymýšľať prečo to, čo bude vyhovovať väčšine nejde.
Ty čo si keď píšeš čo je v poriadku zbúrať ? Najmä keď nevieš, ktorá budova je pôvodná všakáno ?
Ak jediným dôvodom likvidácie funkčnej nástavby je pohľad na novú fasádu starej staničnej budovy, tak sa pýtam na to, čo s ňou (funkčne) spravíte ?
Nová budova je vizuálne aj riešením obdivuhodnou stavbou, najmä pre tých, ktorí by si dokázali predstaviť jej rekonštrukciiu. Tentoraz nie preto, že sa nutne musí. Pre funkcie bude mať likvidácia prístavby len ak tak negatívny dopad, pozitívum to určite nebude, namá byť v čom. Pre nezrovnaných naháňačov ege možno. Nič som nepostavil, mám len kopec kecov a podporím nejednu demoláciu. Ideálny spooollluobčan. Navyše totalitár, čo by najradšej prepisoval dejiny. Pfuj.
m@rtin
"keď sa Praha rozhodla financovat vyvoj uz vymysleneho!
Ukaž mi 100% nízkopodlažní tramvaj s OTOČNÝMI podvozky. Já takovou neznám.
"100% NP elektricky po svete uz davno jazdia a nie je to len ULF. Myslim si, ze za tu sumu mohla mat Praha uz nieco vymyslene"
Tak znovu a ještě jednou - které 100% nízkopodlažní tramvaje s otočnými podvozky máš na mysli? ULF, Combino, Končar, Citadis a mnoho dalších mají PEVNÉ podvozky.
"A aku techniku bude mat ta nova 15T? elektromotory, pantograf, vyzbroj, okna a dvere? Skoda jednoducho vymyslela vymyslene"
Nech se překvapit. V úterý se dozvíš víc a v září se zajeď podívat na Innotrans do Berlína. 15T je tramvaj ušitá na míru přímo Praze. Informací o té tramvaji máš zjevně velmi málo, proto raději počkej se soudy vyčkej, až budeš vědět víc.
"Ked si vezmeme, ze 24m ULF stoji presne..."
Zas a znova, ULF je tramvaj jiné koncepce, než 15T.