Reakcia na: Vladimír #164542:
ak by sa dnes šlo na klbáky, tiež by bolo vhodné (aspoň podľa mňa) mať interval v podobnom duchu ako je dnes so sólami, len trochu upraviť, takto : 10/12/7-8//12, čo by umožnilo zrušiť úsek Eurovea - trhovisko na L66. Ušetrili by sa vzkm jedna zrušením vzkm a predĺžením intervalu na L50. V sedle by tam bolo 10min zbytočných, veď ešte za čias klbáku som videl zo Šafka, alebo Malej scény smerom do Ružinova ísť L50 s 10-20 ľuďmi maximálne. Dnes už by ale s akýmkoľvek vozidlom nemohol byť na L50 rovnaký interval ako v rannej špičke alebo doobeda, lebo pohyb ľudí od tej 13-14tej je vyšší hlavne po nákupných centrách, ktoré L50 obsluhuje. A radšej fakt obetovať L66 za účelom posilnenia L50, klbáky a Solarisy by to navyše dokázali pri nižšom počte vzkm.Re #164543 Mike: ale schválne by som sa pozrel ako by sa "húsenica" SOR vytočila zo Svätoplukovej na Páričkovu. Karosa B741 je od SORky menšia o 1,5m a Ik435 je od SORky o 1m kratší. Myslím, že ale problém nie je vo vlečke ako s prednou časťou, ktorá je viditeľne dlhšia ako u iných autobusov, takže si autobus musí nadbehnúť o niečo viac do zákruty aby nechytil pravou stranou busu ako je druhá náprava kraj vozovky alebo ako to býva dôsledkom dobrého zvyku parkovať autá kde sa dá, tak by chytil skôr auto, keďže na Páričkovej sa pekne blbo parkuje. Čo sa týka Duláku, tak to je kapitola sama o sebe, cesta tam nie je v najlepšom stave, zastávky sú v totálne mizernom stave a žiadalo by si to od trhoviska po križovatku Košická x Mlynské nivy BUS-pruh.