Nejako mi unikajú výhody trolejbusovej dopravy - drahá, pomalá, neoddelená od individuálnej. Čo tak sa konečne vážne zaoberať preferenciou električkovej dopravy v Bratislave? V Prahe to zistili už dávno.
Toto je dufam zart. Na konkurencom mhd webe sa objavila sprava :
Autobusy SOR BN 10.5 4501-13 by mali v októbri 2010 preradiť do vozovne Krasňany. V súvislosti s týmto budú všetky poradia linky 80 cez pracovné vypravované vozovňou Krasňany, na linku 99 by sa mali vrátiť Ikarusy 415.
Kiež by si radšej brojil voči faktu, že sa v Bratislave dá voziť načierno namiesto toho organizovania manévrov. Aj tak by ti polovica vyskákala a druhá by za 15 sekúnd drzo poprepichovala lístky ? Ja doma chodím načierno väčšinu jázd, čo som nie vždy mával vo zvyku. Zlom nastal po zhliadnutí výsledkov kontroly úradu pre verejné obstarávanie..
Nejde o to, či im to nedá spávať. Za ten jeden deň si zaplatili, tak by mali platiť pre všetkých rovnaké podmienky. Ty prídeš do roboty, odrobíš si dajme tomu osem hodín a na konci zmeny ti povedia, že ti nevyplatia ani cent. Čo by si bol urobil?
nechápem, že čo to je za bullshit s tými 201 a 202. Ľudí asi baví vymýšľať takéto správy, napr. vrcholom kreténizmu je keď vyhlásia za mŕtveho niekoho kto žije, len aby strhli na seba pozornosť. ?
"A už sa šíria "JPP", že od januára končia L201 a 202jky pre zastaranie vozového parku... "
to skor skoncia vsetky tbus linky prevadzkovane solo vozmi , hoci dnesna cesta s 6604 stála za to - no došiel som. ?
Ale celkovo sú klbove tbusy v lepsom stave ako sola.
Je to hanba, že v tento deň nebola MHD zadarmo, a reči, že nie sú peniaze mi znejú dosť komicky... Pýtam sa, kde sú všetky dotácie, kde sa strácajú, v akej čiernej diere menom DP...
Zaujmavé je, že nikoho ani len netrápi závažne zistenie nedostatkou NKÚ...
A už sa šíria "JPP", že od januára končia L201 a 202jky pre zastaranie vozového parku... ?
ešte čo sa týka trate na Trenčianskej (Rúžová dolina), tak tam je zatiaľ v hre iba potiahnutie obratiska ďalej smerom k Bajkalskej, lebo nejaký investor má záujem sa aj finančne na tom podieľať nakoľko je tam trošku ťažší prístup a chce využiť možnosť potiahnutia 207 a 209 k jeho budove. Okrem toho ktorú linku by si presmeroval po Bajkalskej na Gagarinovu od Ružovej doliny? L207 by si zbytočne kľukatil a L209 cez víkendy premáva strašne málo.
Popoludni videna kolona nejakych ojazdenych trojdverovych mestskych busov (znacka nezachytena, mozno volvo?) zltej az oranzovej farby ficiacich po dialnici v mlynskej doline smer petrzalka.
Tak s tými trolejbusmi som to počul trochu inak. Najlepšie vyhliadky má trať Pražská-Hroboňova a protismerná stopa na Patrónke, dá sa vraj realizovať aj predĺženie Trenčianskej a napojenie cez Bajkalskú na Prievozskú a toto všetko sa dá napájať zo súčasných meniarní. Tie by utiahli aj trať od Trhoviska do Petržalky, kde sú stĺpy na drôty až po koniec mosta Napolo. Pri napojení DD sú stále v hre tri varianty - cez Staré grunty, cez Botanickú a MD alebo na Nivy po nábreží.
tusim § 5cestujucibytozneuzili
Pre manikov co im neda spavat jeden den zadarmo by kludne mohli predlzit platnost elektriceniek o 24 hodin na poziadanie ... ? ?
To vyhrážanie súdom bolo možno zveličené, ale fakt je, že také špekulantské reči boli.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.