Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #164542:
ak by sa dnes šlo na klbáky, tiež by bolo vhodné (aspoň podľa mňa) mať interval v podobnom duchu ako je dnes so sólami, len trochu upraviť, takto : 10/12/7-8//12, čo by umožnilo zrušiť úsek Eurovea - trhovisko na L66. Ušetrili by sa vzkm jedna zrušením vzkm a predĺžením intervalu na L50. V sedle by tam bolo 10min zbytočných, veď ešte za čias klbáku som videl zo Šafka, alebo Malej scény smerom do Ružinova ísť L50 s 10-20 ľuďmi maximálne. Dnes už by ale s akýmkoľvek vozidlom nemohol byť na L50 rovnaký interval ako v rannej špičke alebo doobeda, lebo pohyb ľudí od tej 13-14tej je vyšší hlavne po nákupných centrách, ktoré L50 obsluhuje. A radšej fakt obetovať L66 za účelom posilnenia L50, klbáky a Solarisy by to navyše dokázali pri nižšom počte vzkm.

Re #164543 Mike: ale schválne by som sa pozrel ako by sa "húsenica" SOR vytočila zo Svätoplukovej na Páričkovu. Karosa B741 je od SORky menšia o 1,5m a Ik435 je od SORky o 1m kratší. Myslím, že ale problém nie je vo vlečke ako s prednou časťou, ktorá je viditeľne dlhšia ako u iných autobusov, takže si autobus musí nadbehnúť o niečo viac do zákruty aby nechytil pravou stranou busu ako je druhá náprava kraj vozovky alebo ako to býva dôsledkom dobrého zvyku parkovať autá kde sa dá, tak by chytil skôr auto, keďže na Páričkovej sa pekne blbo parkuje. Čo sa týka Duláku, tak to je kapitola sama o sebe, cesta tam nie je v najlepšom stave, zastávky sú v totálne mizernom stave a žiadalo by si to od trhoviska po križovatku Košická x Mlynské nivy BUS-pruh.
Reakcia na: Valec #164556:
Tak úplne prvý predpoklad aby tým ľudia mohli chodiť je dobudovať zastávky možno pri Eu, ale určite ako je priecestie kade teraz chodí 95 (černyševského) tam je pekná spádová oblasť a prípadne možno ešte za OC Danubia. Aj keď určite sa tie 5 vozňové vlaky nenaplnia ani potom ?
Reakcia na: 810zssk #164554:
A myslíš, že keby tam chodilo 20 vlakov denne tak by tí ľudia chodili? A kam?
Reakcia na: ufo #164552:
ZSSK licenciu??

Inak co je V43?
Reakcia na: Valec #164551:
No tak jasne, ze tym ludia nechodili ked tam boli 4 vlaky denne.
Reakcia na: Vladimír #164550:
Nevylucujem 🙂
Reakcia na: marek #164549:
No som zvedavý. Lebo už viackrát to chceli, dokonca aj vlaky mali v cp, ZSSK aj licenciu poskytla a aj poskytne ak bude treba.
Rovnako aj V43 - pomaly štyri roky sa na každý nový gvd robí obeh pre ne, čaká sa na ne a MÁV nie sú schopné si ich schváliť na SK.
Reakcia na: 810zssk #164547:
Tak ale sám vidíš, koľko ľudí toto spojenie využívalo. Tí čo majú režimku a do desať ostatných. V každej väčšej dedine využije vlak viac ľudí, ako na tomto najväčšom slovenskom sídlisku. ťažko povedať, či je to len tým, že kým MHD z hlavnej je zadarmo (v rámci električenky), do Petržalky je to 11 km, t.j. o tarifné pásmo navyše. Každopádne dostatočný dopyt tu momentálne nie je.
Reakcia na: 810zssk #164548:
Zlepšenie pre cestujúcich je nepochybné, ale to nebol skutočný motív zmeny 🙂
Reakcia na: ufo #164545:

ani sa nenazdáš a budú v petržalke... ak im niekto nehodí poleno pod nohy, resp. kolesá ?
Reakcia na: Vladimír #164542:
No to mi je jasne, ze keby boli klbaky tak nie je tento takt. Skor som myslel zlepsenie v tom smere, ze solo s mensim intervalom je lepsie ako klb s dlhsim aj ked vysledna kapacita je totozna.
Reakcia na: Valec #164540:
Prevadzka vlakov do Pe.
Reakcia na: no.ev.di. #164539:
Z Prievozskej na Kosicku aj hej, ale z Mlynskych niv na Kosicku nie.
Reakcia na: Valec #164535:
Pri R z Prievidze výstup na BA NM a BA Petržalka býval približne rovnaký, ešte sa to dá odpozorovať pri nedeľnom vlaku. No nevidím dôvod, aby do Petržalky chodili vlaky (nesystémovo), hl.st. poskytuje možnosť prestupu ďalej atď.

MÁV sa stále usilujú na vlastné náklady voziť vlaky až do Petržalky, len akosi je stále pri rečiach iba.
Reakcia na: marek #164541:
planovane je - sobota: 31+135, 38, 215, nedela: 38+135, 215
Reakcia na: no.ev.di. #164534:
Pokiaľ viem tak nebolo... celú trasu určite nezvláda bez problémov, minimálne odbočenie z Košickej v smere od Duláku k Trhovisku by bolo problematické. Ale tých problémových úsekov je tam viac.
Z kĺbov na sóla sa išlo z dôvodu nedostatku kĺbakov, teraz keď na 2dp stoja nevyužité kĺbaky sa opäť uvažuje na návrat na 10 min. interval s kĺbmi... ale to sú iba hypotetické špekulácie, určite sa toho netreba hneď chytať...
Kĺbak má rovnakú manévrovateľnosť ako sólo, niektoré kĺbaky ešte lepšiu ako sólo. Akurát 15m. voz má horšiu, ale aj tu je rozidel solaris, kde sa 3. náprava natáča iba podľa skutočnej dráhy vozidla (teda pasívne; je tzv. "voľná", niečo ako na nákupnom vozíku), alebo 15m MAN, kde sa 3. náprava natáča aktívne podľa otočenia volantu, teda vie lepšie prejsť niektoré zákruty, ale zasa za cenu väčšieho vybiehania zadku...
Reakcia na: no.ev.di. #164534:
Čo si ja pamätám, bolo to presne naopak. Klbáky z L50 sa nesťahovali kvôli zahustenému intervalu. Najprv padlo rozhodnutie klbáky z L50 stiahnuť a následne sa rozhodlo o skrátení intervalu, aby kapacita postačovala. Inak povedané, ak by kĺby na L50 dodnes jazdili, určite by sa s intervalom nehýbalo.
môže mi niekto napísať, ktoré vozidla budú jazdiť počas víkendu na historickej linke H1? vďaka
Reakcia na: 810zssk #164537:
Teraz neviem, čo konkrétne myslíš. ?
Reakcia na: 810zssk #164536:
prečo sa musí trepať cez Svätoplukovu ozaj? Odbočiť z Prievozskej na Košickú v smere k trhovisku sa nedá?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.